Mgr. Miroslava Višňovská, PhD.

Oddelenie pre rozvoj vzdelávacieho systému Štátneho pedagogického ústavu so zameraním na predprimárne vzdelávanie -materské školy.

Ďalší autori

JUDr. Ing. Peter Schmidt

Lektor je daňovým poradcom. V rámci svojej dlhoročnej praxe sa venuje najmä daňovým sporom, t.j. externým zastupovaním daňových subjektov počas daňových kontrol. V spoločnosti VGD SLOVAKIA s. r. o., daňovo poradenskej a audítorskej spoločnosti, vedie tím pre správu daní. Vyštudoval Právnickú fakultu Univerzity Komenského v Bratislave a Fakultu hospodárskej informatiky Ekonomickej univerzity v Bratislave, odbor účtovníctvo a audítorstvo. Pôsobí tiež ako člen komisie Slovenskej komory daňových poradcov pre správu daní a člen komisie Slovenskej komory daňových poradcov pre daň z pridanej hodnoty.

Bc. Štěpán Javorčák

Štěpán Javorčák pracuje v spoločnosti ALSENTA s.r.o. Počas svojej odbornej praxe pôsobil v spoločnosti ŠKODA Ostrov, s.r.o. ako vedúci outsourcingu, konštruktér – projektant a analytik nákupu. Tu sa začal venovať reorganizácii nákupu a svoje skúsenosti ďalej rozširoval v spoločnostiach MSA, a.s. a Česká Zbrojovka a.s. V rokoch 2004 - 2007 uskutočnil cestu okolo sveta. Po návratu pôsobil v spoločnosti KOMPASS Czech Republic, s.r.o. na pozícii projektového manažéra v oblasti outsourcingu nákupu a nástrojov pre nákup.

Filip Škultéty

Filip Škultéty má niekoľko rokov skúseností s online marketingovými kampaňami, ktoré získal v minulosti prácou v online marketingových agentúrach v Bratislave, či v Prahe. Pred pár rokmi založil vlastnú výkonnostnú online marketingovú agentúru Glidy, ktorá sa zameriava na online marketingové kampane pre medzinárodné internetové obchody a lokálne firmy. Má za sebou viac ako 100 úspešných kampaní v digitálnom prostredí na 11 trhoch a špecializuje sa na platené kampane v Google, Facebooku, optimalizáciu pre vyhľadávače (SEO) a riadenie online marketingových kampaní, vrátane optimalizácie vnútorných procesov marketingových oddelení.

Karol Kováč

Karol Kováč má prax v oblasti technickej podpory výroby a v oblasti riadenia kvality a dlhoročné skúsenosti v obchodnej sfére. Aktívne pôsobil na kľúčových pozíciách v oblasti riadenia kvality, pracuje v oblasti predaja a práce s klientmi. Má skúsenosti z obchodovania s cca 2000 firmami z rôznych oblastí, odkiaľ čerpá informácie pri vedení školení a seminárov.Vo svojej praxi pôsobil ako lektor v oblasti riadenia kvality a predajných zručností.Taktiež sa venoval výberom nových zamestnancov a ich školením. Má skúsenosti s konzultačnou činnosťou v obchodných tímoch firiem

Ing. Ráma Rajnošek

Ráma Rajnošek pôsobí ako Executive Director a konzultant pre komunikačné stratégie v on-line agentúre Conel Digital. Pre klientov pripravuje návrhy kampaní v prostredí internetu, predovšetkým so zameraním na ich komplexné poňatie. Vytvára koncepty, ktoré využívajú výhody v prepojenia on-line nástrojov a klasických komunikačných kampaní. U projektov navrhuje akvizičné stratégie a využívanie loajalitných nástrojov, podľa nastavených marketingových cieľov klienta. Do komunikačnej stratégie integruje, ako súčasť mixu, sociálne siete s hlavnou orientáciou na Facebook a jeho jednotlivé nástroje.

Ing. Tomáš Posker

Tomáš Posker je výkonným riaditeľom spoločnosti Poski.com s.r.o. Už v osemnástich rokoch začal s podnikaním na internetu, v súčasnosti riadi firmu, ktorá sa zaoberá webdesignom, e-Marketingom a on-line predajnými systémami. Prednáša e-Marketing na Ekonomickej fakulte VŠB Technickej univerzity v Ostrave.