JUDr. Ján Amos Florián Gajniak

Absolvent Právnickej fakulty UK v roku 1982, advokát a konateľ obchodnej spoločnosti poskytujúcej právne služby. Je členom Slovenskej advokátskej komory od 1991, odborný asistent STU v Bratislave – Stavebná fakulta od roku 2010.

Ďalší autori

Vladimír Kocian

Vladimír Kocian má dlhoročné skúseností v oblasti grafiky a dizajnu z niekoľkých reklamných agentúr na Slovensku aj v Rakúsku. Ako grafik televízie Markíza sa podieľal na grafickej podobe najsledovanejších relácií, ako Televízne noviny, Reflex, Šport. Momentálne sa venuje video animáciám a fotografii.

Ing. Miroslav Pavel

Český skúsený lektor Ing. Miroslav Pavel je leadrom firemného vzdelávania v oblasti kancelárskych programov. Vyštudoval inžiniersku informatiku na VŠB-TU Ostrava. Microsoft Excel školil v mnohých českých, slovenských, aj medzinárodných firmách. Excel ho baví a rád tvorí rôzne aplikácie pre potreby firiem (efektívna práca v Exceli, automatizácie činností, štíhla administratíva ...), aj pre potreby svoje (napr. pri tvorbe a riadení mestských šifrovacích hier).

JUDr. Rastislav Urda

Rastislav Urda pôsobí ako lektor verejného obstarávania s dlhoročnou praxou v tejto oblasti. Po skončení štúdií práva pracoval ako kontrolór verejného obstarávania z pozície riadiaceho orgánu na Ministerstve dopravy SR. Následne pôsobil na Úrade pre verejné obstarávanie, kde posudzoval námietky (od roku 2013 ako vedúci oddelenia dohľadu). Venoval sa tiež kontrole verejných obstarávaní a pravidelne poskytoval školenia ako vybraný lektor Úradu. V súčasnosti sa venuje hlavne lektorskej činnosti v oblasti verejného obstarávania.

Ing. Rudolf Christopher Takáč

Ing. Rudolf Christopher Takáč je certifikovaný  manažér  komplexných  projektov IPMA  Level  BÒ , akreditovaný PRINCE2Ò Tréner a má dlhoročné skúsenosti v riadení projektov. Viedol tím odborníkov na projektové riadenie, ktorý pripravil významnú odbornú publikáciu SPS3 Súbor požadovaných spôsobilostí projektového manažéra. SPS3 je slovenskou verziou IPMAÒpublikácie ICB ver.3 (IPMA Competence Baseline). Prednášal na odborných konferenciách o projektovom  riadení (2006 – 2013) a na svetovom kongrese projektového riadenia (2014) v Rotterdame. V roku  2006  založil  tréningovú  a konzultačnú  spoločnosť  2BCognitusÒ www.2bcognitus.com, publikuje odborné články a je spoluautorom publikácie Uzda na projekt www.uzdanaprojekt.eu.

TOMÁŠ GUNIŠ

AJe absolvent Fakulty architektúry STU v Bratislave. V rokoch 2012-2013 pôsobil ako výkonný riaditeľ Slovenskej rady pre zelené budovy a v rokoch 2016 – 2019 ako vedúci odboru územného rozvoja a koncepcií / hlavný architekt mesta Trnava. Dlhodobo sa venuje problematike udržateľnej architektúry a adaptácii miest na zmeny klímy. Príspevok: Darwinova teória vývoja (ne)udržateľnosti Charles Darwin tvrdil, že prežije iba ten, kto sa vie najlepšie prispôsobiť novým podmienkam. Výzvy, ktoré pred nás kladie svet – pandémia, klimatické zmeny, hroziaca ekonomická kríza – nás všetkých nútia prispôsobovať sa novej situácii. Niektorí reagujú na zvyšujúce sa nároky hľadaním rôznych kľučiek a formálnym „papierovým“ plnením požiadaviek, iní sa pokúšajú hľadať skutočné riešenia ako zlepšiť budovy a stavebníctvo ako také. Je snaha o udržateľnosť iba slepá vývojová ulička? Ako sa vyhnúť degeneratívnym mutáciám pri chápaní udržateľnosti? V spoločnosti Saint-Gobain sme presvedčení, že udržateľnú výstavbu vieme dosiahnuť iba úzkou a úprimnou spoluprácou medzi stakeholdermi od prvotných štádií projektu až po užívanie stavby. V našom príspevku vám predstavíme naše smerovanie k udržateľnosti a spôsoby ako na tejto ceste chceme pomôcť partnerom v developmente, projekcii a realizácii stavieb. Prednáša spolu s Miroslavom ZLIECHOVCOM. 

Mgr. Ľuboš Žinčík

Ľuboš Žinčík študoval na Prírodovedeckej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave. Na marketing sa začal orientovať v roku 2007, kedy začal pracovať na pozícii promotion managera v Slovenskej televízii. Následne sa stal ako marketingový manager členom tímu, ktorý budoval brand vinárstva Elesko v spoločnosti Eastfield a.s. Po splnení ambície vybudovania silnej vínnej značky na Slovensku sa rozhodol sústrediť sa na online obchodovanie, a to ako marketingový špecialista v najväčšej distribučnej spoločnosti Slovenska zameranej na víno, čokoládu a čaje. Začiatkom roka 2012 sa stal členom kreatívneho tímu Kuulfabrik, kde zastával pozíciu vedúceho PR. Koncom roka 2012 sa stal riaditeľom marketingu spoločnosti OKAY elektrospotrebiče, momentálne sa venuje marketingu a PR vo vlastnej agentúre.