Ako na digitalizáciu účtovných dokladov
Obeh dokumentov - Digitalizácia - Skartácia - Archivácia
Termín: 19. 3. 2024
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Máte prehľad o pohybu všetkých účtovných dokladov vo firme? Ste otrávení z ich množstva a radi by ste pracovali len s ich elektronickou verziou? Zistíte, ako raz a navždy skoncovať s nekonečným tlačením, podpisovaním, zopínaním či zakladaním dokladov do šanónov. Zúčastnite sa seminára a získajte rady a tipy, ako digitalizovať účtovné doklady v roku 2024!
Cieľ online seminára:
Cieľom seminára Ako na digitalizáciu účtovných dokladov je previesť účastníkov celým procesom digitálneho prevodu dokladov a ich obehom vo firme, a to pri minimálnych finančných aj transakčných a personálnych nákladoch. Zistíte, ako raz a navždy skoncovať s nekonečným tlačením, podpisovaním, zopínaním či zakladaním dokladov do šanónov. Predstávíme si rôzne formy účtovných záznamov, ich náležitosti a spôsoby spracovania, ale predovšetkým ich prevod do digitálnej podoby.
Ukážeme si ako zaistiť problematickú povinnosť zachovania nemennosti účtovných dokladov a ich preukázateľnosti v čase a v neposlednom rade poskytneme praktické tipy, návody a postupy na elektronické archivovanie i následnú skartáciu.
Kliknite sem na detailný program seminára.
Komu je online seminár určený:
Online seminár je určený nielen pre účtovníkov a ekonómov, ale aj iných administratívnych pracovníkov, ktorí majú vo firme na starosti správu dokladov, vrátane IT odborníkov či office manažérov, ktorých úlohoch je urýchľovať a optimalizovať firemné procesy.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú zahrnuté podkladové materiály a nahrávka, dostupná po dobu 3 mesiacov, ktorú si môžete pozrieť aj opakovane. Obchodné podmienky sú vám k dispozícii tu.
PROGRAM SEMINÁRA (9,00–13,00 hod.)
- Prichádza digitalizácia, ste pripravení?
- Formy účtovných záznamov a ich spracovanie
- Náležitosti elektronických dokladov z účtovného i daňového hľadiska
- Vystavenie dokladu, podpisovanie, pečiatka, generovanie pôvodu a času
- Doručovanie digitálnych písomností
- Výhody a nevýhody používania e-mailu a dátových schránok v digitalizovaných procesoch
- Prijatie a spracovanie dokladu
- Uchovávanie a archivácia - zaistenie trvalosti, nemennosti a preukázateľnosti účtovných záznamov
- Prevod dokladov z jednej formy do inej
- Ochrana digitálnych dát (aj z pohľadu GDPR
- Digitálna skartácia
- Postupy, tipy a triky pri zavádzaní digitalizácie účtovníctva
- Riziká a hrozby v oblasti IT a ako sa im vyhýbať
Online - priamy prenos
Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.
Miesto konania:
Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.
Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).