Mgr. Petr Macek
Petr Macek je špecialistom na internetový marketing a má široké praktické skúsenosti zo zákazníckych projektov propagujúcich služby a produkty firiem na internete. Pravidelne prednáša na školeniach pre obchodné spolky (například pre české hospodárske komory) a je skúseným lektorom aj v oblasti firemného vzdelávania. Vyštudoval Vysoké učení technické v Brne a projektové riadenie na Technologicejé univerzite v australskom Sydney. Má medzinárodné skúsenosti z pracovných pobytov v Írsku, Rusku a Austrálii.
Ďalší autori
Mgr. Vladimír Pirošík
Spoluautor zákona č. 211/2000 Z. z. o slobode informácií, advokát špecializujúci sa na problematiku poskytovania informácií, ochranu osobných údajov a na komunálne právo.
PaedDr. Viera Šándorová
Viera Šándorová je v súčasnosti učiteľkou profesijného rozvoja. Pracuje v regionálnom pracovisku Metodicko-pedagogického centra v Prešove v oddelení ROCEPO (Rómske vzdelávacie centrum). Zároveň je certifikovaným lektorom Združenia Orava a venuje sa metodike podporujúcej rozvoj kritického myslenia a prierezovej téme multikultúrna výchova. Oddelenie ROCEPO sa dlhodobo venovalo príprave budúcich pedagogických asistentov formou kvalifikačného vzdelávania. ROCEPO sa zároveň sa venuje odborno-metodickej pomoci pedagogickým a odborným zamestnancov pracujúcich so žiakmi zo sociálne znevýhodneného prostredia.
Mgr. Ľuboš Žinčík
Ľuboš Žinčík študoval na Prírodovedeckej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave. Na marketing sa začal orientovať v roku 2007, kedy začal pracovať na pozícii promotion managera v Slovenskej televízii. Následne sa stal ako marketingový manager členom tímu, ktorý budoval brand vinárstva Elesko v spoločnosti Eastfield a.s. Po splnení ambície vybudovania silnej vínnej značky na Slovensku sa rozhodol sústrediť sa na online obchodovanie, a to ako marketingový špecialista v najväčšej distribučnej spoločnosti Slovenska zameranej na víno, čokoládu a čaje. Začiatkom roka 2012 sa stal členom kreatívneho tímu Kuulfabrik, kde zastával pozíciu vedúceho PR. Koncom roka 2012 sa stal riaditeľom marketingu spoločnosti OKAY elektrospotrebiče, momentálne sa venuje marketingu a PR vo vlastnej agentúre.
Ing. Peter Máša, MBA
Autor je absolventom štúdia na Stavebnej fakulte Slovenskej technickej univerzity v Bratislave, ktoré ukončil v roku 1992. Po skončení univerzity absolvoval Podnikové hospodárstvo a manažment u TRANSFER – Švajčiarskej vzdelávacej nadácie. V rokoch 2016 až 2019 absolvoval štúdium Interactive online Master of Business Administration - MBA na LIGS University, Hawaii, USA so zameraním na Projektový a procesný manažment. Od ukončenia univerzity do súčasnosti pracoval v pozícii majster, asistent stavbyvedúceho a stavbyvedúci. Od roku 1997 úspešne pôsobí ako projektový manažér (príp. riaditeľ stavby – predstaviteľ Zhotoviteľa, či zástupca riaditeľa stavby – zástupca predstaviteľa Zhotoviteľa) významných vodohospodárskych a dopravných stavieb, ako napríklad: Priehrada Málinec, Vodná nádrž Turček, Vodné dielo Žilina, MVE Zvolen, Cestný obchvat Čadce s tunelom Horelica, Cesta Skalité – hranica SR/ PR, Dopravná infraštruktúra pre závod KIA a Hyundai Mobis, Diaľnica D3 Hričovské Podhradie – Strážov, R3 Trstená obchvat mesta, D1 Dubná Skala – Turany, D1 Hubová – Ivachnová, D1 Lietavská Lúčka – Višňové – Dubná Skala s tunelom Višňové, Prepojovací VTL plynovod Poľsko – Slovensko Eustream.
Mgr. Petra Koktavá
Autorka vyštudovala filozofiu a bohemistiku na Filozofickej fakulte Masarykovej univerzity v Brne. Od roku 1998 pracuje ako redaktorka vo vydavateľstve CCB.
Je autorkou niekoľkých úspešných publikácií o obchodnej korešpondencii. V súčasnosti sa venuje aj problematike komunikácie a rétoriky.