Martin Valeš
Technický manažér, pre CZ a SK RUUKKIV Ruukki pracuje dlhé roky. Začínal ako konštruktér oceľových konštrukcií a od roku 2012 je členom tímu divízie Ruukki Building Envelopes, ktorá ponúka udržateľné oceľové stavebné produkty a služby (vrátane objektov BIM pre AutoCad, Autodesk Revit, Archicad a Tekla) pre opláštenia a strechy budov. Okrem požiarnej odolnosti sendvičových panelov sa zameriava na fasádne prevetrávané systémy, kde rieši prevedenie a optimalizáciu návrhu.
Produkty súvisiace s autorom
Ďalší autori
Mgr. Martina Hejduková
Martina Hejduková prešla obchodnými a manažérskymi pozíciami v nadnárodných aj českých spoločnostiach, dlhodobo viedla obchodné tímy s celorepublikovou pôsobnosťou – Kiss 98 FM, Ringier, HBO a UPS, bola generálnou riaditeľkou spoločnosti Albatros a.s. Ako skúsená lektorka sa špecializuje na tréning predajných zručností, manažment predajných tímov, komunikáciu a typológiu klienta aj predajcu. Vďaka skúsenostiam z reklamy sa venuje aj školiteľskej činnosti v oblasti marketingu.
Ing. Přemysl Žižka
Premysl Žižka má viac ako desaťročné skúsenosti v automobilovom priemysle, z toho päť rokov pre medzinárodné spoločnosti Škoda, Nissan a Mitsubishi. V spoločnosti AZ Mobility pripravuje projekty, školenia, poradenstvo a z veľkej časti zabezpečuje externú správu vozových parkov.
doc. Ing. Mária Dzúrová, PhD.
Mária Dzurová je odborník a konzultant, lektor v oblasti marketingového manažmentu, marketingu, logistiky, ochrany spotrebiteľa, inovácií, nákupu a obstarávania, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Má dlhoročnú prax vo výrobnej firme v riadení nákupu, predaja, distribúcie (predaj, riadenie vzťahov so zákazníkmi, skladovanie, doprava, nákup, obchodné jednania – zmluvné vzťahy, riadenie obchodných stredísk, firemných predajní, spolupráca s výrobou).
Aktuálne pôsobí ako vysokoškolský učiteľ Ekonomickej univerzity v Bratislave. Doktorát získala z oblasti logistiky, habilitovala v oblasti marketingu. Má za sebou bohatú publikačnú činnosť na Slovensku i v zahraničí. Je riešiteľom rôznych výskumných projektov, zameraných na oblasť modernizácií a inovácií, ako ochrany spotrebiteľa.
Ing. Jan Tichý, PhD.
Od roku 2002 pôsobí ako odborný asistent na Fakulte dopravnej ČVUT v Prahe, kde vyučuje predmety zamerané na ekonomiku dopravy, najmä potom na kalkulácie nákladov dopravy vo väzbe na financovanie verejnej dopravy. V súčasnosti tiež spolupracuje s ČESMAD Bohemia, SAČM a ďalšími subjektmi. Od roku 2004 pôsobí tiež ako IT analytik v spoločnosti ČSAD Praha holding a.s. Od roku 2013 je predsedom IODA, z.s.
Ing. Miroslav Balga
Rodený Martinčan vyštudoval Mechanizačnú faktultu na VŠP v Nitre. Svoju vášeň pre stroje a technológie pretavil do úspešného podnikania a založenia spoločnosti Nikol Martin, s.r.o. Firma bola pôvodne orientovaná len na výrobu a dodávku konštrukcií regálových systémov. S pribúdajúcimi skúsenosťami sa však formoval aj Miroslav aj firma, ktorej predmet podnikania je v súčasnosti orientovaný na komplexné služby v oblasti správy registratúry. Tejto činnosti sa venuje ostatných 30 rokov a svoje pracovné poslanie by za iné nikdy nemenil.
Iva Kleinova, MPA
Vedúca oddelenia výskumu v spoločnosti HB Reavis. Študovala históriu na Princeton University a urbánnu politiku na Columbia University v USA. V minulosti pracovala v privátnom sektore (McKinsey & Company, Neulogy), sektore filantropie a medzinárodných inštitúcií (LEAF, UNDP), verejnom sektore (zástupkyňa splnomocnenca pre vedomostnú ekonomiku na Ministerstve financií SR, konzultantka pre požiarnicky zbor mesta New York) a akademickom sektore (riaditeľka programu aplikovanej ekonómie na pražskom CERGE-EI).
Príspevok: Prevalcuje virtuálne prostredie osobnú spoluprácu?
Bezprecedentná kríza, obrovská vlna automatizácie a zásadná zmena fungovania firiem so sebou prinesú aj nutnosť ešte rýchlejšie inovovať a ešte efektívnejšie riadiť stále sa meniace tímy ľudí s viac kreatívnou, analytickou alebo empatickou prácou. Výskum ukazuje, že takýmto tímom sa darí najlepšie, keď majú vysokú dávku dôvery a schopnosti zdieľania tzv. tacitných vedomostí. Vedia tieto prísady úspechu rovnako dobre vytvárať vo virtuálnom prostredí ako osobne? Ako sa zmení prostredie kancelárií v reakcii na tieto zmeny?