Staňte sa majstrom v zdeľovaní zlých správ

Staňte sa majstrom v zdeľovaní zlých správ

Ako predať podriadenému nepríjemné správy a nestratiť pri tom dôveru

Termín: 3. 4. 2024
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Oznamovať podriadeným nepríjemné správy je nutnou povinnosťou každého manažéra. Obzvlášť v tejto dobe treba dbať na priamu, férovú a efektívnu komunikáciu so zamestnancami. Aj so správami, ktoré nie sú príjemné, je potrebné oboznámiť každého jedného člena tímu. Ako ale, aby sa daný zamestnanec neurazil, nepoštval proti vám ostatných kolegov a neoháňal sa súdnymi krokmi?

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ seminára:

Budete musieť prepúšťať, ale neviete, ako to danému zamestnancovi povedať? Ako zamestnancom oznámiť, že im za rovnaké peniaze pribudne práca a že prídu o obľúbené benefity? Každý manažér v praxi rieši situáciu, kedy musí svojmu tímu oznámiť nepríjemné správy. Musí pritom myslieť nielen na vyriešenie situácie, ale aj zachovanie vzťahov medzi kolegami. V rámci seminára účastníkom poradíme, ako oznámiť veci priamo, navrhnúť riešenie a prinútiť druhú stranu k náprave bez narušenia doterajších vzťahov.

Negatívne správy treba vyslovovať s rozvahou, pretože aj kritické momenty vedú smerom k náprave, rozvoju či dokonca vylepšeniu súčasnej situácie. Rovnako dôležitá je pre podriadených efektívna spätná väzba a konštruktívna kritika.

 Cieľom seminára je tak poradiť účastníkom, ako s podriadeným viesť dialóg pri náročných manažérskych pohovoroch, či už je predmetom nepríjemnej správy výpoveď, zásadné zmeny vo firme alebo odobratie obľúbených benefitov.

Komu je seminár určený:

Seminár "Staňte sa majstrom v zdeľovaní zlých správ" je určené manažérom firiem, ale aj verejných organizácií na rôznych úrovniach riadenia, ktorých pozícia vyžaduje optimálne a citlivé riešenie vypätých a problematických situácií bez toho, aby došlo k vytvoreniu demotivujúceho pracovného prostredia alebo k dotknutiu ľudskej dôstojnosti. 

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. Súčasťou je aj nahrávka školenia, ktorá je dostupná po dobu 1 mesiaca. 

PROGRAM CELODENNÉHO SEMINÁRA (9:00 – 12:00 hod.)

 

  1.  Umenie viesť dialóg - správne kladenie otázok, umenie aktívneho počúvania
  2.  Konštruktívna technika a metóda P.V.K.D. (metóda umožňujúca povedať nepríjemnú správu druhej osobe tak, aby sa neuzavrela alebo nebránila hneď od začiatku)

  3.  Priama a efektívna komunikácia

  4.  Pohovory s negatívnym hodnotením

  5.  Ako si udržať kontrolu v emočne vypätých situáciách  

  6.  Ako udržať rozhovor v rovine riešenia problému nie na úrovni konfliktu

       

Seminár je vedený v českom jazyku.

Bc. Kateřina Nechanická, DiS.

Kateřina Nechanická je personalistka, podnikateľka a profesionálny kouč s akreditáciou MŠMT ČR a ICF.

Poskytuje konzultácie v oblasti kariérneho poradenstva a aktívne sa venuje koučovaniu. Spolupracuje s niekoľko spoločnosťami ako externá HR konzultantka a venuje sa prednáškam a školeniam soft skills.

Online - priamy prenos

Online - priamy prenos

Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.

Miesto konania:

Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.

Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout