Ing. Paulína Magdolenová
Je absolventkou inžinierskeho štúdia na Stavebnej fakulte Žilinskej univerzity v Žiline v odbore nosné konštrukcie budov. V nadväznosti na iňzinierske štúdium sa rozhodla pre doktorandské štúdium na Fakulte bezpečnostného inžinierstva so zameraním na požiarnu odolnosť stavieb . Počas tohto štúdia sa venovala výskumu v oblasti počítačových simulácií požiarov a ich aplikácií do procesu určovania požiarnej odolnosti.
Ing. Beáta Krausová
Beata Krausová je daňová poradkyňa, členka Slovenskej komory daňových poradcov (SKDP), v ktorej zastávala 15 rokov funkciu predsedu dozornej rady. V súčasnosti je členkou prezídia SKDP. V SKDP tiež pôsobí ako vedúca metodicko-legislatívnej komisie pre daň z príjmov právnických osôb a je členkou Komisie jednotného metodického výkladu pre daň z príjmov, ktorá bola ministrom financií zriadená na ministerstve financií a ktorej členmi sú zástupcovia MF SR, DR SR a SKDP. Je konateľkou poradenskej a účtovnej kancelárie BENETAX s.r.o. a konkurznou správkyňou.
Počas svojej odbornej praxe sa o.i. venuje dani z príjmov právnických i fyzických osôb, dani z pridanej hodnoty a miestnym daniam, zastupuje klientov počas daňových kontrol i odvolacích konaní, podieľa sa na prípravách reštrukturalizácií dlžníkov, pomáha klientom s uplatňovaním ich práv v konkurzných konaniach ich dlžníkov.
František Frýdl
František Frýdl, lektor s mnohaletou působností na pozici senior konzultanta a vedoucího projektů patří k nejzkušenějším pracovníkům společnosti Asseco Solutions. Za dobu svého působení má na svém kontě vedení projektů, implementace systému Helios Orange, údržbu systému, péči o zákazníky i podporu partnerské sítě. V místě svého předchozího působení zastával pozici správce IS Helios Orange, dokáže proto na problematiku velmi dobře pohlížet i očima zákazníka.
Mgr. Dagmar Sliacka
Dagmar Sliacka vyštudovala psychológiu na Filozofickej fakulte UK v Bratislave a vo svojej odbornej praxi sa venuje najmä práci v oblasti ľudských zdrojov, psychológie, personalistiky a Assessment / Development centier. Pôsobila ako metodik, lektor a konzultant, ale aj vrcholový manažér vo firmách s rôznorodým zameraním (IT, obchod, telekomunikácie, stavebníctvo, financie, poisťovníctvo, výroba...). Okrem toho je profesionálnym koučom a konzultantov v oblasti výberu a náboru zamestnancov, ako aj adaptácie, vzdelávania, rozvoja personálnej politiky firiem, hodnotenia a motivácie zamestnancov.
Ing. Jaroslav Piatka, PhD.
Pôsobí na STU v Bratislave (SVF - Katedra technológie stavieb), kde vedie cvičenia predmetu Náklady a ceny v stavebníctve, prednáša o Cenotvorbe vo výstavbe na seminári Skúška odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho a stavebného dozoru (organizovanom Slovenskou komorou stavebných inžinierov). Od roku 2012 poskytuje prostredníctvom svojej firmy ROZING s.r.o. kontrolné rozpočty, výkazy výmer, ponukové rozpočty, ale aj analýzy súťažných cenových ponúk vo verejnom a súkromnom sektore. Spolupracuje so znaleckou komunitou pri znaleckom dokazovaní venujúcom sa odhadu hodnoty stavebných prác.
Mgr. art. Rudolf Látečka
Autorizovaný architekt, Ústav architektúry občianských budov FAD STU. Od roku 2005 vedie vlastný architektonický ateliér. Vyštudoval architektúru na Vysokej škole výtvarných umení v Bratislave. Zaoberal sa možnosťami využitia nanotechnológií a "smart city" riešení v urbanistickom dizajne. V posledných rokoch pôsobí na Fakulte architektúry a dizajnu ako pedagóg na ústavoch občianských a obytných budov a je aj študentom PhD u prof. Ing. arch. Vladimíra Šimkoviča, PhD., kde sa venuje výskumu architektúry virtuálnych a imaginárnych svetov.
Príspevok: Imaginárny svet a architektúra
Imaginárny svet ako vizuálna projekcia ľudských fantázií, túžob a obáv nás sprevádza odnepamäti v rôznych formách. Jednou z nich je aj vizuálne umenie. S rozvojom digitálnych technológií sa imerzia (vnorenosť - Immersive Virtual Environment - IVE) do paralelných virtuálnych svetov stáva čoraz prístupnejšou širokému okruhu záujemcov. Na jednej strane sa vytvára nový priestor pre rôznorodé experimenty, ale súčasne aj nové možnosti jeho zneužitia – hlavne závislosti. Virtuálny priestor je vždy 3D – a tým sa stáva aj novou výzvou pre jeho psychologické ale aj umelecké vytváranie architektonickými prostriedkami. V počítačových hrách je environment dôležitou scénografickou súčasťou príbehu ako Game Art – aktívnym pozadím, vytvárajúcim jeho atmosféru. Akú úlohu zohráva toto nové umelé architektonické prostredie, ktorého hlavným motívom už nie je konštrukcia, funkcia a ani estetika, ale vnútorný mentálny stav? Ako takéto prostredie navrhovať a dotvárať?