Intrastat 2025: najčastejšie chyby + praktické tipy
Všetko o povinnostiach pri obchodovaní s inými členskými štátmi EÚ
Termín: 28. 1. 2025
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Máte povinnosť vykazovať Intrastat? Viete, ako zostavovať hlásenia podľa aktuálnej legislatívy pre rok 2025? Skúsený lektor vás na praktických príkladoch a prípadových štúdiách oboznámi s problematickými miestami vo výkazoch a s postupmi pri príprave hlásení tak, aby ste nikde nespravili chybu. Zistite, čomu sa vyhnúť, aby vás obišli sankcie za chybné hlásenia. Získajte všetky potrebné informácie a splňte si v roku 2025 povinnosti bez dodatočných zásahov a nekonečných úprav.
Vo dvojici to ide lepšie! Prihláste sa so svojím kolegom a získajte zľavu 15 %.
219 EUR
bez DPH
CIEĽ ONLINE SEMINÁRA
Cieľom online seminára je poskytnúť účastníkom komplexné informácie o systéme INTRASTAT v roku 2025 v rozsahu, ktorý je potrebný na zvládnutie súvisiacej legislatívy, metodiky, ako aj samotnej práce pri príprave a podávaní štatistických hlásení.
Naučíte sa, ako správne vykonávať hlásenia Intrastat pri všetkých typoch obchodných prípadov. Oproti minulým rokom sa síce zoznam povinných subjektov zúžil, ale ich povinnosti sa zmenili! Predstavíme vám praktické postupy a ukážky práce s príslušným programovým vybavením. Krok za krokom si prejdeme, ako hlásenia zadávať a poukážeme na najčastejšie chyby, ktorým sa musíte vyhnúť.
Venovať sa budeme aj aplikácii na elektronickú prípravu štatistických hlásení a elektronickú komunikáciu. Nevynecháme ani reálne prípadové štúdie, vďaka čomu lepšie porozumiete procesu, ktorý je pre každého účtovníka nočnou morou.
KOMU JE ONLINE SEMINÁR URČENÝ
Seminár „Intrastat 2025: najčastejšie chyby + praktické tipy“ je určený obchodným a výrobným firmám, ktoré dodávajú tovar do iných členských štátov EÚ, resp. prijímajú tovar z iných členských štátov EÚ. Vzhľadom na skutočnosť, že súčasťou seminára je aj zvládnutie praktických postupov súvisiacich s prípravou a podávaním hlásení INTRASTAT, školenia by sa mali zúčastniť najmä účtovníci a zamestnanci, ktorým bola táto agenda pridelená.
ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú zahrnuté podkladové materiály a nahrávka, dostupná po dobu 1 mesiaca, ktorú si môžete pozrieť aj opakovane. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
PROGRAM ONLINE SEMINÁRA (9:00 – 15:00 hod.):
- Problematika štatistiky zahraničného obchodu
- Predpisy EÚ a SR upravujúce oblasť INTRASTATU a ich zmeny
- Metodika zberu štatistických údajov
- Postupy pri príprave štatistických hlásení
- Aplikácia na elektronickú prípravu štatistických hlásení a elektronickú komunikáciu
- Praktické príklady a prípadové štúdie
- Diskusia, otázky a odpovede
Online - priamy prenos
Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.
Miesto konania:
Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.
Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).
219 EUR
bez DPH