Mgr. Miroslava Višňovská, PhD.
Oddelenie pre rozvoj vzdelávacieho systému Štátneho pedagogického ústavu so zameraním na predprimárne vzdelávanie -materské školy.
Produkty súvisiace s autorom
Ďalší autori
Mgr. Ing. Marián Valent, PhD. et PhD.
Vedúci oddelenia podpory profesijného rozvoja Odbor podpory vzdelávania a profesijného rozvoja NIVAM - Národný inštitút vzdelávania a mládeže.
Bohumil Pokštefl, MSc
Bohumil Pokštefl MSc. je Chief Operations Officer nástroja na sociálne siete Kontentino, ktorý používajú značky a agentúry v 20 krajinách. Bohumil študoval Innovation and Operations management zameraný na médiá v Kodani. Neskôr pracoval ako marketingový konzultant v inovačnom a startupovom centre na West Virginia University. V súčasnosti on a jeho team nielenže vyvíjajú nástroj, ktorý pomáha so social media marketingom medzinárodným agentúram ako BBDO, či Saatchi&Saatchi a značkám ako BMW, či SAB Miller, ale aj edukuje a zdvíha úroveň social media marketingu vo svete pomocou webinárov a blogov.
Ing. Leo Tvrdoň, Ph.D., Alog.
Ing. Leo Tvrdoň je viceprezidentom Logistickej akadémie a od roku 2005 je členom Komory logistických audítorov.
Ing. Stanislav Buchen
V roku 1999 promoval na Slovenskej technickej univerzite v Bratislave odbor „Pozemné stavby a architektúra“ so zameraním na odbor statika stavieb. Počas štúdia a následne po ukončení štúdia pracoval v statickej kancelárii PK ISA. Od roku 2004 pôsobí ako samostatný autorizovaný statik, ktorý spolupracoval prevažne na projektoch bývalého ZIPP a.s. a terajšieho STRABAG a.s.. Hlavnou náplňou práce je statika stavieb prefabrikovaných betónových konštrukcií, monolitických betónových konštrukcií a oceľových konštrukcií. Medzi najznámejšie stavby patrí najmä Národný futbalový štadión v Bratislave, kde sa podieľal na komplet prefabrikovanej konštrukcii a zväčša aj na monolitických konštrukciách ako je nádvorie a hlavná tribúna.
Okrem samotnej statiky sa zaujíma o statické softwary a BIM prepojenia medzi samotnými výpočtovými programami, programami architektúry a tvorbu samotných výkresov.
Príspevok: Využitie BIMu v návrhu Polyfunkčný budovy SEMIRAMIS Bratislava
Účastníkom konferencie bude predstavené konštrukčné riešenie Polyfunkčnej budovy SEMIRAMIS, ktorá je tvorená z troch samostatných objektov A, B a C o celková výške 58,6 m. Budova je rozdelená na 3 podzemné a 13 nadzemných podlaží. Z vonkajšej časti je objekt riešený ako terasový s uskakujícími terasami po jednotlivých podlažiach.Pri návrhu budovy bol zvolený monolitický systém stien, stĺpov, nosníkov a stropných dosiek o osovej vzdialenosti 8 m. Vďaka zmene nosného systému v 1.NP bolo nevyhnutné navrhnúť nosníky s výškou 1700 mm, ktoré prenáša zaťaženie horného nosného systém o rozponu 4 m. V strednej časti objektu vyvstal konštruktérom problém s 12m modulom, v ktorom je situovaný systém nosných uskakujúce stien priečelia objektu a vnútorných pavlačou. Táto časť objektu je nesená dvoma 12 m prievlakmi, ktoré sú tuho spojené s priebežným stĺpy a stenami. Tieto nosníky sa správajú ako konzole nesúce nosné uskakujúce steny horných podlaží. Z týchto dôvodov bolo nutné v stredovom module otočiť nosný smer vystuženie stropnej dosky z pozdĺžneho na priečny.
Mgr. Ildikó Körösiová
Ildikó Kőrösiová
Narodená v Šali v Slovenskej Republike
Vzdelanie: Univerzita Komenského v Bratislave (magister práv, 2009)
Profesijné členstvo: Slovenská advokátska komora (od 2009-advokátsky koncipient)
Jazyky: anglický, nemecký, slovenský, český, maďarský
Špecializácia: pracovné právo, obchodné právo, občianske právo hmotné
Prax: advokátska kancelária Legal Counsels s.r.o. ako advokátsky koncipient www.legalcounsels.sk
Ing. Ráma Rajnošek
Ráma Rajnošek pôsobí ako Executive Director a konzultant pre komunikačné stratégie v on-line agentúre Conel Digital. Pre klientov pripravuje návrhy kampaní v prostredí internetu, predovšetkým so zameraním na ich komplexné poňatie. Vytvára koncepty, ktoré využívajú výhody v prepojenia on-line nástrojov a klasických komunikačných kampaní. U projektov navrhuje akvizičné stratégie a využívanie loajalitných nástrojov, podľa nastavených marketingových cieľov klienta. Do komunikačnej stratégie integruje, ako súčasť mixu, sociálne siete s hlavnou orientáciou na Facebook a jeho jednotlivé nástroje.