Mgr. Peter Demčák
Peter Demčák je riaditeľ odboru legislatívno-právneho a európskych záležitostí Protimonopolný úrad Slovenskej republiky.
Ďalší autori
Ing. Jana Sládečková, PhD.
Jana Sládečková je generálnou riaditeľkou Sekcie financovania regionálneho školstva na Ministerstve školstva, vedy, výskumu a športu SR. Absolvovala Vysokú školu ekonomickú v Bratislave a doktorandské štúdium na Univerzite Mateja Bela v Banskej Bystrici. Od roku 1991 pôsobila postupne na Školskej správe v Trnave ako vedúca oddelenia, na Krajskom úrade v Trnave a na Úrade Trnavského samosprávneho kraja ako vedúca odboru financovania školstva.
Mgr. Gabriela Vicianová
Gabriela Vicianová je profesionálnym lektorom a koučom - odborníkom v oblasti vzdelávania zameraného na manažérske a obchodné zručnosti. Má dlhoročnú prax v oblasti lektorovania a vzdelávania v rôznych firmách a bankových inštitúciách. V poslednom období pracovala ako manažér vzdelávania a samostatný kouč. Od roku 2014 je certifikovaným koučom ICF s praxou a pôsobí ako lektor v oblasti komunikáciu, riadenia ľudí, time manažmentu, ale aj teambuildingov.
Mgr. Ľuboš Žinčík
Ľuboš Žinčík študoval na Prírodovedeckej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave. Na marketing sa začal orientovať v roku 2007, kedy začal pracovať na pozícii promotion managera v Slovenskej televízii. Následne sa stal ako marketingový manager členom tímu, ktorý budoval brand vinárstva Elesko v spoločnosti Eastfield a.s. Po splnení ambície vybudovania silnej vínnej značky na Slovensku sa rozhodol sústrediť sa na online obchodovanie, a to ako marketingový špecialista v najväčšej distribučnej spoločnosti Slovenska zameranej na víno, čokoládu a čaje. Začiatkom roka 2012 sa stal členom kreatívneho tímu Kuulfabrik, kde zastával pozíciu vedúceho PR. Koncom roka 2012 sa stal riaditeľom marketingu spoločnosti OKAY elektrospotrebiče, momentálne sa venuje marketingu a PR vo vlastnej agentúre.
Filip Škultéty
Filip Škultéty má niekoľko rokov skúseností s online marketingovými kampaňami, ktoré získal v minulosti prácou v online marketingových agentúrach v Bratislave, či v Prahe. Pred pár rokmi založil vlastnú výkonnostnú online marketingovú agentúru Glidy, ktorá sa zameriava na online marketingové kampane pre medzinárodné internetové obchody a lokálne firmy. Má za sebou viac ako 100 úspešných kampaní v digitálnom prostredí na 11 trhoch a špecializuje sa na platené kampane v Google, Facebooku, optimalizáciu pre vyhľadávače (SEO) a riadenie online marketingových kampaní, vrátane optimalizácie vnútorných procesov marketingových oddelení.
JUDr. Helena Spišiaková
JUDr. Helena Spišiaková je absolventkou Právnickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave, kde v roku 1984 vykonala aj rigoróznu skúšku. V roku 1983 nastúpila ako referent na odbore výstavby a územného plánovania vtedajšieho Mestského národného výboru v Nitre. V rokoch 1991 až 2001 absolvovala viaceré vzdelávacie podujatia v zahraničí (Nemecko, Veľká Británia, Dánsko, USA, Holandsko), ktoré boli zamerané na samosprávu a získala certifikáty od rôznych inštitúcií (napr. Nadácia vzdelávania samosprávy SR v Bratislave, Local Self Government Assistace Center v Bratislave, International City/County Management Association Washington, The United States Agency for International Development, Schweizerischer Städteverband, Mundi Unternehmen Beratung). Bola odborným garantom a autorom učebných textov viacerých vzdelávacích projektov akreditovaných Ministerstvom školstva, vedy a výskumu SR (Základné legislatívne princípy fungovania miestnej samosprávy a jej orgánov, Základy správneho konania v podmienkach samosprávy, Prejednávanie priestupkov a iných správnych deliktov v podmienkach miestnej samosprávy).