JUDr. Zuzana Štefániková
Zuzana Štefániková sa dlhodobo venuje poskytovaniu právneho poradenstva z rôznych oblastí práva, najmä z oblasti občianskeho práva, obchodných záväzkových vzťahov a pracovného práva.
Ďalší autori
Ing. Gabriela Petrúšková
Hlavný štátny radca sekcie financovania regionálneho školstva Ministerstva školstva, výskumu, vývoja a mládeže SR pre oblasť tvorby legislatívnych predpisov k financovaniu škôl a školských zariadení.
Ing. Lea Balogová
Lea Balogová vyštudovala Ekonomickú univerzitu v Košiciach v odbore Financie, bankovníctvo investovanie Momentálne sa na pozícii Senior Transfer Pricing Specialist venuje nastavovaniu stratégie prevodových cien a riadi tím, ktorý sa zaoberá problematikou transferového oceňovania. V rámci svojej praxe vypracovala desiatky dokumentácií pre transferové oceňovanie pre slovenské, ale aj významné medzinárodné spoločnosti.
Ing. Zdeno Neuschl
Zdeno Neuschl sa venuje profesionálnemu poradenstvu v oblasti analýzy, plánovania a optimalizácie výrobných a logistických procesov. Jeho špecializáciou je návrh a tvorba simulačných štúdii, pomocou ktorých dokáže odhaliť potenciál rôznych plánovaných zmien vo výrobe a logistike. Ako člen konzultačnej spoločnosti mal možnosť navštíviť a pozorovať fungovanie mnohých výrobných podnikov, pričom v desiatkach z nich participoval na úspešných optimalizačných projektoch. Počas niekoľkoročnej praxe v rôznych druhoch výrobných podnikoch získal mnohé praktické poznatky a skúsenosti s ktorými je pripravený sa podeliť.
Jan Novák
Jan Novák pracuje od roku 1994 v oblasti marketingu a médií. Je spolumajiteľom reklamnej agentúry, kde pôsobí ako konzultant a šéf klientskeho servisu. Jeho zameraním je tvorba komunikačných stratégii, budovanie značiek a práca s dátami a prieskumami trhu. Má skúsenosti s prácou v medzinárodných tímoch, aj s lokálnymi firmami a značkami. Je lektorom v oboru marketingu, marketingových analýz a CRM a taktiež prezentačných zručností a vyjednávaní aj v anglickom jazyku.
Filip Škultéty
Filip Škultéty má niekoľko rokov skúseností s online marketingovými kampaňami, ktoré získal v minulosti prácou v online marketingových agentúrach v Bratislave, či v Prahe. Pred pár rokmi založil vlastnú výkonnostnú online marketingovú agentúru Glidy, ktorá sa zameriava na online marketingové kampane pre medzinárodné internetové obchody a lokálne firmy. Má za sebou viac ako 100 úspešných kampaní v digitálnom prostredí na 11 trhoch a špecializuje sa na platené kampane v Google, Facebooku, optimalizáciu pre vyhľadávače (SEO) a riadenie online marketingových kampaní, vrátane optimalizácie vnútorných procesov marketingových oddelení.