Magický trojuholník projektového manažmentu – vplyv na Váš nákup a investície
Len vďaka správne nastavenej stratégii firemného nákupu nakúpite vo vyhovujúcej kvalite, kvantite a čase, pričom by ste mali budovať vzťahy s dodávateľmi v zmysle vopred stanovenej stratégie SRM (Suplier relation management) už pred samotným projektovým nákupom.
Na našom seminári sa dozviete, ako udržať projektový nákup transparentný, pod absolútnou kontrolou a vyhľadávať priestor pre možné úspory.
Ukážeme si, ako optimalizovať nákupné procesy v projektovom cykle, zvýšiť ich flexibilitu, znížiť nákupné riziko či podporiť inovácie a vývoj. Výsledkom bude zníženie finančného zaťaženia projektového budgetu.
Seminár je určený najmä majiteľom a riaditeľom firiem, nákupcom a strategickým nákupcom, ako aj ostatným pracovníkom oddelení nákupu a obchodu, manažérom nákupu, pracovníkov logistiky, juniorským a seniorským pozíciám nákupcov, finančným riaditeľom, manažérom nákupu a obstarávania, začínajúcim a skúseným pracovníkom nákupných oddelení, firmám podnikajúcim v službách.
Pripravujeme:
31.7.2019 – Bratislava – Magický trojuholník projektového manažmentu – vplyv na Váš nákup a investície