RNDr. Miroslava Kordošová, PhD.

Miroslava Kordošová je vedeckovýskumnou pracovníčkou na Inštitúte pre výskum práce a rodiny v Bratislave. Je odborníčkou s dlhodobou praxou v problematike bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, pracovných podmienok, pracovnoprávnych vzťahov, vrátane pracovnoprávnej legislatívy, faktorov pracovného prostredia a vzdelávania v oblasti BOZP. Venuje sa problematike BOZP a jej uplatňovania v praxi a systémového riadenia v podnikoch. Podieľa sa na príprave koncepcií a stratégií v oblasti BOZP a systémového riadenia BOZP. Venuje sa tiež pravidelnej autorskej a publikačnej činnosti v oblasti BOZP.

Ďalší autori

Bc. Štěpán Javorčák

Štěpán Javorčák pracuje v spoločnosti ALSENTA s.r.o. Počas svojej odbornej praxe pôsobil v spoločnosti ŠKODA Ostrov, s.r.o. ako vedúci outsourcingu, konštruktér – projektant a analytik nákupu. Tu sa začal venovať reorganizácii nákupu a svoje skúsenosti ďalej rozširoval v spoločnostiach MSA, a.s. a Česká Zbrojovka a.s. V rokoch 2004 - 2007 uskutočnil cestu okolo sveta. Po návratu pôsobil v spoločnosti KOMPASS Czech Republic, s.r.o. na pozícii projektového manažéra v oblasti outsourcingu nákupu a nástrojov pre nákup.

Ing. Mgr. Jana Dannhoferová, Ph.D.

Jana Dannhoferová vyštudovala odbornú informatiku na Fakulte informatiky Masarykovej univerzity a ekonomickú informatiku na Prevádzkovo-ekonomickej fakulte Mendelovej univerzity (PEF MENDELU). V súčasnosti pracuje ako odborná asistentka Ústavu informatiky PEF MENDELU, kde prednáša výpočtovú techniku, počítačovú grafiku, digitálnu fotografiu, audiovizuálnu komunikáciu, animáciu a geopriestor. Mnoho rokov pracuje ako externá redaktorka časopisu Computer. Vydala niekoľko publikácii venovaných kancelárskym aplikáciám a počítačovej grafike. Je akreditovaným testerom programov ECDL Core a ECDL Advanced v Českej republike.

Ing. Radek David, ALog.

Ing. Radek David je odborným konzultantom a projektovým manažérom pre oblasť logistiky vo firme LOGICON partner s.r.o. Je zakladajúci člen Komory logistických audítorov v Česku. Manažérske skúsenosti získal na pozíciách konateľa společnosti v KONPRO, vedúceho Ostravskej pobočky IMADOS Logistic a v úlohe vedúceho logistiky Českej pošty. Jeho špecializáciou je oblasť zásob, nákupu, logistický audit, dynamická simulácia na reengineering logistických procesov. Publikoval odborné články v časopise Logistika.

Mgr. Slavomír Trnkócy

Mgr. Slavomír Trnkócy pôsobí na katedre ústavného práva PF TU v Trnave od roku 2001. Vo svojej vedeckej a pedagogickej činnosti sa venuje najmä problematike Ústavného práva a jeho vzťahu s ostatnými odvetviami právneho poriadku, vzťahu práva a morálky a zabezpečuje výučbu predmetov Ústavné právo Slovenskej republiky I. a II. Rozhodovacia činnosť ústavných súdov I. a II. a Ústavný súd Slovenskej republiky a význam jeho rozhodovacej činnosti I. a II..

doc. Ing. Jana Kubicová, PhD., MBA

Jana Kubicová pôsobí ako vysokoškolský pedagóg a špecializuje sa na problematiku ekonómie, financií a daní, najmä na daň z príjmov, medzinárodné zdaňovanie, transferové oceňovanie a daňové plánovanie.

Mgr. art. Rudolf Látečka

Autorizovaný architekt, Ústav architektúry občianských budov FAD STU. Od roku 2005 vedie vlastný architektonický ateliér. Vyštudoval architektúru na Vysokej škole výtvarných umení v Bratislave. Zaoberal sa možnosťami využitia nanotechnológií a "smart city" riešení v urbanistickom dizajne. V posledných rokoch pôsobí na Fakulte architektúry a dizajnu ako pedagóg na ústavoch občianských a obytných budov a je aj študentom PhD u prof. Ing. arch. Vladimíra Šimkoviča, PhD., kde sa venuje výskumu architektúry virtuálnych a imaginárnych svetov. Príspevok: Imaginárny svet a architektúra Imaginárny svet ako vizuálna projekcia ľudských fantázií, túžob a obáv nás sprevádza odnepamäti v rôznych formách. Jednou z nich je aj vizuálne umenie. S rozvojom digitálnych technológií sa imerzia (vnorenosť - Immersive Virtual Environment - IVE) do paralelných virtuálnych svetov stáva čoraz prístupnejšou širokému okruhu záujemcov. Na jednej strane sa vytvára nový priestor pre rôznorodé experimenty, ale súčasne aj nové možnosti jeho zneužitia – hlavne závislosti. Virtuálny priestor je vždy 3D – a tým sa stáva aj novou výzvou pre jeho psychologické ale aj umelecké vytváranie architektonickými prostriedkami. V počítačových hrách je environment dôležitou scénografickou súčasťou príbehu ako Game Art – aktívnym pozadím, vytvárajúcim jeho atmosféru. Akú úlohu zohráva toto nové umelé architektonické prostredie, ktorého hlavným motívom už nie je konštrukcia, funkcia a ani estetika, ale vnútorný mentálny stav? Ako takéto prostredie navrhovať a dotvárať?