JUDr. Nikoleta Molnárová

Nikoleta Molnárová ukončila štúdium na Právnickej fakulte Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, kde jej bol v roku 2012 udelený titul Mgr. Po úspešnom vykonaní rigoróznych skúšok a obhajobe rigoróznej práce z oblasti práva duševného vlastníctva jej bol v roku 2014 udelený titul JUDr. Popri štúdiu na vysokej škole pracovala ako právna asistentka v advokátskej kancelárii v Banskej Bystrici a neskôr v Bratislave.

Po ukončení univerzity pracovala ako advokátska koncipientka v Bratislave. Počas svojej koncipientskej praxe nadobudla skúsenosti najmä z oblasti zmluvného práva, obchodného a občianskeho práva, práva duševného vlastníctva a energetického práva.

Ďalší autori

Ing. Daniel Urbán, PhD.

Ing. Daniel Urbán, PhD.pôsobí ako odborný asistent na Katedre materiálového inžinierstva a fyziky, STU v Bratislave. Špecializuje sa na výskum v oblasti stavebnej, priestorovej a urbanistickej akustiky, šírenia vibrácií a spolupodieľa sa na vývoji progresívnych meracích metód. Spolupracuje s akustickými laboratóriami KULeuven (Leuven - Belgicko), TGM (Viedeň-Rakúsko) a ČVUT (FEL-Praha). V posledných rokoch bol zapojený v medzinárodných projektoch COST, H2020, a Erasmus Plus International Mobility of Researchers in CTU a niekoľkých národných VEGA a APVV projektoch. Je spoluautorom jednej monografie. Svoje vedecké výstupy publikuje prevažne v zahraničných vedeckých časopisoch a konferenciách. Je členom Českej Akustickej Spoločnosti (ČAS), Európskej Akustickej Spoločnosti (EAA) a Medzinárodnej Spoločnosti Mladých Akustikov (YAN).Medzi najčastejšie spôsoby znižovania energetickej náročnosti budov v našich klimatických podmienkach je pridanie tepelnej izolácie do skladby obvodového plášťa tzv. kontaktnými zatepľovacími systémami ETICS (z angl. External Thermal Insulation Composite System).Z hľadiska akustiky, ETICS obyčajne zvýši zvukovú izoláciu fasády v oblasti vysokých frekvencií, avšak v oblasti nízkych, môže nepriezvučnosť poklesnúť, pretože je ovplyvnená rezonanciou zatepľovacieho systému. Na prednáške bude diskutovaná podstata vzniku tohto fenoménu a základné princípy ako sa s týmto problémom v praxi vysporiadať.

Mgr. Petra Gubišová

Petra Gubišová ukončila Univerzitu Konštantína Filozofa v Nitre. Svoj humanitný background si rozšírila štúdiom manažmentu na The Open University Business School. Má skúsenosti s manažérskymi pozíciami v oblasti HR a to v národných i nadnárodných spoločnostiach. Má za sebou stovky výberových konaní a desiatky auditov. Je certifikovanou konzultantkou psychodiagnostiky HOGAN. Venuje sa HR manažmentu, so zameraním na strategický rozvoj zamestnancov, personálne a organizačné audity, rozvoj soft skills, projektový manažment.

Ing. Ján Vlčko

Ing. Ján Vlčko je finančným riaditeľom nadnárodnej spoločnosti ROHRMONTAGE a. s. Zároveň je majiteľom vlastnej účtovnej spoločnosti Stepos accounting s. r. o., ktorá sa venuje komplexnému poskytovaniu účtovných služieb. Pôsobil tiež na pozícii interného audítora a generálneho manažéra. Popritom dlhodobo pôsobí v treťom sektore, kde využíva svoje bohaté znalosti a skúsenosti na nastavovanie ekonomických procesov na národnej aj nadnárodnej úrovni. Bez nároku na odmenu pôsobí v rôznych správnych a konzultačných radách a komisiách niekoľkých charitatívnych a neziskových organizácii.

Miroslav Otahal

Vyštudovaný zdravotnícky záchranár. V minulosti pôsobil ako zdravotný záchranár v Záchrannej zdravotnej službe Bratislava. 20 rokov v D.A.S. poisťovňa právnej ochrany a.s. - 15 rokov na manažérskej pozícii. Posledné roky pracuje v spoločnosti ACEA s.r.o. ( TeploZima.sk ), jedným z najväčších dodávateľov klimatizácií a tepelných čerpadiel na Slovensku. Najskôr mal na starosti B2B sektor, neskôr som sa stal obchodným riaditeľom a v súčasnosti pôsobí ako konateľ spoločnosti.Od roku 2021 spoločnosť ACEA sa stali výhradným zástupcom spoločnosti SAPFIR s.r.o. pre Slovensko.

Autorský kolektív

PhDr. Marek Havrila, PhD. Pracuje ako odborný radca na odbore metodiky Regionálneho úradu školskej správy v Prešove, kde koordinuje odbornú činnosť v oblasti výchovno-vzdelávacieho procesu, podieľa sa na riadení a kontrole výchovy a vzdelávania detí a žiakov so zdravotným znevýhodnením v školách rôzneho druhu a typu. Zároveň vykonáva odborné špecializované činnosti a metodicko-konzultačné činnosti pre vedúcich zamestnancov škôl a školských zariadení výchovného poradenstva a prevencie a ostatných pedagogických zamestnancov a odborných zamestnancov. Uvedeným oblastiam sa venuje aj lektorsky a publikačne. Ing. Jarmila Belešová Absolventka VŠE , fakulty riadenia a postgraduálneho štúdia pracovné právo a sociálne zabezpečenie. Celý život pracuje v oblasti pracovného práva a odmeňovania. 17 rokov pôsobila na Univerzite Komenského, prírodovedeckej fakulte ako personalista a vedúca personálneho útvaru. 20 rokov pôsobila na MŠVVaŠ SR na personálnom odbore z toho cca 15 rokov ako jeho riaditeľka. Podieľala sa na príprave právnych predpisov najmä z oblasti odmeňovania zamestnancov rezortu a súvisiacich predpisov. Je autorkou viacerých odborných článkov v uvedenej oblasti a odpovedí na otázky v právnych poradniach niekoľkých vydavateľstiev. Je dlhoročnou lektorkou v oblasti pracovného práva a odmeňovania zamestnancov regionálneho školstva. V súčasnosti pracuje ako riaditeľka osobného úradu Štátnej školskej inšpekcie. Ing. Jana Sládečková Riaditeľka odboru financovania regionálneho školstva - Sekcia financovania a rozpočtu MŠVVaŠ SR Mgr. Miroslava Višňovská, PhD. Oddelenie pre rozvoj vzdelávacieho systému Štátneho pedagogického ústavu so zameraním na predprimárne vzdelávanie -materské školy. PaedDr Eva Pupíková, PhD. Učiteľka profesijného rozvoja pre predprimárne vzdelávanie (materská škola) z krajského pracoviska Národného inštitútu vzdelávania detí a mládeže v Nitre.

Martina Révayová

Martina Révayová začínala v IT firme ako asistentka riaditeľa. Neustálym vzdelávaním a odvahou sa postupne vypracovala na CAO (Chief Administrative Officer) a HRM (HR Manager). V rámci tejto pozície pracovala tiež ako projektová manažérka, eventová manažérka a koordinovala zahraničné verejné obstarávania. Po 14 rokoch v administratíve a v manažmente založila projekt OFFICEzručnosti. V rámci neho učí, ako si zefektívniť prácu, zlepšiť svoje digitálne zručnosti a stať sa úspešnou asistentkou.