RNDr. Zuzana Krajčovičová

Absolventka Vysokej školy prírodných vied a informatiky, odboru Environmentalistiky v Nitre . Lektorka má niekoľkoročné pracovné skúsenosti vo vedení stavebnej spoločnosti, ktorá sa podieľala na výstavbe veľkých investičných projektoch v SR. Počas svojej kariéry riaditeľa stavebnej spoločnosti nadobudla odborné skúsenosti v oblasti environmentálneho manažmentu stavieb so špecializáciou na nakladanie so stavebným odpadom. Venuje sa environmentálnym problémom stavieb priamo v praxi. Pomáha stavebným spoločnostiam s implementáciou platnej legislatívy do procesov výstavby. Je členkou zväzu stavebných podnikateľov Slovenska.

Ďalší autori

Petr Karkovský

Petr Karkovský je poradca a audítor logistiky (člen Komory logistických audítorov ČR) so zameraním na oblasti internej logistiky, riadenia zásob a plánovanie výroby. Má za sebou dlhodobé pôsobenie v potravinárskej oblasti, a to tak v strednom, ako aj vrcholovom manažmente. Pôsobením v nadnárodnej potravinárskej spoločnosti  získal i rad praktických skúseností z oblasti projektového riadenia a z oblasti Balance Scorecard. V súčasnosti sa zameriava i na oblasť interim managementu.

JUDr. Zdeňka Dvoranová

Špecialista na pracovné právo s dlhoročnou praxou v tejto oblasti, lektorka. Vyštudovala Právnickú fakultu UK, Bratislava – právo. Absolvovala postgraduálne štúdium, Právnická fakulta Univerzita Karlova, Praha, ČR – pracovné právo, právo sociálneho zabezpečenia, personálna práca a postgraduálne štúdium, Právnická fakulta Univerzita Komenského Bratislava – pracovné právo a sociálne zabezpečenie. Pracovala ako právnička, neskôr ako HR Manager a následne pracovala ako expert v oblasti pracovného práva a práva sociálneho zabezpečenia, niekoľko období bola vedená na Ministerstve práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Bratislava a vykonávala činnosť sprostredkovateľa a rozhodcu na riešenie kolektívnych sporov podľa zákona o kolektívnom vyjednávaní.

Mgr. Tomáš Uharček

Vyštudoval na UKF v Nitre študijný odbor História. Po absolvovaní univerzity sa zameral na oblasť BOZP, ktorá ho veľmi zaujala. Získal osvedčenie technika BOZP a úspešne získal lektorské minimum. Už ako bezpečnostný technik zistil, že aj oblasť ochrany pred požiarmi je veľmi zaujímavá a rozhodol sa venovať aj tejto problematike. Pôsobí teda aj ako technik požiarnej ochrany, ale aj v oblasti CO (civilnej ochrany obyvateľstva). V oblasti BOZP a OPP sa pohybuje od roku 2016. Vo svojej praxi sa snaží pomáhať zamestnávateľom a zamestnancom v oblasti BOZP a OPP. Svoje skúsenosti posúva a prispôsobuje jednotlivým podmienkam zamestnancov a zamestnávateľov, snaží sa čo najlepšie komunikovať s ľuďmi, počúvať ich a prinášať riešenia a pomoc v oblastiach BOZP a OPP. Vo svojom profesionálnom odbore sa stretol s množstvom zahraničných firiem, ktoré pôsobili vo veľkých projektoch v rámci SR, pracoval však aj na domácej pôde naprieč celým Slovenskom. V súčasnosti sa ako zamestnanec spoločnosti OHSAS, s.r.o. zaoberá okrem poskytovania služieb BTS aj tvorbou nových postupov vo vzdelávaní, pracuje na projekte vzdelávania formou e-learningu (elektronické vzdelávanie). "Mojim cieľom je zlepšovať formu vzdelávania a celkový pohľad na BOZP a OPP. Zároveň je pre mňa dôležité prinášať nové postupy v jednotlivých formách vzdelávania a snažiť sa čo najviac šíriť tak potrebnú osvetu v tejto oblasti. Samozrejme, snažím sa prinášať nové informácie poznatky, postupy, technológie v oblasti BOZP a OPP," hovorí Tomáš Uharček.

Ing. Aleš Mandák, ALog.

Ing. Aleš Mandák, ALog. sa venuje po celú svoju 13 ročnú profesionálnu kariéru odboru plánovania, nákupu a logistike. Je koučom a konzultantom v odbore Supply chain, taktiež sa venuje logistickému auditu, projektovému riadeniu, managementu a reportingu v rámci mezinárodných spoločností, vedeniu a riadeniu väčších organizačných celkov na manažérskych funkciách v odbore Supply chain. Je členom a absolventom americkej asociácie APICS, auditorom podľa ČSN ISO 9001, ISO 14001, ISO 19011, certifikovaný Lean Six Sigma - Green Belt, certifikovaný audítor logistiky a držiteľ certifikácie European Senior Logistician, ESlog.

Mgr. Katarína Martinčeková

Mgr. Katarína Martinčeková vyštudovala medzinárodné vzťahy a európske štúdiá na fakulte sociálnych a ekonomických vied UK v Bratislave. Nadobudla praktické skúsenosti z oblasti diplomacie na rôznych stážach na Slovensku a v zahraničí (predovšetkým Stála misia SR pri OSN New York). Pôsobila ako administrátor a neskôr ako koordinátor v medzinárodnej spoločnosti IBM. Dlhé roky je lektorkou anglického jazyka so zameraním na zlepšenie komunikačných schopností.

Hilda Rubintová

Hilda Rubintová pôsobí v oblasti v oblasti marketingu a obchodu od roku 1995. Podieľala sa na re-brandingu značky UNIQA, zavedení značky AEGON na Slovensku a na celosvetovom projekte ING Renault Formule 1. Pracovala aj v Rakúsku a Rumunsku. V súčasnosti poskytuje konzultačné služby pre oblasť stratégií, marketingu, komunikácie a obchodu. O svoje skúsenosti sa pravidelne delí ako prednášajúca na konferenciách doma aj v zahraničí. Lektoruje marketingové témy, leadership a manažérske zručnosti.