Logo AIVD
Webová aplikácia

Mesačná licencia: Základný balík pre 1–10 užívateľov

Odovzdávajte faktúry bez cavikov jednoducho a na pár klikov

Riešite každý mesiac nekonečné množstvo dodávateľských faktúr, premýšľate, ktoré stredisko je to správne a ako ju bezchybne odovzdať na finančné oddelenie vo vašej firme? Je to pre vás otravná, zdĺhavá a nudná administratíva, ktorá nemá konca? A robíte to stále po starom – vytlačíte faktúru, vyplňujete desiatky likvidačných listov, podpisujete ručne a čakáte, kým vám ju schvália v zdĺhavom, niekoľkokolovom schvaľovacom procese? Toto nekonečné kolečko zaťažuje váš čas a neumožňuje vám, venovať sa tomu dôležitému? Povedzte STOP.

Prinášame riešenie pre celú vašu firmu! FAKTUROMAT – Odovzdávajte faktúry bez cavikov jednoducho a na pár klikov.

319 

mesačné predplatné bez DPH.


Popis produktu:

FAKTUROMAT je webová aplikácia, kde môžete odovzdávať, uchovávať, archivovať a kontrolovať obeh všetkých dodávateľských faktúr vo vašej firme. Jedná sa o prehľadný nástroj, ktorý prináša firmám úľavu od zbytočnej administratívy, zdĺhavého schvaľovacieho procesu, šetrí čas vašich zamestnancov a šetrí peniaze vašej firmy vďaka digitalizácii.

Prehliadnite si, čo táto webová aplikácia dokáže.

Ako to funguje?

1. Prihlásite sa do vášho užívateľského účtu na webovej aplikácii FAKTUROMAT

2. Vyplníte stredisko, zákazku, zodpovednú osobu, dátum, popis nákladu a vložíte faktúru od dodávateľa priamo z vášho e-mailu, rýchlim a jednoduchým pretiahnutím

3. Kliknete na stalčidlo ODOSLAŤ a máte hotovo!

Komu je produkt určený:

Webová aplikácia FAKTUROMAT je pre malé, stredné aj veľké firmy rôzneho odvetvia, ktoré pracujú s obehom dodávateľských faktúr.

Vďaka FAKTUROMATu budete:

  • Využívať čas v práci efektívnejšie a budete mať viac času na to podstatné – len pár klikov a vaše dodávateľské faktúry sú v obehu
  • Zrýchli sa vám schvaľovací proces dodávateľských faktúr a ušetríte x hodín vašim zamestnancom, ktorí zodpovedajú za schvaľovací proces
  • Všetky účtovné doklady online = koniec zakladaniu do šanónov a skladisku s archívnymi dokladmi
  • Absolútna prehľadnosť vo všetkých dodávateľských faktúrach: notifikácie, kontrola duplicity odovzdaných faktúr, schválené/neschválené/zaplatené = všetko na jednom mieste
  • V prípade auditu sa nezapotíte! Stratená alebo zabudnutá faktúra? To bude pre vás TABU
  • Prepojenosť s účtovnými programami – vďaka integrácii nebudete potrebovať človeka, ktorý ručne prepisuje odovzdané dodávateľské faktúry do vášho účtovného programu
  • Užívateľské účty: každý zamestnanec bude zodpovedať za „svoje“ dodávateľské faktúry