JUDr. Božena Gašparíková, CSc.
Božena Gašparíková je odborníčka na environmentálne právo. Titul JUDr. a CSc. získala na Právnickej fakulte UK v Bratislave. Pracovala v oblasti podnikovej praxe, v oblasti výskumu a 18 rokov na Ministerstve životného prostredia SR, z toho 16 rokov ako riaditeľka odboru legislatívy. V súčasnosti je poradkyňou ministra životného prostredia pre oblasť legislatívy životného prostredia. Trvalo sa venuje lektorskej a publikačnej činnosti. Je autorkou viacerých kníh a publikácií z oblasti práva životného prostredia a osobitne aj z oblasti odpadového hospodárstva. Prednášala na Technickej univerzite v Košiciach a Prírodovedeckej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave.
Ďalší autori
Ing. Jan Bukovský
Jan Bukovský je inšpektorom IT bezpečnosti v Českej exportnej banke. V rokoch 2001 a 2007 pracoval ako interný audítor a vedúci oddelenia odboru interného auditu Českej konsolidačnej agentúry. V súčasnosti sa venuje školeniu IT audítorov. Popritom prednáša o bezpečnosti IT.
Ing. Rudolf Christopher Takáč
Ing. Rudolf Christopher Takáč je certifikovaný manažér komplexných projektov IPMA Level BÒ , akreditovaný PRINCE2Ò Tréner a má dlhoročné skúsenosti v riadení projektov. Viedol tím odborníkov na projektové riadenie, ktorý pripravil významnú odbornú publikáciu SPS3 Súbor požadovaných spôsobilostí projektového manažéra. SPS3 je slovenskou verziou IPMAÒpublikácie ICB ver.3 (IPMA Competence Baseline). Prednášal na odborných konferenciách o projektovom riadení (2006 – 2013) a na svetovom kongrese projektového riadenia (2014) v Rotterdame. V roku 2006 založil tréningovú a konzultačnú spoločnosť 2BCognitusÒ www.2bcognitus.com, publikuje odborné články a je spoluautorom publikácie Uzda na projekt www.uzdanaprojekt.eu.
Ing. Peter Fabian, Ph.D., MBA
Peter Fabian sa špecializuje na oblasť podnikových financií a účtovníctva podniku. V rámci prednáškovej činnosti pôsobí na Ekonomickej univerzite v Bratislave v predmetoch Podnikové hospodárstvo a Znalectvo. Zároveň prednáška v rámci kurzu Ohodnocovanie majetku podnikov a Znaleckého minimum na Bratislavskej Business School. Od roku 2009 je súdnym znalcom v odvetví účtovníctvo a daňovníctvo a v odvetví financie. Je autorom viacerých odborných článkov publikovaných v časopisoch z oblasti finančného manažmentu a controllingu.
PaedDr. Eva Bruteničová
Eva Bruteničová bola učiteľkou materskej školy, má vyše tridsaťročnú učiteľskú prax. Je absolventkou Pedagogickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave.
Ako pedagóg som názoru, že didaktika je náuka o procese výučby, ale najmä je o nápadoch, čo možno s výučbou a vo výučbe urobiť spoločne s jej subjektmi. Pôsobí v Metodicko-pedagogickom centre Krajského pracoviska v Bratislave ako učiteľ profesijného rozvoja. Je spoluautorkou učebnice Psychológia pre stredné pedagogické školy, pedagogické a sociálne akadémie a pedagogické a kultúrne akadémie, taktiež učebnica Pedagogika 2 pre stredné pedagogické školy, pedagogické a sociálne akadémie a pedagogické a kultúrne akadémie, spoluautorkou publikácie Profesijné kompetencie učiteľa materskej školy v oblasti Dieťa, Oblasti edukačných skúseností detí v materských školách, autorkou odborných článkov, učebných zdrojov k vzdelávacím programom.
Ing. Milan Bortel
Ing. Milan Bortel je skúsený odborník v oblasti Microsoft Office a posledných niekoľko rokov sa živý ako lektor a konzultant. Svoje prvé školenie viedol už v roku 2004. Jeho zameranie sú programy v rámci balíkov Microsoft Office, Microsoft Project alebo MS SharePoint Server.
Martina Gregorová
Má dlhoročné skúseností v automobilovom priemysle, prevažne na manažérskych pozíciách s veľkým presahom do projektového vedenia. Od roku 2006 sa venuje vo svojej práci ale aj mimo nej vzdelávaniu pracovníkov v oblasti manažérskych systémov a projektového vedenia.
V roku 2013 úspešne absolvovala akreditovaný kurz lektor, vďaka ktorému získala prehľad a zvýšila svoje sociálne, didaktické a aj andragogické kompetencie, ktoré sú nevyhnutné v práci profesionálneho lektora.
Je členkou spoločnosti ALKP, ktorú považuje za spoločensky zodpovednú organizáciu, ktorá podporuje rôzne sociálne skupiny. Zabezpečuje kvalitnú prípravu lektorov a podnecuje profesionálny a odborný rast lektorov s hlavnou myšlienku potreby celoživotného vzdelávania.