Mgr. Petr Macek

Petr Macek je špecialistom na internetový marketing a má široké praktické skúsenosti zo zákazníckych projektov propagujúcich služby a produkty firiem na internete. Pravidelne prednáša na školeniach pre obchodné spolky (například pre české hospodárske komory) a je skúseným lektorom aj v oblasti firemného vzdelávania. Vyštudoval Vysoké učení technické v Brne a projektové riadenie na Technologicejé univerzite v australskom Sydney. Má medzinárodné skúsenosti z pracovných pobytov v Írsku, Rusku a Austrálii.

Ďalší autori

Martin Košta

Martin Košta, český skúsený lektor, pracuje v spoločnosti APOGEO ako senior účtovník, ktorý sa podieľa na vedení účtovných IFRS a ad-hoc zákaziek. Jeho špecializáciou sú predovšetkým klienti účtujúci podľa IFRS štandardov, finančné a neziskové inštitúcie a klienti so skladovým hospodárstvom. Súčasťou jeho agendy sú aj klienti s dotačnými programami. V roku 2019 získal certifikát "Špecialista IFRS".

Ing. Peter Gallovič

Peter Gallovič je odborníkom v oblasti odpadového hospodárstva. Vysokoškolské štúdium absolvoval na Vysokej škole technickej v Košiciach. Pracoval ako banský geológ a od roku 1991 sa venuje problematike odpadového hospodárstva. Najprv na Okresnom úrade životného prostredia Košice - okolie, neskôr v súkromnej sfére.V rokoch 2002 – 2007 bol riaditeľom odboru odpadového hospodárstva na Ministerstve životného prostredia SR. Od roku 2007 pôsobil v rôznych manažérskych pozíciách. V súčasnosti pracuje v poradensko-konzultačnej firme, pôsobiacej v oblasti životného prostredia. Venuje sa lektorskej a publikačnej činnosti. Je spoluautorom viacerých odborných publikácii z oblasti legislatívy v odpadovom hospodárstve. Je odborne spôsobilou osobou oprávnenou na vydávanie odborných posudkov pre odpadové hospodárstvo a interným audítorom podľa normy ISO 14001:2004.

Ing. Peter Miškovič

Peter Miškovič je odborník v oblasti elektronického podpisu a certifikačných služieb s tým spojených. Má niekoľkoročnú prax v oblasti certifikačných a akreditovaných certifikačných služieb a s využívaním elektronického podpisu v praxi. Pravidelne prednáša na podujatiach zaoberajúcich sa elektronickým podpisom, či už z pohľadu jeho bezpečnosti, využívania v rámci eGovernmentu, praktickom používaní. Pôsobí ako senior konzultant v akreditovanej certifikačnej autorite, kde sa denne stretáva s praktickými problémami klientov pri používaní elektronického a zaručeného elektronického podpisu ako aj pri jeho využívaní v rámci bezpečnej komunikácie, autentifikácie ap.

Ing. Stanislav Buchen

V roku 1999 promoval na Slovenskej technickej univerzite v Bratislave odbor „Pozemné stavby a architektúra“ so zameraním na odbor statika stavieb. Počas štúdia a následne po ukončení štúdia pracoval v statickej kancelárii PK ISA. Od roku 2004 pôsobí ako samostatný autorizovaný statik, ktorý spolupracoval prevažne na projektoch bývalého ZIPP a.s. a terajšieho STRABAG a.s.. Hlavnou náplňou práce je statika stavieb prefabrikovaných betónových konštrukcií, monolitických betónových konštrukcií a oceľových konštrukcií. Medzi najznámejšie stavby patrí najmä Národný futbalový štadión v Bratislave, kde sa podieľal na komplet prefabrikovanej konštrukcii a zväčša aj na monolitických konštrukciách ako je nádvorie a hlavná tribúna. Okrem samotnej statiky sa zaujíma o statické softwary a BIM prepojenia medzi samotnými výpočtovými programami, programami architektúry a tvorbu samotných výkresov. Príspevok: Využitie BIMu v návrhu Polyfunkčný budovy SEMIRAMIS Bratislava Účastníkom konferencie bude predstavené konštrukčné riešenie Polyfunkčnej budovy SEMIRAMIS, ktorá je tvorená z troch samostatných objektov A, B a C o celková výške 58,6 m. Budova je rozdelená na 3 podzemné a 13 nadzemných podlaží. Z vonkajšej časti je objekt riešený ako terasový s uskakujícími terasami po jednotlivých podlažiach.Pri návrhu budovy bol zvolený monolitický systém stien, stĺpov, nosníkov a stropných dosiek o osovej vzdialenosti 8 m. Vďaka zmene nosného systému v 1.NP bolo nevyhnutné navrhnúť nosníky s výškou 1700 mm, ktoré prenáša zaťaženie horného nosného systém o rozponu 4 m. V strednej časti objektu vyvstal konštruktérom problém s 12m modulom, v ktorom je situovaný systém nosných uskakujúce stien priečelia objektu a vnútorných pavlačou. Táto časť objektu je nesená dvoma 12 m prievlakmi, ktoré sú tuho spojené s priebežným stĺpy a stenami. Tieto nosníky sa správajú ako konzole nesúce nosné uskakujúce steny horných podlaží. Z týchto dôvodov bolo nutné v stredovom module otočiť nosný smer vystuženie stropnej dosky z pozdĺžneho na priečny.

prof. Ing. Bohumil Král, CSc.

Bohumil Král je vedúcim Katedry manažérskeho účtovníctva Fakulty financií a účtovníctva VŠE v Prahe. Pôsobí ako vyučujúci a obsahový garant kurzov na Pražskej medzinárodnej manažérskej škole pri VŠE, ako predseda dozorcovskej rady spoločnosti JUTA, a. s. a akademickej rady Českej asociácie finančného riadenia (CAFIN). Popri svojich vedeckých a publikačných aktivitách sa podieľa na spracovaní projektov manažérskeho riadenia v rade podnikov. Významne sa angažuje aj v oblasti profesijného účtovníckeho vzdelávania. Je predsedom Komitétu pre certifikáciu a vzdelávanie Zväzu účtovníkov. Do roku 2007 bol členom Rady Komory audítorov a predsedom výboru pre audítorské skúšky. V rokoch 2000 - 2003 pracoval ako reprezentant ČR vo Vzdelávacom výbore Medzinárodnej federácie účtovníkov (IFAC). V rokoch 2004 - 2005 bol prezidentom Európskej účtovníckej asociácie (EAA). V súčasnosti je členom Výboru pre koordináciu vzdelávania a profesijné skúšky Rady pre verejný dohľad nad auditom.

Mgr. Miroslava Strakatá

Lektorka má dlhoročnú skúsenosť s riadením MŠ. Vyštudovala odbor management vzdelávania na pedagogickej fakulte na Karlovej Univerzite v Prahe. Je absolventkou Špecializačného štúdia environmentálneho vzdelávania pre učiteľky MŠ. Dlhodobo sa venuje publikačnej činnosti v oblasti vzdelávania, zameranom predovšetkým na predškolské vzdelávanie a školský management. Niekoľko rokov pôsobí ako lektorka seminárov pre pedagógov predškolského vzdelávania. Má bohaté skúsenosti s projektmi na národnej i medzinárodnej úrovni v oblasti predškolského vzdelávania.