JUDr. Katarína Bruncková, PhD.

Štátna tajomníčka Ministerstva dopravy a výstavby SR.

Ďalší autori

Mgr. Peter Demčák

Peter Demčák je riaditeľ odboru legislatívno-právneho a európskych záležitostí Protimonopolný úrad Slovenskej republiky.

Marek Šulík

Marek Šulík sa online marketingu venuje niekoľko rokov. Pracuje v agentúre VISIBILITY na pozícii Strategy Director. Okrem poskytovania strategických konzultácií pre klientov riadi aj agentúrne marketingové aktivity. Zaujíma sa o webovú analytiku, optimalizáciu pre vyhľadávače, použiteľnosť webových stránok a sociálne médiá. Popri práci v agentúre pôsobí aj ako lektor aj pre Truniversity a v bratislavskom Impact Hube. Je absolvent FMK UCM v Trnave.

Ing. Gabriela Fischerová

Generálna riaditeľka sekcie zmeny klímy a ochrany ovzdušia na Ministerstve ŽP SR.

Dr. Jozef Sýkora, MBA, DSc.

Dr. Jozef Sýkora, MBA pôsobí ako kontrolór v územnej samospráve od roku 2011 a interný kontrolór v niekoľkých štátnych organizáciách. Dlhodobo sa venuje problematike práva verejnej správy a oblasti finančnej kontroly. Študoval na univerzite v Českej republike a ukončil postgraduálne štúdium na Ústave práva v Prahe so zameraním na obchodné a finančné právo. Rigorózne doktorské skúšky vykonal v roku 2019. Publikuje príspevky v odborných periodikách a na on-line portáloch. Vydal publikáciu pre finančnú kontrolu a Príručku pre rozpočtovanie a účtovanie v samospráve, publikácie k finančnej kontrole a k zverejňovaniu povinných údajov. Lektor je autorom komentára k zákonu o finančnej kontrole a audite. Rovnako spísal publikáciu o interných smerniciach vo verejnej správe. V praxi lektor metodicky usmerňuje viaceré subjekty verejnej správy. Lektor je prednášajúcim celoživotného vzdelávania kontrolórov a garantom viacerých modulov na Ekonomickej univerzite v Bratislave.

Mgr. Ľuboš Žinčík

Ľuboš Žinčík študoval na Prírodovedeckej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave. Na marketing sa začal orientovať v roku 2007, kedy začal pracovať na pozícii promotion managera v Slovenskej televízii. Následne sa stal ako marketingový manager členom tímu, ktorý budoval brand vinárstva Elesko v spoločnosti Eastfield a.s. Po splnení ambície vybudovania silnej vínnej značky na Slovensku sa rozhodol sústrediť sa na online obchodovanie, a to ako marketingový špecialista v najväčšej distribučnej spoločnosti Slovenska zameranej na víno, čokoládu a čaje. Začiatkom roka 2012 sa stal členom kreatívneho tímu Kuulfabrik, kde zastával pozíciu vedúceho PR. Koncom roka 2012 sa stal riaditeľom marketingu spoločnosti OKAY elektrospotrebiče, momentálne sa venuje marketingu a PR vo vlastnej agentúre.

JUDr. Ing. Peter Slávik, PhD.

Lektor má v oblasti daní dlhoročné skúsenosti, doma aj v zahraničí. Lektor pôsobil v prostredí veľkej štvorky, ako aj v súkromných spoločnostiach a následne v advokácii zameranej na daňové a finančné právo. Svoje skúsenosti pravidelne odovzdáva klientom pri ich zatupovaní, konzultingu či na akademickej pôde. Profesionálne zameranie lektora je na pomedzí práva a ekonomických súvislostí a tak poskytuje pohľad cez obe strany daňovej problematiky, procesnej aj hmotnej.