Mgr. Vladimír Pirošík
Spoluautor zákona č. 211/2000 Z. z. o slobode informácií, advokát špecializujúci sa na problematiku poskytovania informácií, ochranu osobných údajov a na komunálne právo.
Ďalší autori
PhDr. Gabriela Čásarová, PhD.
Skúsená lektorka vyštudovala sociálnu prácu. V súčasnosti pôsobí ako učiteľka na ZŠ. Téme sa venuje už dlhodobejšie a publikovala aj v odborných a laických časopisoch či na internete rôzne články týkajúce sa práce s ľuďmi a deťmi s psychickými problémami.
JUDr. Rastislav Urda
Rastislav Urda pôsobí ako lektor verejného obstarávania s dlhoročnou praxou v tejto oblasti. Po skončení štúdií práva pracoval ako kontrolór verejného obstarávania z pozície riadiaceho orgánu na Ministerstve dopravy SR. Následne pôsobil na Úrade pre verejné obstarávanie, kde posudzoval námietky (od roku 2013 ako vedúci oddelenia dohľadu). Venoval sa tiež kontrole verejných obstarávaní a pravidelne poskytoval školenia ako vybraný lektor Úradu. V súčasnosti sa venuje hlavne lektorskej činnosti v oblasti verejného obstarávania.
Ing. arch. Barbora Čelková
Ako experience design specialist sa v spoločnosti HB Reavis venuje tvorbe zdravého, psychického aj fyzického prostredia so zameraním na kvalitu vzduchu, svetlo a umenie. Je zároveň zodpovedná za implementáciu požiadaviek WELL certifikácie do kancelárskych budov. Súčasne sa venuje sekundárnemu výskumu a získavania najnovších poznatkov v oblasti zdravého vnútorného prostredia a ich možnú aplikáciu do praxi.
Mgr. Peter Demčák
Peter Demčák je riaditeľ odboru legislatívno-právneho a európskych záležitostí Protimonopolný úrad Slovenskej republiky.
Ing. Martina Škrdlantová
Ing. Martina Škrdlantová sa venuje riadeniu ordinácií. Lekárom prednáša o marketingu a managementu, financiách a cenových otázkach v zdravotníctve. Jej špecializáciou je cenová kalkulácia. Má bohaté skúsenosti z praxe a je konzultantkou mnohým väčším i menším ordináciám. Zároveň pôsobí ako riaditeľka zubnej kliniky Studio 32 v Prahe.
Mgr. Teťana Ustohalová
Lektorka sa venuje problematike výchovy a vzdelávania detí a žiakov s mentálnym postihnutím dlhé roky. Vo svojej činnosti sa opiera predovšetkým o svoje praktické skúsenosti nadobudnuté na špeciálnej základej škole ale vychádza aj zo skúseností v pozícii školskej psychologičky na základnej škole, učitelky na strednej odbornej škole ako aj učitelky profesijného rozvoja na metodicko-pedagogickom centre.