Cieľ seminára:
Budete musieť prepúšťať, ale neviete, ako to danému zamestnancovi povedať? Ako zamestnancom oznámiť, že im za rovnaké peniaze pribudne práca a že prídu o obľúbené benefity? Každý manažér v praxi rieši situáciu, kedy musí svojmu tímu oznámiť nepríjemné správy. Musí pritom myslieť nielen na vyriešenie situácie, ale aj zachovanie vzťahov medzi kolegami. V rámci seminára účastníkom poradíme, ako oznámiť veci priamo, navrhnúť riešenie a prinútiť druhú stranu k náprave bez narušenia doterajších vzťahov.
Negatívne správy treba vyslovovať s rozvahou, pretože aj kritické momenty vedú smerom k náprave, rozvoju či dokonca vylepšeniu súčasnej situácie. Rovnako dôležitá je pre podriadených efektívna spätná väzba a konštruktívna kritika.
Cieľom seminára je tak poradiť účastníkom, ako s podriadeným viesť dialóg pri náročných manažérskych pohovoroch, či už je predmetom nepríjemnej správy výpoveď, zásadné zmeny vo firme alebo odobratie obľúbených benefitov.
Kliknite sem pre detailný program.
Komu je seminár určený:
Seminár „Nepríjemné manažérske pohovory“ je určené manažérom firiem, ale aj verejných organizácií na rôznych úrovniach riadenia, ktorých pozícia vyžaduje optimálne a citlivé riešenie vypätých a problematických situácií bez toho, aby došlo k vytvoreniu demotivujúceho pracovného prostredia alebo k dotknutiu ľudskej dôstojnosti.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.