Ako zvládnuť krízovú komunikáciu s problémovými pedagógmi, rodičmi a žiakmi?
Takmer v každej škole sa nájde aspoň jeden žiak, ktorý v záchvate zúrivosti napáda spolužiakov, je vulgárny voči učiteľom a je veľmi ťažké ho zvládnuť. Rodičia tlačia na riaditeľa školy, aby situáciu okamžite riešil a ochránil ich deti pred agresorom. Ako postupovať v takomto prípade? Na koho sa obrátiť? Čo zdokumentovať v prípade policajného vyšetrovania?
Obsah školenia je možné prispôsobiť potrebám klienta. Počas celého školenia bude priestor na vaše otázky, výmenu skúseností a diskusiu.
Prezrite si odporúčaný obsah školenia.
Orientačný obsah:
- Nastavenie pravidiel a podmienok pre úspešnú komunikáciu a
- spoluprácu
- Komplikované postavenie učiteľa – akých zásad sa držať?
- Nastavenie komunikačných pravidiel v rámci učiteľského zboru
- Postup pedagóga pri slovnom napádaní zo strany žiaka
- Úloha a úlohy školy, zriaďovateľa i rodičov – na čom trvať a
nepoľavovať? - Typológia rodičov - ako vytipovať postupy komunikácie?
- Konfliktné situácie a konfliktné rodičia – ako sa brániť?
- Agresia a agresivita
- Neverbálna komunikácia
- Emócie verzus rozum
Tento program je iba orientačný a môže byť prispôsobený na vaše potreby.