Ing. Leo Tvrdoň, Ph.D., Alog.
Ing. Leo Tvrdoň je viceprezidentom Logistickej akadémie a od roku 2005 je členom Komory logistických audítorov.
Produkty súvisiace s autorom
-
Seminár Online - priamy prenos13. 6. 2023Riadenie skladu prakticky
-
Seminár Online - priamy prenos25. 4. 2023Moderné zásobovanie: Riadenie skladu prakticky
-
Seminár Online - priamy prenos10. 1. 2023Riadenie skladu prakticky
-
Seminár Online - priamy prenos16. 8. 2022Moderné zásobovanie: Riadenie skladu prakticky
Ďalší autori
Mgr. Ing. Kamila Špesová
Kamila Špesová vyštudovala ekonómiu a masmediálnu komunikáciu. V oblasti event marketingu získala prvé skúsenosti ako account manager a neskôr ako event manager. Rok po založení vlastnej eventovej agentúry zastrešila prvý veľký event s účasťou 1000 návštevníkov. Svoje skúsenosti získala napríklad z organizovania festivalov U FEST, z veľkých konferencií pozostávajúcich z viacerých pódií, z turné Precedens Tour speváka Ega.
Riadi sa heslom: „Keby človek nikdy nespravil žiadnu chybu, nikdy by neskúsil nič nové.“
Ing. Miroslav Balga
Rodený Martinčan vyštudoval Mechanizačnú faktultu na VŠP v Nitre. Svoju vášeň pre stroje a technológie pretavil do úspešného podnikania a založenia spoločnosti Nikol Martin, s.r.o. Firma bola pôvodne orientovaná len na výrobu a dodávku konštrukcií regálových systémov. S pribúdajúcimi skúsenosťami sa však formoval aj Miroslav aj firma, ktorej predmet podnikania je v súčasnosti orientovaný na komplexné služby v oblasti správy registratúry. Tejto činnosti sa venuje ostatných 30 rokov a svoje pracovné poslanie by za iné nikdy nemenil.
Jan Novák
Jan Novák pracuje od roku 1994 v oblasti marketingu a médií. Je spolumajiteľom reklamnej agentúry, kde pôsobí ako konzultant a šéf klientskeho servisu. Jeho zameraním je tvorba komunikačných stratégii, budovanie značiek a práca s dátami a prieskumami trhu. Má skúsenosti s prácou v medzinárodných tímoch, aj s lokálnymi firmami a značkami. Je lektorom v oboru marketingu, marketingových analýz a CRM a taktiež prezentačných zručností a vyjednávaní aj v anglickom jazyku.
Ing. Vladimíra Neuschlová
Vladimíra Neuschlová pracuje od roku 2016 v konzultačnej spoločnosti ako biznis konzultant a líderšip kouč pre malých a stredných podnikateľov. Založeniu vlastnej spoločnosti predchádzalo viac ako 10 rokov medzinárodných skúseností na rôznych špecializovaných a manažérskych pozíciách z oblasti logistiky, nákupu, projektového manažmentu a účtovníctva. V rokoch 2007 - 2009 pracovala aktívne na logistických projektoch (prevažne transport) v Nemecku, Poľsku a Českej republike. V rokoch 2010 – 2015 sa venovala budovaniu rôznych supply chain a administratívnych tímov v bratislavskom biznis centre, kde zastávala viaceré lokálne aj medzinárodne pozície. Na konci svojej korporátnej kariéry viedla medzinárodný tím so 160-timi zamestnancami, ktorý bol zodpovedný za rôzne logistické medzinárodné aktivity.
Dnes pomáha firmám pri zavádzaní komplexných zmiena na projektoch často pracuje od ich zrodu až po úspešnú transformáciu. Líderšip je stále jej vášňou a rada aplikuje nové spôsoby myslenia pri práci na projektoch, transformácií procesov alebo v spolupráci na osobnom raste svojich klientov a ich zamestnancov.
Mgr. Ľuboš Žinčík
Ľuboš Žinčík študoval na Prírodovedeckej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave. Na marketing sa začal orientovať v roku 2007, kedy začal pracovať na pozícii promotion managera v Slovenskej televízii. Následne sa stal ako marketingový manager členom tímu, ktorý budoval brand vinárstva Elesko v spoločnosti Eastfield a.s. Po splnení ambície vybudovania silnej vínnej značky na Slovensku sa rozhodol sústrediť sa na online obchodovanie, a to ako marketingový špecialista v najväčšej distribučnej spoločnosti Slovenska zameranej na víno, čokoládu a čaje. Začiatkom roka 2012 sa stal členom kreatívneho tímu Kuulfabrik, kde zastával pozíciu vedúceho PR. Koncom roka 2012 sa stal riaditeľom marketingu spoločnosti OKAY elektrospotrebiče, momentálne sa venuje marketingu a PR vo vlastnej agentúre.