Plánovanie a forecasting pre manažérov v praxi

Plánovanie a forecasting pre manažérov v praxi

Prehľadný report vs. komplikované tabuľky? (v českom jazyku)

Termín: 5. 10. 2023
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Neistá doba = neisté výsledky. Ako môžete pomocou efektívneho plánovania a forecastingu dosiahnuť vytýčené ciele? Do akých podrobností zachádzať? Kde číha nebezpečenstvo? Z akých podkladov čerpať a aké ukazovatele sledovať? Prečo účtovné výkazy nestačia? Poradíme overený postup, ktorý vás dovedie až k zamýšľaným výsledkom!

Objednaním sa automaticky zaradíte do letnej súťaže o tablet a ďalšie hodnotné ceny!

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ seminára: 

Proces plánovania a forecastingu patrí medzi náročné manažérske dovednosti. Cieľom seminára je pomôcť účastníkom čo najpresnejšie nastaviť plán firmy, alebo čiastkových výkonov a oddelení, a vopred si postrážiť možné nástrahy, ktoré by jeho plnenie mohli ohroziť. Vďaka tomu budete pomocou forecastingu včas monitorovať a korigovať prípadnéodchýlky a dôjdete až k vytýčeným cieľom. 

Na seminári sa dozviete, ako previaza plánovanie s riadiacimi procesmi, aby prinášalo úžitok a nespomalilo alebo neobmedzilo vašu prácu. Zistíte, aké typy plánov sú nebezpečné a nevhodné pre vašu firmu. Všetky témy sú demonštrované na praktických príkladoch z reálnych firiem, na ktorých upozorňujeme na chyby, ktorých sa manžéri týchto firiem dopustili. 

Komu je seminár určený:

Seminár Plánovanie a forecasting pro manažérov v praxi je určený pre strední a vyšší manažment, nie len ekonómov či finančníkov, ale aj majiteľov stredných a menších firiem, manažérov výrobných odvetví či účtovníkov a kontrolórov. 

 

Ďalšie informácie:

Ako účastník získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene sú zahrnuté podkladové materiály v elektronickej forme a nahrávku, ktorú si môžete opakovane pozrieť po dobu troch mesiacov. Obchodné podmienky sú vám k dispozícii tu.  

Program seminára (09:00-15:00):

  1. Plánovánie - kam se chceme dostať a či nás tam plán dovedie. Podľa čoho riadime firmu?
  2. Finančné zdravie - čo je cieľom firmy a ako merať, vyhodnocovať či ovplyvňovať finančnú stabilitu a výkonnosť firmy
  3. Reporting - oblasti firemného plánovania a ukážky reportov, ktoré sú prehľadné a relevantné
  4. Rozpočet - čím začať a ako logicky postupovať pri tvorbe ročného plánu
  5. Časté chyby pri plánovaní a forecastovaní - čomu sa vyvarovať a nenasledovať tak neúspechy druhých 

Ing. Pavlína Vančurová, Ph.D.

Pavlína Vančurová pôsobí v spoločnosti "PADIA, s.r.o.– svět podnikových financí" ako finančná riaditeľka, lektorka ekonomických tém a konzultantka finančného riadenia firiem. Venuje sa poradenstvu v oblasti porozumenia vypovedacej schopnosti účtovných výkazov, finančných analýz, nástrojov riadenia hodnoty a výkonnosti firmy, kalkulácií a rozpočtov, financovania a rozvoja firmy a vyhodnocovania efektívnosti investícií.

Online - priamy prenos

Online - priamy prenos

Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.

Miesto konania:

Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.

Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout