Nástroje umelej inteligencie v procesoch firmy
Urýchlite automatizáciu procesov a digitalizáciu pracovného procesu
Termín: 15. 8. 2023
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Chcete posunúť svoju prácu ďaleko za hranice bežných procesov, s využitím najmodernejšieho nástroja – umelej inteligencie? Spravte tak s využitím rôznych chatbotov, generátorov obrázkov, textov či štatistík. To všetko na zrýchlenie a zvýšenie efektivity vašej administratívy.
Digitálna transformácia každého podniku je unikátna. Existujú však spoločné postupy, ktorými môžeme efektívne, rýchlo a finančne nenáročne naštartovať digitalizáciu , zvýšiť produktivitu a začať využívať umelú inteligenciu.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ webinára:
Ako si vybrať a nastaviť vhodný chatbot pre vaše aktivity? Ako na generovanie textov, ktoré vám naozaj sadnú? Poznáte najefektívnejšie tipy na komunikáciu s chatbotom? Viete, že pomocou AI môžete aj merať a zefektívňovať vaše výsledky?
Cieľom seminára je poskytnúť účastníkom ucelený prehľad o využití umelej inteligencie v oblasti administratívy a procesov. Budeme sa zameriavať na praktické príklady a nástroje, ktoré môžu zlepšiť procesy náboru, hodnotenia a riadenia zamestnancov. Naším zámerom je poskytnúť účastníkom potrebné vedomosti a inovatívne stratégie, ktoré im umožnia optimalizovať personálnu prácu a dosiahnuť lepšie výsledky v ich organizáciách.
Na seminári sa dozviete:
- Čo je umelá inteligencia a ako funguje kreatívny chat a generovanie obrázkov
- Aké sú výhody a výzvy používania umelej inteligencie vo vašej práci
- Ako si vybrať a nastaviť vhodný chatbot pre vaše potreby
- Ako komunikovať s kandidátmi, zamestnancami a kolegami pomocou chatbotov
- Ako si nechať generovať rôzne texty, e-maily, marketingové príspevky na Facebook, pozvánky na zamestnanecké akcie, tvorba onboarding manuálu atď.
- Ako sa nechať od AI koučovať
- Ako si nechať generovať rôzne nápady pre prácu so zamestnancami alebo uchádzačmi
- Ako využiť generovanie obrázkov na zvýšenie atraktivity vašich ponúk, prezentácií a školení
- Ako merať a zlepšovať výsledky vašich aktivít s umelou inteligenciou
Kliknite sem pre detailný program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár je určený každému zamestnancovi v administratíve, financiách či službách, teamlídrom, HR manažérovi, ale aj office manažérom či iným zamestnancom zabezpečujúcim rôznu administratívnu agendu. Je pre všetkých, bez ohľadu na vek či skúsenosti, pretože poskytuje návod na využívanie najmodernejšieho nástroja súčasnosti zrozumiteľnou, jasnou a efektívnou cestou, ktorú zvládne úplne každý.
Ďalšie informácie:
Ako účastník webinára získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene sú zahrnuté podkladové materiály v elektronickej forme a nahrávku, ktorú si môžete opakovane pozrieť po dobu 1 mesiaca. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu. !--
Program seminára (09:00-12:00):
● | Kreatívny chat: Čo to je, ako to funguje a aké sú jeho možnosti? |
● | Generovanie obrázkov: Ako vytvárať, upravovať a používať obrázky |
● | Chatbot pre personalistov: Výber, nastavenie a použitie |
● | Komunikácia s chatbotom: Ako písať, hovoriť a reagovať |
● | Meranie a zlepšovanie výsledkov s umelou inteligenciou |
Online - priamy prenos
Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.
Miesto konania:
Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.
Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).