Ing. Leo Tvrdoň, Ph.D., Alog.

Ing. Leo Tvrdoň je viceprezidentom Logistickej akadémie a od roku 2005 je členom Komory logistických audítorov.

Ďalší autori

Hilda Rubintová

Hilda Rubintová pôsobí v oblasti v oblasti marketingu a obchodu od roku 1995. Podieľala sa na re-brandingu značky UNIQA, zavedení značky AEGON na Slovensku a na celosvetovom projekte ING Renault Formule 1. Pracovala aj v Rakúsku a Rumunsku. V súčasnosti poskytuje konzultačné služby pre oblasť stratégií, marketingu, komunikácie a obchodu. O svoje skúsenosti sa pravidelne delí ako prednášajúca na konferenciách doma aj v zahraničí. Lektoruje marketingové témy, leadership a manažérske zručnosti.  

Ing. Jozef Ďurian, PhD

Jozef Ďurian je absolvent Ekonomickej fakulty UMB v Banskej Bystrici so zameraním na manažment a marketing. Vo svojej práci sa orientuje najmä na oblasť manažmentu projektov, manažmentu ľudských zdrojov a manažmentu výkonnosti. Počas svojej profesionálnej dráhy pôsobil ako projektový manažér, konzultant, lektor a vysokoškolský učiteľ. Pracoval na poradenských projektoch pre organizácie verejného a súkromného sektora, podieľal sa na tvorbe desiatok učebných programov, venuje sa lektorskej činnosti a má bohaté skúsenosti s projektmi Phare, ESF, KEGA, VEGA, Leonardo da Vinci, Mantra, SAMRS.

Ing. Miriam Majorová, PhD.

Miriam Majorová je odborníčkou na účtovníctvo a výkazníctvo verejného sektora, je spolautorkou reformy účtovníctva a výkazníctva v štátnej správe a samospráve. Dlhé roky sa intenzívne venuje aj publikačnej a lektorskej činnosti, je autorkou niekoľkých samostatných publikácií a množstva odborných článkov.

RNDr. Ľuboš Černý

Ľuboš Černý pôsobí ako vedúci oddelenia informačných systémov ekonomiky a financovania školstva v Centre vedecko-technických informácií v Bratislave. V rokoch 2005 až 2018 pracoval na Ministerstve školstva, vedy, výskumu a športu SR, na sekcii regionálneho školstva a sekcii financovania a rozpočtu ako hlavný štátny radca a vedúci odboru koncepcii financovania regionálneho školstva, kde gestoroval návrhy zmien predpisov súvisiacich s financovaním škôl a školských zariadení (zákon č. 597/2003 Z.z., zákon č. 596/2003 Z.z., nariadenie vlády SR č. 630/2008 Z.z.) a podieľal sa na zmenách v oblasti rozdeľovania podielových daní obciam na školstvo (nariadenie vlády SR č. 668/2008 Z.z.). V súčasnosti vykonáva okrem iného aj lektorskú činnosť v oblasti funkčného vzdelávania riaditeľov škôl pre Univerzitu Komenského v Bratislave.

Ing. Ján Halaj

Pôsobí ako špecialista požiarnej ochrany, technik požiarnej ochrany a technik BOZP. V roku 2016 ukončil inžinierske štúdium na Technickej univerzite vo Zvolene, odbor ochrana osôb a majetku pred požiarom. V tom istom roku začal pracovať na Univerzite Mateja Bela v Banskej Bystrici ako referent požiarnej ochrany a BOZP. Univerzite ako zamestnanec poskytuje všetky služby od poradenstva v oblasti požiarnej ochrany, cez projektovanie stavieb, koordináciu BOZP na stavenisku, riešenie pracovných úrazov, revízie VTZ - plyn a tlak, revízie požiarnych zariadení a mnoho ďalšieho. Od roku 2015 disponuje osvedčením technika požiarnej ochrany i osvedčením technika BOZP. Od roku 2022 je držiteľom osvedčenia na výkon špecialistu požiarnej ochrany, v tom istom roku si založil aj živnosť na projektovanie stavieb v oblasti požiarnej ochrany. Má za sebou množstvo odborných konferencií v rámci požiarnej ochrany aj BOZP.

Martina Gregorová

Má dlhoročné skúseností v automobilovom priemysle, prevažne na manažérskych pozíciách s veľkým presahom do projektového vedenia. Od roku 2006 sa venuje vo svojej práci ale aj mimo nej vzdelávaniu pracovníkov v oblasti manažérskych systémov a projektového vedenia. V roku 2013 úspešne absolvovala akreditovaný kurz lektor, vďaka ktorému získala prehľad a zvýšila svoje sociálne, didaktické a aj andragogické kompetencie, ktoré sú nevyhnutné v práci profesionálneho lektora. Je členkou spoločnosti ALKP, ktorú považuje za spoločensky zodpovednú organizáciu, ktorá podporuje rôzne sociálne skupiny. Zabezpečuje kvalitnú prípravu lektorov a podnecuje profesionálny a odborný rast lektorov s hlavnou myšlienku potreby celoživotného vzdelávania.