Ing. Ladislav Tyll, MBA, Ph.D.
Ladislav Tyll pôsobí od roku 2005 v obchodnej a konzultačnej firme TYLLCO s.r.o. s orientáciou na podnikanie v Ruskej federácii. V rámci consultingu sa zameriava okrem iného na optimalizáciu podnikových procesov, finančné plánovanie a transferové ceny.
Súčasne prednáša na českých a zahraničných univerzitách (VŠE Praha, CMI-ESMA Barcelona, State University of Karaganda, Kazachstan).
Ďalší autori
Mgr. Michal Horváth
Michal Horváth je absolventom Právnickej fakulty TU v Trnave. Počas štúdia absolvoval stáž na exekútorskom úrade a následne po ukončení štúdia v roku 2015 pracoval ako koncipient. Od roku 2016 pôsobí ako lektor a právnik v Slovenskom národnom stredisku pre ľudské práva (SNSĽP), so špecializáciou na vzdelávacie aktivity pre žiakov a žiačky základných, stredných a vysokých škôl, zamestnancov a zamestnankyne v súkromnej, ale aj verejnej sfére na rôzne témy. Ako lektor sa zameriava predovšetkým na tému bezpečnosti sociálnych sietí, kyberšikany, diskriminácie, šikany, mobbingu, bossingu na pracovisku z právneho hľadiska, vzhľadom na stúpajúcu tendenciu konaní, ktoré vykazujú známky porušovania práv v pracovnom prostredí, počnúc predzmluvnými vzťahmi, až po skončenie pracovného pomeru. Absolvoval vzdelávanie a je držiteľom certifikátu Organizácie pre bezpečnosť a spoluprácu v Európe (OBSE), pod záštitou Úradu OBSE pre demokratické inštitúcie a ľudské práva (ODHIR). Popri práci pre SNSĽP prednáša súkromne pre pedagogických zamestnancov a vysoké školy.
Bohumil Pokštefl, MSc
Bohumil Pokštefl MSc. je Chief Operations Officer nástroja na sociálne siete Kontentino, ktorý používajú značky a agentúry v 20 krajinách. Bohumil študoval Innovation and Operations management zameraný na médiá v Kodani. Neskôr pracoval ako marketingový konzultant v inovačnom a startupovom centre na West Virginia University. V súčasnosti on a jeho team nielenže vyvíjajú nástroj, ktorý pomáha so social media marketingom medzinárodným agentúram ako BBDO, či Saatchi&Saatchi a značkám ako BMW, či SAB Miller, ale aj edukuje a zdvíha úroveň social media marketingu vo svete pomocou webinárov a blogov.
Mgr. Renáta Taligová
Mgr. Renáta Taligová je lektorka, kariérna poradkyňa a motivátorka zameraná na osobnostný a kariérny rast svojich klientov metódou otvárania ich prirodzeného potenciálu a silou vnútornej motivácie. Pomáha im budovať odolnosť voči stresu, efektívne komunikovať a vytvárať silný prvý dojem. Klientov učí kultivovať svoj rečový prejav a využívať jedinečnú reč tela, a zároveň odhadnúť obchodného partnera za pár sekúnd. Do firemného prostredia implementuje účinnú firemnú kultúru a venuje sa stratégiám permanentného budovania silnej značky.
"Do svojej práce vkladám energiu, odhodlanie a nové prístupy, aby boli moje kurzy zážitkom a novým impulzom v pracovnom i osobnom živote klientov."
Mgr. Renáta Taligová poskytuje školenia v oblastiach:
Kariérny a osobnostný rast
Ako sa stať prirodzeným lídrom
Firemná kultúra - rozhodujúci faktor úspešnosti
Prezentačné a komunikačné zručnosti
Tajomstvo presvedčivosti
Skupinová dynamika a sila tímovej spolupráce
Odbúravanie vnútorných bariér
Sila prvého dojmu
Motivačné riadenie zamestnancov
Budovanie vlastnej značky
Efektívne riešenie konfliktov
Reč tela vo svete biznisu
Ing. Alica Orda – Oravcová
Alica Orda - Oravcová je členkou Prezídia SKDP, vedúcou metodicko-legislatívnej komisie pre oblasť medzinárodného zdaňovania pri SKDP, členkou metodicko-legislatívnej komisie pre oblasť daň z príjmov pri SKDP. Po ukončení vysokoškolského štúdia na Ekonomickej univerzite v Bratislave, Fakulte hospodárskej informatiky, odbor Účtovníctvo a audítorstvo pracovala vo viacerých nadnárodných daňovo-poradenských spoločnostiach. V súčasnosti je partnerkou daňovo-poradenskej spoločnosti GT&C Slovakia k. s. Venuje sa publikačnej činnosti a prednáša na Slovensku aj v zahraničí.
Ing. Jana Sládečková, PhD.
Jana Sládečková je generálnou riaditeľkou Sekcie financovania regionálneho školstva na Ministerstve školstva, vedy, výskumu a športu SR. Absolvovala Vysokú školu ekonomickú v Bratislave a doktorandské štúdium na Univerzite Mateja Bela v Banskej Bystrici. Od roku 1991 pôsobila postupne na Školskej správe v Trnave ako vedúca oddelenia, na Krajskom úrade v Trnave a na Úrade Trnavského samosprávneho kraja ako vedúca odboru financovania školstva.
Ondrej Štrup
• Od roku 2008 garant rekvalifikačného vzdelávania facility manažérov v SR akreditovaného Ministerstvom školstva, mládeže a telovýchovy (do 2021 cca 500 držiteľov osvedčení).
• V roku 1999 organizoval založenie českej pobočky asociácie IFMA CZ, v ktorej bol v rokoch 1999 - 2002 a 2012 - 2015 prezidentom a v rokoch 1999 - 2021 bol stálym členom predstavenstva. V roku 2015 mu bol udelený doživotný titul Čestný predseda IFMA CZ.
• Od 2013 je držiteľom titulu IFMA Fellow, najprestížnejšieho celosvetového ocenenie asociácie IFMA (od roku 1992 ho získalo iba niečo málo cez stovku Facility manažérov na svete).
• V rokoch 2011 - 2013 pod predseda Eurofi - Európskej asociácie Facility managementu.
• V rokoch 2016 - 2018 bol členom užšieho predstavenstva FMCC (celosvetové odborné sekcie FM konzultantov IFMA), v roku 2017-18 vykonával funkciu viceprezidenta, teraz je riaditeľom pre strednú a východnú Európu.
• Inicializoval usporiadanie svetových kongresov IFMA v Prahe - World Workplace Europe 2003 (12. - 14. 5. 2003), a Eurofi / IFMA - EFMC 2013 (22. - 24. 5. 2013), kde sa podieľal aj na niektorých príspevkoch.
• Ako zástupca SR je poverený riadením príprav a prekladu európskej normy Facility managementu EN 15221 (CEN TC 348), svetovej normy ISO / TC 267 (ISO 41000 - Facility management) a svetovej ISO PC 251 (ISO 55000 - Asset management).
• Externé vyučujúci na ČVUT FSv, pripravoval výučbu facility managementu na VOŠ Chotěboř, občasný hosťujúci lektor na VŠE, MVS Olomouc, VŠB - TU Ostrava.
• Autor knihy "Základy Facility managementu" - 2014, Professional Publishing, spoluautor rady ďalších odborných titulov z oblasti Facility managementu. Autor mnohých článkov v odborných popularizačných