Martin Gregar
Vyštudoval marketing na Mendelovej univerzite v Brne a v súčasnosti pracuje ako konzultant online marketingu so zameraním na sociálne siete. Medzi jeho najväčších klientov patria české firmy Fantasyobchod.cz či Betor, ale robí tiež marketing českej parlamentnej strane KDU-ČSL a iným klientom vo verejnej správe.
Produkty súvisiace s autorom
Ďalší autori
Ing. Juraj Mlynarčík
Pre značku Rigips pracuje od roku 1996 na rôznych pozíciách. V súčasnosti ako vedúci Technickej akadémie Rigips. Je absolventom Slovenskej technickej univerzity v Bratislave odbor Pozemné stavby, opravy a rekonštrukcie. Okrem stavebnej fyziky a protipožiarnej ochrany sa venuje intenzívne stavebnej akustike, a to nielen po teoretickej, ale aj praktickej stránke odboru pri organizovaní skúšok stavebných konštrukcií Rigips a vývoji nových riešení.
Patrik Porubčan
Patrik Porubčan je skúsený špecialista na IT a kybernetickú bezpečnosť, riaditeľ divízie IT spoločnosti PRESMONT-CSS, s.r.o.. Má za sebou riešenie stoviek kybernetických incidentov a dlhoročné skúsenosti s návrhom, správou a ochranou firemných IT infraštruktúr.
Vo svojej práci sa zameriava nielen na riešenie bezpečnostných udalostí, ale najmä na prevenciu – návrh a implementáciu bezpečných sietí, zálohovanie a obnovu dát, ako aj optimalizáciu IT procesov s dôrazom na stabilitu, efektivitu a dlhodobú udržateľnosť systémov.
Jeho znalosti v oblasti bezpečnostných technológií a praktické skúsenosti z terénu mu umožňujú rýchlo identifikovať riziká, predchádzať incidentom a efektívne neutralizovať rôzne typy kybernetických hrozieb. Za svoju prax pomohol desiatkam organizácií posilniť ich IT prostredie, zvýšiť bezpečnosť a znížiť prevádzkové náklady o viac ako jeden milión eur.
Ing. Rudolf Christopher Takáč
Ing. Rudolf Christopher Takáč je certifikovaný manažér komplexných projektov IPMA Level BÒ , akreditovaný PRINCE2Ò Tréner a má dlhoročné skúsenosti v riadení projektov. Viedol tím odborníkov na projektové riadenie, ktorý pripravil významnú odbornú publikáciu SPS3 Súbor požadovaných spôsobilostí projektového manažéra. SPS3 je slovenskou verziou IPMAÒpublikácie ICB ver.3 (IPMA Competence Baseline). Prednášal na odborných konferenciách o projektovom riadení (2006 – 2013) a na svetovom kongrese projektového riadenia (2014) v Rotterdame. V roku 2006 založil tréningovú a konzultačnú spoločnosť 2BCognitusÒ www.2bcognitus.com, publikuje odborné články a je spoluautorom publikácie Uzda na projekt www.uzdanaprojekt.eu.
doc. Ing. Mária Dzúrová, PhD.
Mária Dzurová je odborník a konzultant, lektor v oblasti marketingového manažmentu, marketingu, logistiky, ochrany spotrebiteľa, inovácií, nákupu a obstarávania, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Má dlhoročnú prax vo výrobnej firme v riadení nákupu, predaja, distribúcie (predaj, riadenie vzťahov so zákazníkmi, skladovanie, doprava, nákup, obchodné jednania – zmluvné vzťahy, riadenie obchodných stredísk, firemných predajní, spolupráca s výrobou).
Aktuálne pôsobí ako vysokoškolský učiteľ Ekonomickej univerzity v Bratislave. Doktorát získala z oblasti logistiky, habilitovala v oblasti marketingu. Má za sebou bohatú publikačnú činnosť na Slovensku i v zahraničí. Je riešiteľom rôznych výskumných projektov, zameraných na oblasť modernizácií a inovácií, ako ochrany spotrebiteľa.
PhDr. Jana Merašická
Je spoluautorka novely zákona č. 182/2023 Z. z. k systému podporných opatrení v regionálnom školstve SR. Pracovala ako riaditeľka odboru inkluzívneho vzdelávania, poradenstva a prevencie MŠVVaM SR. T. č. sa opäť venuje odbornej činnosti s deťmi so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami z úrovne zariadenia poradenstva a predprimárneho vzdelávania. Venuje sa implementácii podporných opatrení v regionálnom školstve a vytváraniu inkluzívnej klímy na školách. Je certifikovanou terapeutkou v oblasti neurofeedback terapie, emocionálno-transformačnej terapie, používateľka Feuersteinovej metódy inštrumentálneho obohacovania. Jej užším odborným zameraním je odborná práca s deťmi s neurovývinovými poruchami, s emočnými problémami a problémami v správaní a zrakovým postihnutím. Venuje sa tiež lektorskej činnosti vo vzťahu k implementácii konkrétnych výchovno-vzdelávacích stratégií pre deti a žiakov s ŠVVP.