Spúšť vo verejnom obstarávaní: Zmeny od 1. 7. 2024

Spúšť vo verejnom obstarávaní: Zmeny od 1. 7. 2024

Nové postupy pre verejné obstarávanie

Termín: 9. 7. 2024
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Od 1. 1. 2024 prichádzajú do účinnosti ďalšie ustanovenia zákona z poslednej veľkej novely. Pre verejné obstarávanie sú zavedené nové elektronické prostriedky ako elektronická platforma a eForms. Pre verejných obstarávateľov a obstarávateľov prichádzajú dôležité zmeny pre zadávanie väčších zákaziek – profesionalizácia, t.j. obstarávanie prostredníctvom odborne spôsobilých osôb – garantov. Zmeny nastávajú aj pri vytvorení zákazky a zadávaní dokumentov do systému. Aké sú vaše nové povinnosti?

Prihláste sa spolu s kolegom a získajte obaja zľavu 15 %!

239 EUR
bez DPH

Cieľ seminára:

Cieľom seminára je poskytnúť verejným obstarávateľom, záujemcom, uchádzačom, ako aj odbornej verejnosti komplexný pohľad na postupy podľa zákona o verejnom obstarávaní v jeho novelizovanom znení, v podmienkach elektronizácie a sprísnenej požiadavky transparentnosti. 

Na našom seminári sa dozviete, ako pripraviť podklady na zadanie ponuky, aké lehoty spĺňať či ako nastaviť procesy na sprísnenú a rozsiahlu elektronizáciu zákaziek, už aj v rámci tých najnižších limitov. Ďalej si ukážeme ako postupovať na nových elektronických platformách ako je aj napr. eForms. Upozorníme na to, čo sa zmenilo a ako spĺňať všetky formálne požiadavky v procese VO. Zadávanie zákaziek je pod kontrolou elektronických systémov. Hospodárske subjekty bez registrácie v EVO už nemôžu obchodovať s verejnou správou až na výnimky. Používanie novej elektronickej platformy pre VO prináša viacero dôležitých otázok. My vám na ne odpovieme.

Postupy zadávania nadlimitných zákaziek, podlimitných zákaziek a zákaziek s nízkou hodnotou štandardným spôsobom má rovnakú podstatu a obdobný postup. Rozdiely sú v zadávaní bežne dostupných tovarov a služieb v podlimitných zákazkách a v zákazkách s nízkou hodnotou. Príklad zadania zákazky v elektronickej platforme, vysvetlíme rozdiely medzi nástrojmi.

 Viac o seminári sa dočítate pri kliknutí na program seminára.

Komu je seminár určený:

Seminár je určený pre verejných obstarávateľov, obstarávateľov a ich pracovníkov, ktorí sú zodpovední za procesy súvisiace s verejným obstarávaním.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály a videonahrávka. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

PROGRAM SEMINÁRA (9:00–15:00)

1. Aktuálne zmeny v procesnej stránke VO
2. Nové elektronické prostriedky – prístupy a funkcionalita
3. Podlimitné zákazky a zákazky s nízkou hodnotou – povinná elektronická platforma
4. Nové povinnosti prevádzkovateľov elektronických prostriedkov
5. Niektoré aktuálne právne otázky a aplikácia niektorých ustanovení v praxi (komisia on-line, zmeny vo výkone kontroly, hodnotiace kritériá, obmedzenia v podávaní námietok)
6. Avizovaná ďalšia novela zákona
7. Príklady, praktické rady a upozornenia na chyby

Ing. Hilda Regulová Gajdošová

Je konateľkou spoločnosti E&L Consulting s. r. o., ktorá špecializuje sa na poradenstvo v oblasti verejného obstarávania. Poskytuje konzultácie a zastupovanie pre záujemcov a uchádzačov vo verejnom obstarávaní a konzultácie a samotnú realizáciu procesov verejného obstarávania. Spolupracuje s Národohospodárskou fakultou EU, kde v rámci predmetu „Verejné rozpočtové systémy“ je autorkou časti zameranej na verejné obstarávanie, realizuje prednášky na tému verejného obstarávania z pohľadu praxe.

Online - priamy prenos

Online - priamy prenos

Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.

Miesto konania:

Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.

Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).

239 EUR
bez DPH

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout