ppl. Ing. Dušan Macášek, PhD.

Ministerstvo vnútra SR, Prezídium Hasičského a záchranného zboru, Odbor požiarnej prevencie – Oddelenie protipožiarnej bezpečnosti stavieb. Študoval na Technickej univerzite vo Zvolene, Drevárska fakulta, Katedra protipožiarnej ochrany. V Hasičskom a záchrannom zbore pôsobí od roku 2009.

Ďalší autori

Mária Pročková

Lektorka pracovala vo verejnej správe v oblasti tvorby metodiky pre vnútorných audítorov a finančnú kontrolu, v oblasti vnútorného auditu, dohľadu, štatutárneho auditu a aplikácie medzinárodných audítorských štandardov, má dlhoročné skúsenosti z profesionálnej praxe v NBS a komerčnej bankovej sfére. Vo verejnej správe zodpovedala za usmerňovanie subjektov verejnej správy v oblasti výkonu finančnej kontroly a auditu, t. j. tvorba metodiky pre výkon vnútorných audítorov, výkon finančnej kontroly vo verejnej správe ako aj nastavenie metodiky pre výkon vládneho auditu vlastných zdrojov SR.

Patrik Khudhur

Má niekoľkoročnú novinársku prax v oblasti ICT (Informačných a komunikačných technológií). Vyštudoval strednú školu so zameraním na IT v Švédsku. V roku 2006 sa stal členom redakcie časopisu ComputerWorld. Následne prešiel do časopisu Business World, ktorý je tiež vydávaný pod hlavičkou renomovaného vydavateľstva IDG Czech. Aktuálne má Patrik Khudhur pod svojím patronátom web časopisu Business World, pracuje ako mediálny konzultant, recenzuje herné tituly a hardware, píše pre širokú škálu, prevažne IT a ekonomických titulov.

PaedDr. Petra Arslan Šinková

Detská psychologička a pedagogička s dlhoročnou praxou v predškolských a školských zariadeniach. V Bratislave vedie už niekoľko rokov materskú školu a je zakladateľkou poradenského centra pre deti s poruchami učenia, pozornosti a správania - Centra Dr. Sindelar. Ťažiskom jej práce je poradenstvo pre rodičov v oblasti výchovy a vzdelávania ich detí. Po celom Slovensku vzdeláva odborníkov z pomáhajúcich profesií. Je autorkou série kníh Ako rozvíjať schopnosti dieťaťa a Hry a aktivity na rozvoj schopností dieťaťa. Je spoluautorkou knihy Testujme a rozvíjajme svoje dieťa a viacerých odborných publikácií zameraných na diagnostiku a stimuláciu príčin porúch učenia, pozornosti a správania.

Ing. Martin Mihál

Vedúcim technického oddelenia je od roku 2014. Je zodpovedný za produktový management, prípravu inovačných projektov a komunikáciu v technickej oblasti v rámci koncernu Xella. Spoločnosť Xella zastupoval v Slovenskej rade pre zelené budovy v rokoch 2015 až 2019, kde bol i členom predstavenstva. V roku 2018 sa podieľal na založení Združenia výrobcov murovacích materiálov (ZVMM). Od založenia ZVMM pôsobí ako jeho výkonný predseda. Je činný v  technickou normalizácii a zastupuje spoločnosť Xella v technickej komisii 21 a technickej komisii 58.    Počas pôsobenia vo funkcii vedúceho oddelenia spoločnosti Xella bol pri zrode viacerých nových výrobkov a procesov. Najznámejší z týchto výrobkov je Ytong Lambda YQ. Pod jeho vedením sa sformovali technické služby Xella v Čechách a na Slovensku, z ktorých sa následne vytvorilo samostatné oddelenie pod názvom Kompetenčné centrum. Úzka spolupráca technického oddelenia s Kompetenčným centrom umožnila zavedenie inovácií, ktorým sa venuje príspevok Inovácia stavebných materiálov a technológií a digitalizácia procesov Xella blue.sprint   .

Ing. Peter Varga

Oddelenie služieb pre občana a zamestnávateľa | odbor sprostredkovateľských služieb | sekcia služieb zamestnanosti.

PaedDr. Viera Pobiecka

Lektorka svoje profesijné odborné základy postavila na dlhoročnej praxi a skúsenostiach v oblasti špeciálnej pedagogiky, práce s deťmi a žiakmi so ŠVVP v školách a zariadeniach rôzneho typu a druhu. V súčasnosti pracuje ako hlavný radca na odbore metodiky Regionálneho úradu školskej správy pre zariadenia poradenstva a prevencie a školy pre deti a žiakov so zdravotným znevýhodnením, podieľa sa na riadení a kontrole výchovno-vzdelávacieho procesu detí a žiakov so zdravotným znevýhodnených v školách rôzneho stupňa.Metodicky aj prakticky sa venuje odborným špecializovaným a konzultačným činnostiam pre zriaďovateľov, riaditeľov škôl a školských zariadení, i odborných a pedagogických zamestnancov, usmerňuje a radí pri inkluzívnom vzdelávaní žiakov, poskytovaní podporných opatrení, pri práci školského podporného tímu, prideľovaní pedagogických asistentov a pomáha pri zavádzaní nových legislatívnych zmien do praxe.