JUDr. Peter Čavojský, PhD.

Peter Čavojský je managing partnerom advokátskej kancelárie CLS Čavojský Partners, s.r.o. Vo svojej profesnej praxi sa venuje najmä zmluvnému, obchodnému, súťažnému a finančnému právu. Pri poskytovaní komplexného právneho poradenstva v každodennej agende spoločností nadobudol cenné skúsenosti pri vytváraní podpory štatutárom spoločností a poskytovaní praktických komerčných riešení. Praktické know-how nadobudol aj ako správca konkurznej podstaty, čo mu umožňuje poskytovať klientom komplexnú právnu podporu aj v tejto oblasti. Venuje sa tiež publikačnej činnosti a externe vyučuje na Рaneurópskej vysokej škole.

 

Ďalší autori

Ing. Stanislav Buchen

V roku 1999 promoval na Slovenskej technickej univerzite v Bratislave odbor „Pozemné stavby a architektúra“ so zameraním na odbor statika stavieb. Počas štúdia a následne po ukončení štúdia pracoval v statickej kancelárii PK ISA. Od roku 2004 pôsobí ako samostatný autorizovaný statik, ktorý spolupracoval prevažne na projektoch bývalého ZIPP a.s. a terajšieho STRABAG a.s.. Hlavnou náplňou práce je statika stavieb prefabrikovaných betónových konštrukcií, monolitických betónových konštrukcií a oceľových konštrukcií. Medzi najznámejšie stavby patrí najmä Národný futbalový štadión v Bratislave, kde sa podieľal na komplet prefabrikovanej konštrukcii a zväčša aj na monolitických konštrukciách ako je nádvorie a hlavná tribúna. Okrem samotnej statiky sa zaujíma o statické softwary a BIM prepojenia medzi samotnými výpočtovými programami, programami architektúry a tvorbu samotných výkresov. Príspevok: Využitie BIMu v návrhu Polyfunkčný budovy SEMIRAMIS Bratislava Účastníkom konferencie bude predstavené konštrukčné riešenie Polyfunkčnej budovy SEMIRAMIS, ktorá je tvorená z troch samostatných objektov A, B a C o celková výške 58,6 m. Budova je rozdelená na 3 podzemné a 13 nadzemných podlaží. Z vonkajšej časti je objekt riešený ako terasový s uskakujícími terasami po jednotlivých podlažiach.Pri návrhu budovy bol zvolený monolitický systém stien, stĺpov, nosníkov a stropných dosiek o osovej vzdialenosti 8 m. Vďaka zmene nosného systému v 1.NP bolo nevyhnutné navrhnúť nosníky s výškou 1700 mm, ktoré prenáša zaťaženie horného nosného systém o rozponu 4 m. V strednej časti objektu vyvstal konštruktérom problém s 12m modulom, v ktorom je situovaný systém nosných uskakujúce stien priečelia objektu a vnútorných pavlačou. Táto časť objektu je nesená dvoma 12 m prievlakmi, ktoré sú tuho spojené s priebežným stĺpy a stenami. Tieto nosníky sa správajú ako konzole nesúce nosné uskakujúce steny horných podlaží. Z týchto dôvodov bolo nutné v stredovom module otočiť nosný smer vystuženie stropnej dosky z pozdĺžneho na priečny.

doc. Ing. arch. Henrich Pifko, PhD.

Pôsobí na Fakulte architektúry STU v Bratislave, desať rokov viedol združenie Inštitút pre pasívne domy a v projektovej praxi sa venuje návrhom energeticky veľmi úsporných budov. V pedagogickej a výskumnej činnosti sa v rámci Ústavu ekologickej a experimentálnej architektúry sústreďuje na problematiku udržateľnej architektúry, tej sa venuje aj v publikačnej činnosti, je autorom knihy NEED – navrhovanie energeticky efektívnych domov. Je tiež autorom kníh Efektívne bývanie (s Robertom Špačkom) a Hodnotenie udržateľnosti architektúry (s Lorantom Krajcsovicsom), je spoluautorom a editorom Rukoväte udržateľnej architektúry. V ďalšom vzdelávaní je gestorom Školy udržateľnej architektúry, aktívne sa zapája do činnosti združenia ArTUR (architektúra pre udržateľný rozvoj), pripravil mnohé vedecké, odborné aj populárne články.

Filip Škultéty

Filip Škultéty má niekoľko rokov skúseností s online marketingovými kampaňami, ktoré získal v minulosti prácou v online marketingových agentúrach v Bratislave, či v Prahe. Pred pár rokmi založil vlastnú výkonnostnú online marketingovú agentúru Glidy, ktorá sa zameriava na online marketingové kampane pre medzinárodné internetové obchody a lokálne firmy. Má za sebou viac ako 100 úspešných kampaní v digitálnom prostredí na 11 trhoch a špecializuje sa na platené kampane v Google, Facebooku, optimalizáciu pre vyhľadávače (SEO) a riadenie online marketingových kampaní, vrátane optimalizácie vnútorných procesov marketingových oddelení.

Ing. Petra Štamfestová, Ph.D.

Petra Štamfestová absolvovala bakalárske a magisterské štúdium na Fakulte podnikovo-hospodárskej Vysokej školy ekonomickej v Prahe. Následne absolvovala doktorandské štúdium na Ekonomicko-správnej fakulte Masarykovej univerzity v Brne. V súčasnosti pôsobí ako odborná asistentka na katedre stratégie Fakulty podnikovo-hospodárskej VŠE v Prahe; podieľa sa ako na výuke, tak aj na výskume a poradenskej činnosti. Zameriava sa na oblasti súvisiace s financiami podniku, ako v súvislostiach krátkodobého, tak dlhodobého hodnotenia, plánovania a riadenia. Vyučuje predmety ako Podniková ekonomika, Financie podniku, Manažérske financie, Finančný management, Stratégie a iné. Spolupracuje s ďalšími spoločnosťami v rámci poradenskej a vzdelávacej činnosti. Je autorkou a spoluautorkou publikácií zameranými sa najmä na riadenie a zvyšovanie výkonnosti podnikov v tzv. novej ekonomike. Následne absolvovala doktorandské štúdium na Ekonomicko-správnej fakulte Masarykovej univerzity v Brne.  

JUDr. Veronika Michalíková, MBA

JUDr. Veronika Michalíková, MBA je absolventkou Právnickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave. V roku 2012 založila AKMV advokátsku kanceláriu s.r.o., ktorá sa od svojho vzniku vo svojej praxi zameriava aj na právne poradenstvo v oblasti agentúrneho zamestnávania. Počas pôsobenia svojej kancelárie pomohla stovkám klientov úspešne vstúpiť na trh práce a zabezpečila im komplexné právne služby spojené s činnosťou agentúr dočasného zamestnávania.

Karol Voltemár

Karol Voltemár je úspešný marketingový stratég, online marketing konzultant, zakladateľ online marketingovej agentúry Madviso a firmy, ktorá vyvíja ecommerce platformu, webstránky a aplikácie na mieru. V oblasti online marketingu internetových obchodov pracuje už od roku 2010 ako konzultant. Karol stojí za marketingovými stratégiami klientov, feedbackom jednotlivých tímov, zodpovedá za technické SEO a zabezpečenie návratnosti investícií z jednotlivých marketingových nástrojov.