PaedDr. Martin Prodaj

Lektor, školiteľ, kouč a konzultant. V roku 2001 sa začal profesionálne venovať lektorskej a konzultačnej činnosti. Ako tréner alebo kouč pracoval na rozličných HR pozíciách vo veľkých spoločnostiach. Má odborné skúsenosti s vedením a dizajnovaním širokého spektra nástrojov rozvoja ľudských zdrojov ako je napr. systémy hodnotenia pracovníkov, kompetenčné modely, development centrá, talent management. Je certifikovaným koučom v systemickom koučingu. Taktiež absolvoval 3 ročný psychoterapeutický výcvik. Medzi jeho hlavné oblasti pôsobenia patrí koučing emočná inteligencia, manažérske zručnosti, zvládanie stresu, work life balance (vydal knihu Work Life Balance) a prezentačné zručnosti. Pôsobí taktiež ako motivačný speaker.

Ďalší autori

Mgr. Michaela Vargová, PhD.

Pôsobí ako riaditeľka materskej školy a predsedníčka OZ Rada pre rozvoj materských škôl.

Mgr. Teťana Ustohalová

Lektorka sa venuje problematike výchovy a vzdelávania detí a žiakov s mentálnym postihnutím dlhé roky. Vo svojej činnosti sa opiera predovšetkým o svoje praktické skúsenosti nadobudnuté na špeciálnej základej škole ale vychádza aj zo skúseností v pozícii školskej psychologičky na základnej škole, učitelky na strednej odbornej škole ako aj učitelky profesijného rozvoja na metodicko-pedagogickom centre.

Ing. Ján Vlčko

Ing. Ján Vlčko je finančným riaditeľom nadnárodnej spoločnosti ROHRMONTAGE a. s. Zároveň je majiteľom vlastnej účtovnej spoločnosti Stepos accounting s. r. o., ktorá sa venuje komplexnému poskytovaniu účtovných služieb. Pôsobil tiež na pozícii interného audítora a generálneho manažéra. Popritom dlhodobo pôsobí v treťom sektore, kde využíva svoje bohaté znalosti a skúsenosti na nastavovanie ekonomických procesov na národnej aj nadnárodnej úrovni. Bez nároku na odmenu pôsobí v rôznych správnych a konzultačných radách a komisiách niekoľkých charitatívnych a neziskových organizácii.

Karol Kratochvíl

Technológ a konateľ ASIO-SK, SlovenskoPríspevok: Recyklácia šedých vôd v budovách. Po ukončení štúdií na STU v Bratislave odbor „Technológia vody“, sa zamestnal v spoločnosti ASIO-SK s.r.o. Obchodná spoločnosť, ktorú pomáhal zakladať a budovať, sa postupne transformovala na inžiniersko-dodávateľskú spoločnosť s širokým portfóliom na poli vodného hospodárstva. V spoločnosti zastáva post technológa a tiež konateľa. Okrem iného je členom AČE SR (asociácia čistiarenských expertov SR) a spoluautorom dvoch patentových technológií v oblasti čistenia odpadových vôd. Za dlhé roky praxe v obore technológie vody bol autorom alebo spoluautorom cca 20 vedeckých článkov, ktoré boli prezentované na rôznych vodohospodárskych konferenciách. Príspevok: Recyklácia šedých vôd v budovách V prednáške budú predstavené najmodernejšie recyklačné technológie na opätovné využitie šedých vôd v budovách. Ukážeme si ich možnosti a potenciál použitia ako aj ich slabé stránky resp. problematické body. Na záver bude predstavený zjednodušený vzorový výpočet vybranej recyklačnej technológie pre bytový komplex.

Ing. Ján Dekánek

Ing. Ján Dekánek pôsobil ako konateľ a obchodno-ekonomický riaditeľ, špecialista PO v spoločnosti APOLLOPROJEKT, s.r.o., od 25.08.2013 je konateľom spoločnosti Cognitio, s.r.o, ktorá sa zaoberá protipožiarnou bezpečnosťou. Je nositeľom autorizačného osvedčenia projektovanie pozemných stavieb a osvedčenia odbornej spôsobilosti špecialistu požiarnej ochrany. Je členom Asociácie pasívnej požiarnej ochrany SR a Slovenská tunelárska asociácia. Z hľadiska PBS sa zaoberá najmä priemyselnými odvetviami – chemický priemysel, energetika, cestné tunely. Od r. 1993 je členom TK 17. Je autorom viacerých STN z oblasti PBS. Od r. 1986 sa venuje počítačovej aplikácii riešenia PBS, najmä jej matematickej stránky. Od r. 1989 pôsobí pri Ústave vzdelávania a služieb v Bratislave ako lektor pri vzdelávaní špecialistov PO.

PaedDr. Ján Siklienka

Skúsený pedagóg s viac ako 20-ročnou praxou v oblasti špeciálneho školstva. Pôsobil ako školský inšpektor, riaditeľ krajskej pobočky NIVAM, učiteľ, zástupca riaditeľa aj vedúci metodického združenia. Venuje sa rozvoju inkluzívneho vzdelávania, odbornému poradenstvu a má skúsenosti z inšpekčnej činnosti. Jeho pôsobenie je sprevádzané aktívnym záujmom o inovácie, profesijný rozvoj učiteľov a zlepšovanie systému vzdelávania na všetkých úrovniach.