Ing. Vladimír Vaněk

Vladimír Vaněk pracuje na pozícii obchodného riaditeľa vo firme Poski.com. Okrem obchodnej činnosti u klientov, kde získava postrehy z terénu, je jeho špecializáciou internetová reklama a poradenstvo v on-line problematike. V tejto činnosti využíva svoje niekoľkoročné skúsenosti zo spoločnosti Seznam.cz.

Ďalší autori

Ing. Gabriela Petrúšková

Hlavný štátny radca sekcie financovania regionálneho školstva  Ministerstva školstva, výskumu, vývoja a mládeže SR pre oblasť tvorby legislatívnych predpisov k financovaniu škôl a školských zariadení.

Mgr. Radka Chudárková

Niekoľko rokov sa venuje tvorbe a implementácii firiem a personálnych stratégii. Pomáha firmám tvoriť interný marketing a firemná kultúru, HR procesy, realizujú HR prieskumy, audity a analýzy, ktoré pomáhajú identifikovať skutočné potreby a nájsť funkčné riešenia. Rozvíja ľudí v individuálnej aj tímovej rovine, snaží sa porozumieť chovaniu, inšpirovať k rozšíreniu pohľadu a hlavne verí, že všetko ide. Pri konzultáciách a lektorovaní vychádza z psychológie, neurovedy, mindfulnes, zdieľa skúsenosti z iných firiem a aplikujú súčasné trendy v podmienkach klinta. Je cesrtifikovaný kouč ICF, certifikovaný facilitátor a Points of You Certified Practitioner.

Mgr. Anna Borets

Účtovníctvu a podnikateľskému poradenstvu sa venuje dlhé roky. Ako účtovník, finančný a rozvojový manažér, asistent audítora má dlhoročnú prax v rôznych firmách, z ktorých získala veľký prehľad o praktickej problematike účtovníctva v stavebných firmách. Pomáha účtovníkom lepšie zvládať svoju prácu, vidieť účtovné a právne súvislosti i daňový dopad účtovania. Účtovníctvo považuje za hlavný zdroj pre správne manažérske rozhodnutia.

Peter Bystrický

Zakladateľ online reklamnej agentúry Per4mance Group. Manažoval online reklamné kampane od komplexu o veľkosti 10 hotelov po zahraničné trhy pre významného dodávateľa elektrických súčiastok. Online stratégiu buduje od stredných po veľké spoločnosti so zameraním na ciel a efektivitu nákladov. Pomáha spoločnostiam ako je tá Vaša v rozšírení obzoru ohľadom digitálnych reklamných kanálov a sociálnych sietí.  

Ing. Beáta Krausová

Beata Krausová je daňová poradkyňa, členka Slovenskej komory daňových poradcov (SKDP), v ktorej zastávala 15 rokov funkciu predsedu dozornej rady. V súčasnosti je členkou prezídia SKDP. V SKDP tiež pôsobí ako vedúca metodicko-legislatívnej komisie pre daň z príjmov právnických osôb a je členkou Komisie jednotného metodického výkladu pre daň z príjmov, ktorá bola ministrom financií zriadená na ministerstve financií a ktorej členmi sú zástupcovia MF SR, DR SR a SKDP. Je konateľkou poradenskej a účtovnej kancelárie BENETAX s.r.o. a konkurznou správkyňou. Počas svojej odbornej praxe sa o.i. venuje dani z príjmov právnických i fyzických osôb, dani z pridanej hodnoty a miestnym daniam, zastupuje klientov počas daňových kontrol i odvolacích konaní, podieľa sa na prípravách reštrukturalizácií dlžníkov, pomáha klientom s uplatňovaním ich práv v konkurzných konaniach ich dlžníkov.

Ing. Arch. Tomáš Guniš

Tomáš Guniš je absolvent Fakulty architektúry STU v Bratislave. V rokoch 2012-2013 pôsobil ako výkonný riaditeľ Slovenskej rady pre zelené budovy a v rokoch 2016 – 2019 ako vedúci odboru územného rozvoja a koncepcií / hlavný architekt mesta Trnava. Dlhodobo sa venuje problematike udržateľnej architektúry a adaptácii miest na zmeny klímy. V súčasnosti pôsobí ako architektonický špecialista v spoločnosti Saint-Gobain Construction Products, s.r.o. Akustika v školách je z pohľadu architekta dvojsečná zbraň. Na jednej strane zvýšené nároky na zrozumiteľnosť reči a tým aj času dozvuku kladú požiadavky na odbornosť architekta a jeho úzku spoluprácu so špecialistami z oblasti akustiky, na druhej strane súčasný sortiment akustických interiérových riešení poskytuje pestrú paletu dizajnových možností. Tým sa táto téma stáva výzvou, ale aj príležitosťou zároveň. Aké možnosti má teda dnes architekt? Stanú sa tieto riešenia trvalou súčasťou našich tried a škôl? Ako sa má architekt postaviť k školským budovám, kde je potrebné široké spektrum priestorov s rôznymi veľkosťami a diametrálne odlišnými požiadavkami, ako sú triedy, telocvične, školské kluby alebo jedálne?