Mgr. Mária Mrižová
Riaditeľka odboru archívov a registratúr v Štátnom archíve SR v pôsobnosti Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, odborníčka na elektronizáciu archívnych záznamov.
Ďalší autori
Ondrej Štrup
• Od roku 2008 garant rekvalifikačného vzdelávania facility manažérov v SR akreditovaného Ministerstvom školstva, mládeže a telovýchovy (do 2021 cca 500 držiteľov osvedčení).
• V roku 1999 organizoval založenie českej pobočky asociácie IFMA CZ, v ktorej bol v rokoch 1999 - 2002 a 2012 - 2015 prezidentom a v rokoch 1999 - 2021 bol stálym členom predstavenstva. V roku 2015 mu bol udelený doživotný titul Čestný predseda IFMA CZ.
• Od 2013 je držiteľom titulu IFMA Fellow, najprestížnejšieho celosvetového ocenenie asociácie IFMA (od roku 1992 ho získalo iba niečo málo cez stovku Facility manažérov na svete).
• V rokoch 2011 - 2013 pod predseda Eurofi - Európskej asociácie Facility managementu.
• V rokoch 2016 - 2018 bol členom užšieho predstavenstva FMCC (celosvetové odborné sekcie FM konzultantov IFMA), v roku 2017-18 vykonával funkciu viceprezidenta, teraz je riaditeľom pre strednú a východnú Európu.
• Inicializoval usporiadanie svetových kongresov IFMA v Prahe - World Workplace Europe 2003 (12. - 14. 5. 2003), a Eurofi / IFMA - EFMC 2013 (22. - 24. 5. 2013), kde sa podieľal aj na niektorých príspevkoch.
• Ako zástupca SR je poverený riadením príprav a prekladu európskej normy Facility managementu EN 15221 (CEN TC 348), svetovej normy ISO / TC 267 (ISO 41000 - Facility management) a svetovej ISO PC 251 (ISO 55000 - Asset management).
• Externé vyučujúci na ČVUT FSv, pripravoval výučbu facility managementu na VOŠ Chotěboř, občasný hosťujúci lektor na VŠE, MVS Olomouc, VŠB - TU Ostrava.
• Autor knihy "Základy Facility managementu" - 2014, Professional Publishing, spoluautor rady ďalších odborných titulov z oblasti Facility managementu. Autor mnohých článkov v odborných popularizačných
Mgr. Katarína Makýšová
Vyštudovala na Fakulte managementu na Univerzite Komenského v Bratislave. Dlhé roky sa venuje kompletnému jednoduchému a podvojnému účtovníctvu, metodickému vedeniu a manažmentu v podnikateľskej oblasti, vo verejnej správe aj v neziskovej oblasti. Pôsobí ako ekonomická riaditeľka a profesionálna lektorka podvojného účovníctva.
Mgr. Katarína Martinčeková
Mgr. Katarína Martinčeková vyštudovala medzinárodné vzťahy a európske štúdiá na fakulte sociálnych a ekonomických vied UK v Bratislave. Nadobudla praktické skúsenosti z oblasti diplomacie na rôznych stážach na Slovensku a v zahraničí (predovšetkým Stála misia SR pri OSN New York). Pôsobila ako administrátor a neskôr ako koordinátor v medzinárodnej spoločnosti IBM. Dlhé roky je lektorkou anglického jazyka so zameraním na zlepšenie komunikačných schopností.
Ing. Radovan Illith, PhD.
V roku 1991 absolvoval Katedru tepelnej techniky na Strojníckej fakulte STU v Bratislave, kde v roku 1996 úspešne absolvoval doktorandské štúdium v oblasti energetické stroje a zariadenia. V SPP, a.s. pracoval od roku 1995 vo výskume a vývoji so zameraním na energetiku a od roku 2006 pracuje v spoločnosti SPP - distribúcia, a.s., ako špecialista pre strategické koncepcie a rozvojové štúdie. Je členom technických komisií TK 58 – Tepelná ochrana budov a TK92 Vykurovacie a chladiace systémy v budovách. Aktívne publikuje odborné články so zameraním na energetiku a aktívne prednáša na odborných konferenciách a seminároch. Ďalšie informácie: https://www.linkedin.com/in/radovan-illith-48129a56/
Vladimír Ecker
V oblasti pohrebníctva pôsobí už viac ako 35 rokov. Je jedným zo zakladateľov SAPaKS a v súčasnosti zastáva funkciu podpredsedu asociácie. Zároveň je členom Českej komory pohrebníctva. Bol priamo pri vzniku zákona č. 132/2010 Z. z. o pohrebníctve, na ktorého tvorbe a pripomienkovaní sa aktívne podieľal, vrátane všetkých nasledujúcich novelizácií. Je držiteľom certifikátu súdneho znalca v oblasti pohrebníctva. Ako lektor Akadémie vzdelávania v Spišskej Novej Vsi vedie školenia zamerané na odbornú spôsobilosť pre prevádzkovanie pohrebníctva, správu cintorínov a krematórií.