JUDr. Filip Petrinec, PhD.
Filip Petrinec pôsobil na odbore spotrebiteľa Ministerstva hospodárstva SR a takisto ako národný expert v Európskej Komisii pre oblasť ochrany spotrebiteľa a elektronický obchod. V súčastnosti pôsobí v advokácii, kde sa zaoberá oblasťou compliance. Ide najmä o implementáciu právnych procesov a zabezpečenie postupov v súlade so zákonom.
Ďalší autori
Bc. Radim Vašíček
Radim Vašíček pracuje na pozícii SEO Product Managera vo firme Poski.com s.r.o. Už niekoľko rokov sa venuje problematike SEO. Svoje skúsenosti získané optimalizáciou veľkého množstva webov by rád odovzdal ďalej.
Mgr. Andrej Guba, LL.M.
Študoval na Právnickej fakulte Trnavskej univerzity v Trnave. Od septembra 2006 je stabilným členom odborného tímu advokátskej kancelárie SOUKENÍK – ŠTRPKA, s. r. o. a vedúcou osobnosťou pobočky v Nitre. Jeho špecializáciou je obchodné právo, osobitné právo obchodných spoločností, ďalej pracovné právo a občianske právo hmotné, osobitne právo záväzkové. Medzi iným sa dlhoročne podieľal na poskytovaní komplexného právneho poradenstva jednému z lídrov pekárenského a mlynárenského priemyslu na Slovensku, v súčasnosti sa podieľa na poskytovaní takéhoto komplexného právneho poradenstva jednej z najvýznamnejších obchodných spoločností podnikajúcich v oblasti potravinového retailu na Slovensku i v celej Európe.
Mgr. art. Rudolf Látečka
Autorizovaný architekt, Ústav architektúry občianských budov FAD STU. Od roku 2005 vedie vlastný architektonický ateliér. Vyštudoval architektúru na Vysokej škole výtvarných umení v Bratislave. Zaoberal sa možnosťami využitia nanotechnológií a "smart city" riešení v urbanistickom dizajne. V posledných rokoch pôsobí na Fakulte architektúry a dizajnu ako pedagóg na ústavoch občianských a obytných budov a je aj študentom PhD u prof. Ing. arch. Vladimíra Šimkoviča, PhD., kde sa venuje výskumu architektúry virtuálnych a imaginárnych svetov.
Príspevok: Imaginárny svet a architektúra
Imaginárny svet ako vizuálna projekcia ľudských fantázií, túžob a obáv nás sprevádza odnepamäti v rôznych formách. Jednou z nich je aj vizuálne umenie. S rozvojom digitálnych technológií sa imerzia (vnorenosť - Immersive Virtual Environment - IVE) do paralelných virtuálnych svetov stáva čoraz prístupnejšou širokému okruhu záujemcov. Na jednej strane sa vytvára nový priestor pre rôznorodé experimenty, ale súčasne aj nové možnosti jeho zneužitia – hlavne závislosti. Virtuálny priestor je vždy 3D – a tým sa stáva aj novou výzvou pre jeho psychologické ale aj umelecké vytváranie architektonickými prostriedkami. V počítačových hrách je environment dôležitou scénografickou súčasťou príbehu ako Game Art – aktívnym pozadím, vytvárajúcim jeho atmosféru. Akú úlohu zohráva toto nové umelé architektonické prostredie, ktorého hlavným motívom už nie je konštrukcia, funkcia a ani estetika, ale vnútorný mentálny stav? Ako takéto prostredie navrhovať a dotvárať?
Ing. Peter Janko
Majiteľ firmy Patros Roll s.r.o., ktorá poskytuje služby v oblasti energetickej efektívnosti, energetického poradenstva, vykonávanie energetických auditov a technických auditov.