JUDr. Marcel Ružarovský

JUDr. Marcel Ružarovský je advokát so sídlom v Trnave, zapísaný v Slovenskej advokátskej komore pod č. 8218. Štúdium práva absolvoval na Trnavskej univerzite, kde po obhájení práce „Trestné činy v doprave“ získal aj titul JUDr. Pôsobí v advokátskej praxi od roku 2015, vlastnú advokátsku kanceláriu vedie od roku 2021. Vo svojej praxi sa zameriava najmä na trestné právo, priestupky a správne delikty, dopravné nehody. Je autorom viac ako 40 odborných príspevkov zameraných najmä na problematiku trestného práva, priestupkov, cestnej dopravy a oprávnení príslušníkov polície, publikovaných na právnických portáloch a v právnických časopisoch. Klientom ponúka profesionálny a diskrétny prístup pri riešení ich právnych problémov.

Ďalší autori

Mgr. Juraj Filin

Senior právnik a manažér vo VGD Legal s.r.o. Právo vyštudoval na Trnavskej univerzite v Trnave. Má  dlhoročné skúsenosti v oblasti občianskeho a obchodného práva. V advokátskej kancelárii sa venuje najmä oblasti M&A transakcií, realitného trhu, developmentu, stavebným konaniam a AML problematike v rámci podnikateľskej činnosti.

Ing. Ľubica Šimkovicová

Inštitút pre energetické pasívne domy.

Mgr. art. Rudolf Látečka

Autorizovaný architekt, Ústav architektúry občianských budov FAD STU. Od roku 2005 vedie vlastný architektonický ateliér. Vyštudoval architektúru na Vysokej škole výtvarných umení v Bratislave. Zaoberal sa možnosťami využitia nanotechnológií a "smart city" riešení v urbanistickom dizajne. V posledných rokoch pôsobí na Fakulte architektúry a dizajnu ako pedagóg na ústavoch občianských a obytných budov a je aj študentom PhD u prof. Ing. arch. Vladimíra Šimkoviča, PhD., kde sa venuje výskumu architektúry virtuálnych a imaginárnych svetov. Príspevok: Imaginárny svet a architektúra Imaginárny svet ako vizuálna projekcia ľudských fantázií, túžob a obáv nás sprevádza odnepamäti v rôznych formách. Jednou z nich je aj vizuálne umenie. S rozvojom digitálnych technológií sa imerzia (vnorenosť - Immersive Virtual Environment - IVE) do paralelných virtuálnych svetov stáva čoraz prístupnejšou širokému okruhu záujemcov. Na jednej strane sa vytvára nový priestor pre rôznorodé experimenty, ale súčasne aj nové možnosti jeho zneužitia – hlavne závislosti. Virtuálny priestor je vždy 3D – a tým sa stáva aj novou výzvou pre jeho psychologické ale aj umelecké vytváranie architektonickými prostriedkami. V počítačových hrách je environment dôležitou scénografickou súčasťou príbehu ako Game Art – aktívnym pozadím, vytvárajúcim jeho atmosféru. Akú úlohu zohráva toto nové umelé architektonické prostredie, ktorého hlavným motívom už nie je konštrukcia, funkcia a ani estetika, ale vnútorný mentálny stav? Ako takéto prostredie navrhovať a dotvárať?

Mgr. Anna Borets

Účtovníctvu a podnikateľskému poradenstvu sa venuje dlhé roky. Ako účtovník, finančný a rozvojový manažér, asistent audítora má dlhoročnú prax v rôznych firmách, z ktorých získala veľký prehľad o praktickej problematike účtovníctva v stavebných firmách. Pomáha účtovníkom lepšie zvládať svoju prácu, vidieť účtovné a právne súvislosti i daňový dopad účtovania. Účtovníctvo považuje za hlavný zdroj pre správne manažérske rozhodnutia.

Ján Hrončák

Co-founder VRBA  /  AKULAR.  Inovácie v oblasti AR/VR a IoT technológií pre inteligentné mestá a real estate sektor.

RNDr. Kiril Ribarov, Ph.D.

Matematik, informatik, odborník na umelú inteligenciu je popredným expertom na optimalizačné metódy a na aplikáciu rozhodovacích systémov do manažérskej praxe. Prednáša na viacerých univerzitách v ČR aj v zahraničí a na popredných MBA programoch, kde jeho kurzy patria k najviac ceněným pre možnosť okamžitej aplikácie do praxe.