Cieľ online seminára:
Cieľom online seminára je naučiť sa, ktoré parametre a údaje je potrebné vziať do úvahy, aby ste stanovili optimálnu cenu vašich produktov.
Dozviete sa, ako postupovať pri nastavovaní kalkulácie a cenotvorby v praxi a aké metódy kalkulácie zvoliť v závislosti od pomerov vo firme. Všetko za účelom zisku, primeraných cien a adekvátneho pokrytia nákladov. Na príkladoch si prejdeme hlavné kalkulačné metódy, zistíte, kedy je neúplná kalkulácia nenahraditeľná a poukážeme na najčastejšie chyby.
Vďaka interaktívnemu výkladu lektorky založenému na modelových príkladoch z praxe a aktívnemu zapojeniu účastníkov pochopíte nielen nákladové stránky podnikania, ale aj praktické nastavenie cien podľa princípu vnímania hodnoty, ktorú zákazník za zaplatený produkt očakáva.
Kliknite sem pre detailný program seminára.
Prosím na živé vysielanie si nachystajte kalkulačky.
Komu je online seminár určený:
Online seminár „Kalkulácia cien v zákazkovej výrobe“ je určený nielen pre finančných manažérov a ekonómov, ale aj pre majiteľov firiem alebo vedúcich obchodných či marketingových oddelení. Je určený pre každého, kto je nejakým spôsobom zainteresovaný do tvorby cien alebo ich komunikácie interne voči iným oddeleniam či externe voči zákazníkom a obchodných partnerom,
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú zahrnuté aj podkladové materiály a nahrávka, dostupná po dobu 3 mesiacov, ktorú si môžete pozrieť aj opakovane. Obchodné podmienky sú vám k dispozícii tu.