Nepríjemné manažérske pohovory
Termín: 8. 12. 2022
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Oznamovať podriadeným nepríjemné správy je nutnou povinnosťou každého manažéra a obzvlášť v tejto dobe treba dbať na priamu, férovú a efektívnu komunikáciu so zamestnancami. Aj so správami, ktoré nie sú príjemné, je potrebné oboznámiť každého jedného člena tímu. Ako ale, aby sa daný zamestnanec neurazil, nepoštval proti vám ostatných kolegov a neoháňal sa súdnymi krokmi?
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Budete musieť prepúšťať, ale neviete, ako to danému zamestnancovi povedať? Ako zamestnancom oznámiť, že im za rovnaké peniaze pribudne práca a že prídu o obľúbené benefity? Každý manažér v praxi rieši situáciu, kedy musí svojmu tímu oznámiť nepríjemné správy. Musí pritom myslieť nielen na vyriešenie situácie, ale aj zachovanie vzťahov medzi kolegami. V rámci seminára účastníkom poradíme, ako oznámiť veci priamo, navrhnúť riešenie a prinútiť druhú stranu k náprave bez narušenia doterajších vzťahov.
Negatívne správy treba vyslovovať s rozvahou, pretože aj kritické momenty vedú smerom k náprave, rozvoju či dokonca vylepšeniu súčasnej situácie. Rovnako dôležitá je pre podriadených efektívna spätná väzba a konštruktívna kritika.
Cieľom seminára je tak poradiť účastníkom, ako s podriadeným viesť dialóg pri náročných manažérskych pohovoroch, či už je predmetom nepríjemnej správy výpoveď, zásadné zmeny vo firme alebo odobratie obľúbených benefitov.
Kliknite sem pre detailný program.
Komu je seminár určený:
Seminár "Nepríjemné manažérske pohovory" je určené manažérom firiem, ale aj verejných organizácií na rôznych úrovniach riadenia, ktorých pozícia vyžaduje optimálne a citlivé riešenie vypätých a problematických situácií bez toho, aby došlo k vytvoreniu demotivujúceho pracovného prostredia alebo k dotknutiu ľudskej dôstojnosti.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
PROGRAM CELODENNÉHO SEMINÁRA (9.00 – 13.00 hod.)
- Umenie viesť dialóg - správne kladenie otázok, umenie aktívneho počúvania
-
Konštruktívna technika a metóda P.V.K.D. (metóda umožňujúca povedať nepríjemnú správu druhej osobe tak, aby sa neuzavrela alebo nebránila hneď od začiatku)
-
Priama a efektívna komunikácia
-
Pohovory s negatívnym hodnotením
-
Ako si udržať kontrolu v emočne vypätých situáciách
-
Ako udržať rozhovor v rovine riešenia problému nie na úrovni konfliktu
+ priestor pre otázky, ktoré bude možné lektorke klásť prostredníctvom chatovacieho okna
Seminár je vedený v českom jazyku.
Online - priamy prenos
Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.
Miesto konania:
Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.
Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).