Staňte sa majstrom v zdeľovaní zlých správ
Ako predať podriadenému nepríjemné správy a nestratiť pri tom dôveru
Termín: 3. 4. 2024
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Oznamovať podriadeným nepríjemné správy je nutnou povinnosťou každého manažéra. Obzvlášť v tejto dobe treba dbať na priamu, férovú a efektívnu komunikáciu so zamestnancami. Aj so správami, ktoré nie sú príjemné, je potrebné oboznámiť každého jedného člena tímu. Ako ale, aby sa daný zamestnanec neurazil, nepoštval proti vám ostatných kolegov a neoháňal sa súdnymi krokmi?
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Budete musieť prepúšťať, ale neviete, ako to danému zamestnancovi povedať? Ako zamestnancom oznámiť, že im za rovnaké peniaze pribudne práca a že prídu o obľúbené benefity? Každý manažér v praxi rieši situáciu, kedy musí svojmu tímu oznámiť nepríjemné správy. Musí pritom myslieť nielen na vyriešenie situácie, ale aj zachovanie vzťahov medzi kolegami. V rámci seminára účastníkom poradíme, ako oznámiť veci priamo, navrhnúť riešenie a prinútiť druhú stranu k náprave bez narušenia doterajších vzťahov.
Negatívne správy treba vyslovovať s rozvahou, pretože aj kritické momenty vedú smerom k náprave, rozvoju či dokonca vylepšeniu súčasnej situácie. Rovnako dôležitá je pre podriadených efektívna spätná väzba a konštruktívna kritika.
Cieľom seminára je tak poradiť účastníkom, ako s podriadeným viesť dialóg pri náročných manažérskych pohovoroch, či už je predmetom nepríjemnej správy výpoveď, zásadné zmeny vo firme alebo odobratie obľúbených benefitov.
Komu je seminár určený:
Seminár "Staňte sa majstrom v zdeľovaní zlých správ" je určené manažérom firiem, ale aj verejných organizácií na rôznych úrovniach riadenia, ktorých pozícia vyžaduje optimálne a citlivé riešenie vypätých a problematických situácií bez toho, aby došlo k vytvoreniu demotivujúceho pracovného prostredia alebo k dotknutiu ľudskej dôstojnosti.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. Súčasťou je aj nahrávka školenia, ktorá je dostupná po dobu 1 mesiaca.
PROGRAM CELODENNÉHO SEMINÁRA (9:00 – 12:00 hod.)
- Umenie viesť dialóg - správne kladenie otázok, umenie aktívneho počúvania
-
Konštruktívna technika a metóda P.V.K.D. (metóda umožňujúca povedať nepríjemnú správu druhej osobe tak, aby sa neuzavrela alebo nebránila hneď od začiatku)
-
Priama a efektívna komunikácia
-
Pohovory s negatívnym hodnotením
-
Ako si udržať kontrolu v emočne vypätých situáciách
-
Ako udržať rozhovor v rovine riešenia problému nie na úrovni konfliktu
Seminár je vedený v českom jazyku.
Online - priamy prenos
Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.
Miesto konania:
Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.
Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).