Ako získať a udržať mladých zamestnancov v priemysle

Ako získať a udržať mladých zamestnancov v priemysle

Praktické tipy k úspešnému náboru a udržaniu zamestnancov mladej generácie (v českom jazyku)

Termín: 4. 10. 2022
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Chýbajú vám šikovní mladí pracovníci? Premýšľate, ako a kde ich získať, alebo ako si ich udržať? Dochádza k medzigeneračným stretom, po ktorých mladí odchádzajú? Zaujíma vás, čo by ste mohli robiť inak a v čom by ste mohli zmeniť firemný prístup v opakujúcich sa situáciách? Uvedomte si rozdielnosť hodnôt u mladej a staršej generácie a naučte sa s týmito rozdielnosťami pracovať ako top HR manažér.

Prihláste aj svojho kolegu a získajte obaja zľavu 15 % ! 

199 EUR
bez DPH

Cieľ online seminára:

 

Cieľom seminára je pomôcť účastníkom pochopiť mladú generáciu, jej hodnoty a rozdielnosť. Poznať bariéry, ktoré bránia lepším výsledkom v oblasti náborových inzerátov. Pomocou prípadových štúdií získate praktické postupy a tipy do vlastnej praxe. 

Výhody kurzu pre účastníkov: 

  • všetko, čo bude predstavené vychádza z reálnych situácií a má aj reálne výsledky,
  • účastníci si odnesú konkrétne tipy, ktoré môžu aplikovať v praxi, 
  • bude príležitosť otvorene diskutovať svoje najpálčivejšie problémy a nájsť na ne riešenie,
  • budete inšpirovaní konkrétnymi príkladmi realizácie odporúčaných postupov v prostrední výrobných firiem a priemyslu, 
  • pochopíte princípy motivácie mladých zamestnancov.

Kliknite sem na detailný program seminára. 

 

Komu je online seminár určený:

Seminár Ako získať a udržať mladých zamestnancov v priemysle je určený personalistom, manažérom výroby aj vedúcim pracovníkom zodpovedným za výsledky výrobného oddelenia ako celku. Rovnako tak získajú cenné informácie aj majitelia firiem a konatelia.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú zahrnuté podkladové materiály a nahrávka, dostupná po dobu 3 mesiacov, ktorú si môžete pozrieť aj opakovane. Obchodné podmienky sú vám k dispozícii tu.

 Seminár je vedený v českom jazyku.

PROGRAM SEMINÁRA (9,0015,00 hod.)

  1. Medzigeneračné strety a rozdiely
  2. Bariéry v náborovej inzercii: Ako na to efektívnejšie?
  3. Psychológia motivácie mladého zamestnanca
  4. Praktická ukážka projektov (1. časť)
  5. Sociálne médiá (LinkedIn a iné)
  6. Prípadová štúdia vytvorená účastníkmi
  7. Praktická ukážka projektov (2. časť)
  8. Riešenie problémov z praxe účastníkov
Martin Hradský

Martin Hradský

Martin Hradský sa dlhodobo venuje systémom zlepšovania. Je nezávislý konzultant a lektor, ktorý sa podieľa na optimalizačných projektoch v rôznych výrobných firmách v Českej republike, aj na Slovensku. Pôsobí aj v úlohe interného manažéra. Venuje sa metódam štíhlych výrobných procesov (LEAN) vo výrobných firmách, prostredníctvom workshopov a tréningov. V rámci nich učí zamestnancov prinášať zlepšovacie návrhy a eliminovať plytvanie. V súčasnosti vedie najmä in-house školenia pre manažment firiem.

Online - priamy prenos

Online - priamy prenos

Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.

Miesto konania:

Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.

Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).

199 EUR
bez DPH

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout