Logo AIVD
Seminár

Staňte sa majstrom v zdeľovaní zlých správ

Ako predať podriadenému nepríjemné správy a nestratiť pri tom dôveru

Termín: 18. 1. 2024
Miesto konania: Online - priamy prenos

Oznamovať podriadeným nepríjemné správy je nutnou povinnosťou každého manažéra. Obzvlášť v tejto dobe treba dbať na priamu, férovú a efektívnu komunikáciu so zamestnancami. Aj so správami, ktoré nie sú príjemné, je potrebné oboznámiť každého jedného člena tímu. Ako ale, aby sa daný zamestnanec neurazil, nepoštval proti vám ostatných kolegov a neoháňal sa súdnymi krokmi?

189 

bez DPH a nákladov na dopravu.

Na toto školenie už nie je možné sa objednať.

V prípade záujmu o ďalší termín vyplňte kontaktný formulár.


    Vaše osobné údaje spracúvame v súlade s GDPR.


    Cieľ seminára:

    Budete musieť prepúšťať, ale neviete, ako to danému zamestnancovi povedať? Ako zamestnancom oznámiť, že im za rovnaké peniaze pribudne práca a že prídu o obľúbené benefity? Každý manažér v praxi rieši situáciu, kedy musí svojmu tímu oznámiť nepríjemné správy. Musí pritom myslieť nielen na vyriešenie situácie, ale aj zachovanie vzťahov medzi kolegami. V rámci seminára účastníkom poradíme, ako oznámiť veci priamo, navrhnúť riešenie a prinútiť druhú stranu k náprave bez narušenia doterajších vzťahov.

    Negatívne správy treba vyslovovať s rozvahou, pretože aj kritické momenty vedú smerom k náprave, rozvoju či dokonca vylepšeniu súčasnej situácie. Rovnako dôležitá je pre podriadených efektívna spätná väzba a konštruktívna kritika.

     Cieľom seminára je tak poradiť účastníkom, ako s podriadeným viesť dialóg pri náročných manažérskych pohovoroch, či už je predmetom nepríjemnej správy výpoveď, zásadné zmeny vo firme alebo odobratie obľúbených benefitov.

    Komu je seminár určený:

    Seminár „Staňte sa majstrom v zdeľovaní zlých správ“ je určené manažérom firiem, ale aj verejných organizácií na rôznych úrovniach riadenia, ktorých pozícia vyžaduje optimálne a citlivé riešenie vypätých a problematických situácií bez toho, aby došlo k vytvoreniu demotivujúceho pracovného prostredia alebo k dotknutiu ľudskej dôstojnosti. 

    Ďalšie informácie:

    Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. Súčasťou je aj nahrávka školenia, ktorá je dostupná po dobu 1 mesiaca. 

    PROGRAM CELODENNÉHO SEMINÁRA (9:00 – 12:00 hod.)

     

    1.  Umenie viesť dialóg – správne kladenie otázok, umenie aktívneho počúvania
    2.  Konštruktívna technika a metóda P.V.K.D. (metóda umožňujúca povedať nepríjemnú správu druhej osobe tak, aby sa neuzavrela alebo nebránila hneď od začiatku)

    3.  Priama a efektívna komunikácia

    4.  Pohovory s negatívnym hodnotením

    5.  Ako si udržať kontrolu v emočne vypätých situáciách  

    6.  Ako udržať rozhovor v rovine riešenia problému nie na úrovni konfliktu

         

    Seminár je vedený v českom jazyku.

    Bc. Kateřina Nechanická, DiS.

    Kateřina Nechanická je personalistka, podnikateľka a profesionálny kouč s akreditáciou MŠMT ČR a ICF. Poskytuje konzultácie v oblasti kariérneho poradenstva a aktívne sa venuje koučovaniu. Spolupracuje s niekoľko spoločnosťami ako externá HR konzultantka a venuje sa prednáškam a školeniam soft skills.

    Online - priamy prenos

    Miesto konania:

    Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.

    Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).