Kalkulácia hodinovej sadzby - výpočty a postupy

Kalkulácia hodinovej sadzby - výpočty a postupy

Zachytáva vaša hodinová sadzba reálnu odmenu za vykonanú prácu?

Termín: 23. 9. 2022
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Viete, ako na bezchybnú kalkuláciu hodinovej sadzby? Aký veľký má vplyv na tržby a rentabilitu firmy? Prečo je dôležité rozlišovať medzi zákazníckou a internou hodinovou sadzbou? A ako pri výpočte zohľadniť kapacitu produkcie v hodinách? Krátky seminár vám pomôže správne naceniť odvedenú prácu a dosiahnuť tak lepšie výsledky firmy.

Prihláste aj svojho kolegu a získajte obaja zľavu 15 % ! 

199 EUR
bez DPH

 

Cieľ online seminára:

V prevádzkach s vysokým podielom ľudskej práce je potrebné vedieť stanoviť ziskové a férové sadzby za prácu. Pracnosť výroby alebo časová náročnosť poskytovania služieb má vplyv na tržby a rentabilitu firmy! Metóda hodinovej sadzby sa tak využíva najmä na riadenie nákladov a na cenotvorbu.

Značnou výhodou hodinových sadzieb je skutočnosť, že dokáže merať výkony nevýrobných stredísk, priraďovať režijné náklady zákazkám, ktoré čas daného strediska skutočne spotrebujú, a sledovať plnenie kapacít nevýrobných stredísk. Možnosť riadenia skutočných nákladov podľa ich vzťahu k výkonom znamená nemalú konkurenčnú výhodu.

Účastníci získajú ako bonus ukážku kalkulátora hodinových sadzieb v Exceli.

Kliknite sem na detailný Program online seminára. 

Komu je online seminár určený:

Seminár je určený účtovníkom, ekonómom, majiteľom zákazkových výrobných firiem, manažérom a špecialistom, ktorí hľadajú prakticky zvládnuteľné zlepšenie kalkulačných metód

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú zahrnuté podkladové materiály a nahrávka, dostupná po dobu 3 mesiacov, ktorú si môžete pozrieť aj opakovane. Obchodné podmienky sú vám k dispozícii tu.

 

 

 

Program seminára (9:00–12:00 hod.)

Na čo je metodika kalkulácie hodinovej sadzby dobrá.
Čím sa líši zákaznícka a interná hodinová sadzba.
Aký vplyv má využitie kapacity vyjadrenej v časových jednotkách na ziskovosť.
Ako správne vypočítať kapacitu produkcie v hodinách.
Ako stanoviť hodinovú sadzbu, ktorá zaistí ziskovosť a bude zodpovedať konkurentom.
Časté chyby v aplikácii kalkulácií a možnosť ich nápravy.

Ing. Pavlína Vančurová, Ph.D.

Pavlína Vančurová pôsobí v spoločnosti "PADIA, s.r.o.– svět podnikových financí" ako finančná riaditeľka, lektorka ekonomických tém a konzultantka finančného riadenia firiem. Venuje sa poradenstvu v oblasti porozumenia vypovedacej schopnosti účtovných výkazov, finančných analýz, nástrojov riadenia hodnoty a výkonnosti firmy, kalkulácií a rozpočtov, financovania a rozvoja firmy a vyhodnocovania efektívnosti investícií.

Online - priamy prenos

Online - priamy prenos

Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.

Miesto konania:

Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.

Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).

199 EUR
bez DPH

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout