Logo AIVD
Webová aplikácia

FAKTUROMAT

Odovzdávajte faktúry bez cavikov jednoducho a na pár klikov

Riešite každý mesiac nekonečné množstvo dodávateľských faktúr, premýšľate, ktoré stredisko a zákazka je to správne a ako ju bezchybne odovzdať na finančné oddelenie vo vašej firme? Je to pre vás otravná, zdĺhavá a nudná administratíva, ktorá nemá konca? A robíte to stále po starom – vytlačíte faktúru, vyplňujete desiatky likvidačných listov, podpisujete ručne a čakáte, kým vám ju schvália v zdĺhavom, niekoľkokolovom schvaľovacom procese? Toto nekonečné kolečko zaťažuje váš čas a neumožňuje vám venovať sa tomu dôležitému? Povedzte STOP.

Prinášame riešenie pre celú vašu firmu! FAKTUROMAT – Odovzdávajte faktúry bez cavikov jednoducho a na pár klikov.

199 

mesačné predplatné bez DPH.


Prehliadnite si, čo táto webová aplikácia dokáže..

Popis produktu:

FAKTUROMAT je webová aplikácia, ktorá vám pomôže odovzdávať, uchovávať, archivovať a kontrolovať obeh všetkých dodávateľských faktúr vo vašej firme. Jedná sa o prehľadný nástroj, ktorý prináša firmám úľavu od zbytočnej administratívy, zdĺhavého schvaľovacieho procesu, šetrí čas vašich zamestnancov a šetrí peniaze vašej firmy vďaka digitalizácii.

Ako to funguje?

1. Prihlásite sa do vášho užívateľského účtu na webovej aplikácii FAKTUROMAT

2. Vyplníte stredisko, zákazku, zodpovednú osobu, dátum, popis nákladu a vložíte faktúru od dodávateľa priamo z vášho e-mailu, rýchlim a jednoduchým pretiahnutím

3. Kliknete na stalčidlo ODOSLAŤ a máte hotovo!

Komu je produkt určený:

Webová aplikácia FAKTUROMAT je pre malé, stredné aj veľké firmy rôzneho odvetvia, ktoré pracujú s obehom dodávateľských faktúr.

Ďalšie informácie:

Predplatné je určené pre firmy s maximálnym počtom 80 užívateľov. V prípadne viac užívateľov nás prosím kontaktujte na e-mail office@forum-media.sk a my vám vytvoríme ponuku na mieru.

Vďaka FAKTUROMATu budete:

  • Využívať čas v práci efektívnejšie a budete mať viac času na to podstatné – len pár klikov a vaše dodávateľské faktúry sú v obehu
  • Zrýchli sa vám schvaľovací proces dodávateľských faktúr a ušetríte x hodín vašim zamestnancom, ktorí zodpovedajú za schvaľovací proces
  • Všetky účtovné doklady online = koniec zakladaniu do šanónov a skladisku s archívnymi dokladmi
  • Absolútna prehľadnosť vo všetkých dodávateľských faktúrach: notifikácie, kontrola duplicity odovzdaných faktúr, schválené/neschválené/zaplatené = všetko na jednom mieste
  • V prípade auditu sa nezapotíte! Stratená alebo zabudnutá faktúra? To bude pre vás TABU
  • Prepojenosť s vybranými účtovnými programami – vďaka integrácii nebudete potrebovať človeka, ktorý ručne prepisuje odovzdané dodávateľské faktúry do vášho účtovného programu
  • Užívateľské účty: každý zamestnanec bude zodpovedať za „svoje“ dodávateľské faktúry