Mgr. Ing. Martin Konvit
Profesne sa venuje najmä právu duševného vlastníctva, ochrane osobných údajov a obchodnému právu. Aktuálne pracuje ako advokátsky koncipient v advokátskej kancelárii SEMANČÍN & PARTNERS, kde využívajú jeho unikátnu kombináciu znalostí z oboru práva a odboru informatiky. Jeho snahou je vždy návrh riešenia, ktoré je súladné nielen s právnou úpravou, ale je zároveň vhodné aj z pohľadu technického.
Produkty súvisiace s autorom
Ďalší autori
Ing. Peter Fabian, Ph.D., MBA
Peter Fabian sa špecializuje na oblasť podnikových financií a účtovníctva podniku. V rámci prednáškovej činnosti pôsobí na Ekonomickej univerzite v Bratislave v predmetoch Podnikové hospodárstvo a Znalectvo. Zároveň prednáška v rámci kurzu Ohodnocovanie majetku podnikov a Znaleckého minimum na Bratislavskej Business School. Od roku 2009 je súdnym znalcom v odvetví účtovníctvo a daňovníctvo a v odvetví financie. Je autorom viacerých odborných článkov publikovaných v časopisoch z oblasti finančného manažmentu a controllingu.
Ondrej Štrup
• Od roku 2008 garant rekvalifikačného vzdelávania facility manažérov v SR akreditovaného Ministerstvom školstva, mládeže a telovýchovy (do 2021 cca 500 držiteľov osvedčení).
• V roku 1999 organizoval založenie českej pobočky asociácie IFMA CZ, v ktorej bol v rokoch 1999 - 2002 a 2012 - 2015 prezidentom a v rokoch 1999 - 2021 bol stálym členom predstavenstva. V roku 2015 mu bol udelený doživotný titul Čestný predseda IFMA CZ.
• Od 2013 je držiteľom titulu IFMA Fellow, najprestížnejšieho celosvetového ocenenie asociácie IFMA (od roku 1992 ho získalo iba niečo málo cez stovku Facility manažérov na svete).
• V rokoch 2011 - 2013 pod predseda Eurofi - Európskej asociácie Facility managementu.
• V rokoch 2016 - 2018 bol členom užšieho predstavenstva FMCC (celosvetové odborné sekcie FM konzultantov IFMA), v roku 2017-18 vykonával funkciu viceprezidenta, teraz je riaditeľom pre strednú a východnú Európu.
• Inicializoval usporiadanie svetových kongresov IFMA v Prahe - World Workplace Europe 2003 (12. - 14. 5. 2003), a Eurofi / IFMA - EFMC 2013 (22. - 24. 5. 2013), kde sa podieľal aj na niektorých príspevkoch.
• Ako zástupca SR je poverený riadením príprav a prekladu európskej normy Facility managementu EN 15221 (CEN TC 348), svetovej normy ISO / TC 267 (ISO 41000 - Facility management) a svetovej ISO PC 251 (ISO 55000 - Asset management).
• Externé vyučujúci na ČVUT FSv, pripravoval výučbu facility managementu na VOŠ Chotěboř, občasný hosťujúci lektor na VŠE, MVS Olomouc, VŠB - TU Ostrava.
• Autor knihy "Základy Facility managementu" - 2014, Professional Publishing, spoluautor rady ďalších odborných titulov z oblasti Facility managementu. Autor mnohých článkov v odborných popularizačných
Ing. Miroslav Kalous
Je námestníkom ministra Ministerstva pre miestny rozvoj ČR a spoluautorom návrhu novely koncesného zákona. Zameriava sa na právne a praktické otázky PPP projektov a koncesných zmlúv.
B.Sc. Adam Svejkovský
Adam Svejkovský vyštudoval odbor Business Administration na University of New York in Prague, ktorého súčasťou je aj štúdium projektového manažmentu. Projektovému riadeniu sa venuje už od roku 2003, kedy sa stal spoluzakladateľom a projektovým manažérom v spoločnosti NeighborBeatsEntertainment, kde pôsobil ako hlavný koordinátor kľúčových aktivít strategického, personálneho a finančného riadenia.
V roku 2008 rozšíril svoje projektové skúsenosti o rolu konzultanta - špecialistu na zvyšovanie efektivity predajných procesov v spoločnosti CAMPI. Pracoval v tíme pre analýzu manažérskeho riadenia, predajných procesov i následného zavádzania kľúčových zmien napr. do spoločností Raiffeisenbank, Tatra Banka či Poštová sporiteľňa.
V rokoch 2009 – 2011 pôsobil v pozícii marketingového riaditeľa v novovzniknutej spoločnosti Bedna.TV, prevádzkujúcej internetovú televíziu a filmovú produkčnú spoločnosť, kde zavádzal systém projektového a manažérskeho riadenia. Podobnou problematikou sa zaoberal aj v rámci občianskeho združenia Pozitivní evoluce (Pozitívna evolúcia), kde v roku 2012 zavádzal systém pre projektové riadenie EasyProject.
Martina Révayová
Martina Révayová začínala v IT firme ako asistentka riaditeľa. Neustálym vzdelávaním a odvahou sa postupne vypracovala na CAO (Chief Administrative Officer) a HRM (HR Manager). V rámci tejto pozície pracovala tiež ako projektová manažérka, eventová manažérka a koordinovala zahraničné verejné obstarávania. Po 14 rokoch v administratíve a v manažmente založila projekt OFFICEzručnosti. V rámci neho učí, ako si zefektívniť prácu, zlepšiť svoje digitálne zručnosti a stať sa úspešnou asistentkou.
Mgr. Daniel Kurucár
Zamestnanec Štátneho archívu v Bratislave, pracuje na úseku predarchívnej starostlivosti. Ako lektor sa venuje legislatívnemu zabezpečeniu správy registratúry, správe registratúry (pojmom, úkonom a informačným systémom), hodnoteniu a vyraďovaniu spisov a činnostiam v registratúrnom stredisku, resp. v archíve. Zároveň prezentuje reálne okolnosti a praktické využitie správy registratúry s poukázaním na riešenia problémov, ktoré pri nej bežne vznikajú. Lektorsky pôsobí vo viacerých vzdelávacích inštitúciách a agentúrach. Absolvoval študijný odbor história na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave.