doc. Ing. Danica Košičanová, PhD.
Okrem teoretickej výuky sa venuje praktickej tvorbe – projektovaniu TZB od roku 1996. Od roku 1984 pracuje ako vysokoškolský pedagóg na Stavebnej fakulte v Košiciach na oddelení Technických zariadení budov, prednáša TZB II – Vykurovanie, Vykurovacie systémy a vyučuje na diplomových projektoch či ateliérovej tvorbe. Venovala sa legislatíve pri preberaní EU noriem v oblasti tepelných čerpadiel, v oblasti prípravy a distribúcie teplej vody, a v oblasti ekonomickej a energetickej efektívnosti systémov vykurovania. Je autorom vysokoškolských učebníc z oblasti vykurovania a zdravotechniky a niekoľkých monografií.
Ďalší autori
Ing. Jan Jalůvka
Petr Jalůvka je od roku 2001 spoločníkom a konateľom spoločnosti DYNAMIC FUTURE s.r.o. Od roku 2013 pôsobí tiež ako konzultant v dcérskej spoločnosti ESCARE. Už v priebehu štúdia sa v rámci stáží v spoločnostiach FORD AUTOPAL a ŽDB a.s. venoval optimalizáciám procesov a dynamickej simulácii. Po ukončení štúdia nastúpil v ŽDB a.s., kde pracoval na pozícii logista. Po reštrukturalizácii firmy pracoval v rokoch 2000 až 2001 na rovnakej pozícii v dcérskej spoločnosti ŽDB TRANS Bohumín.
Mgr. Radka Chudárková
Niekoľko rokov sa venuje tvorbe a implementácii firiem a personálnych stratégii. Pomáha firmám tvoriť interný marketing a firemná kultúru, HR procesy, realizujú HR prieskumy, audity a analýzy, ktoré pomáhajú identifikovať skutočné potreby a nájsť funkčné riešenia. Rozvíja ľudí v individuálnej aj tímovej rovine, snaží sa porozumieť chovaniu, inšpirovať k rozšíreniu pohľadu a hlavne verí, že všetko ide. Pri konzultáciách a lektorovaní vychádza z psychológie, neurovedy, mindfulnes, zdieľa skúsenosti z iných firiem a aplikujú súčasné trendy v podmienkach klinta. Je cesrtifikovaný kouč ICF, certifikovaný facilitátor a Points of You Certified Practitioner.
Mgr. Martin Cápay, PhD.
Pôsobí ako vysokoškolský pedagóg na Katedre informatiky FPVaI v Nitre, kde pripravuje budúcich učiteľov informatiky. Zároveň učí na bilingválnom gymnáziu a venuje sa neformálnemu vzdelávaniu, motivujúc deti prostredníctvom krúžkov a workshopov k informatike a informatickému mysleniu.
Má bohaté skúsenosti s organizáciou vzdelávacích podujatí pre učiteľov aj študentov – od konferencií, webinárov a popularizačných aktivít až po medzinárodné letné školy. Bol členom komunity Microsoft Innovative Educator Expert, absolventom Komenského inštitútu a prezentoval vzdelávacie aktivity na prestížnych podujatiach, ako napríklad Micro:bit Live v BBC Manchestri alebo Education Exchange v Singapure.
Ing. Mgr. Jiří Svoboda
Jiří Svoboda je lektorom, koučom, poradcom, VŠ pedagógom a IT odborníkom. Má odborné pedagogické, technické aj humanitné vzdelanie. Vyučuje na Karlovej univerzite. Má dlhoročné skúsenosti so vzdelávaním dospelých, predovšetkým v oblasti informačných technológií, medziľudských vzťahov a komunikácie. Pôsobí vo verejnej správe aj súkromnom sektore. V roku 1998 sa stal Microsoft Certified Professional a od roku 2005 pôsobí ako ECDL tester. Od roku 1997 pracuje ako SZĆO v odbore IT, vzdelávania a medziľudskej komunikácie.
plk. JUDr. Pavol Komár
plk. JUDr. Pavol Komár pôsobí ako vedúci oddelenia všeobecnej štátnej správy odboru požiarnej prevencie Prezídia Hasičského a záchranného zboru MV SR.V oblasti ochrany pred požiarmi pôsobí od roku 1991.plk. JUDr. V oblasti ochrany pred požiarmi pôsobí od roku 1991. Bol jedným zo spracovateľov aktuálnej novelizácie uvedených právnych predpisov.
Bohumil Pokštefl, MSc
Bohumil Pokštefl MSc. je Chief Operations Officer nástroja na sociálne siete Kontentino, ktorý používajú značky a agentúry v 20 krajinách. Bohumil študoval Innovation and Operations management zameraný na médiá v Kodani. Neskôr pracoval ako marketingový konzultant v inovačnom a startupovom centre na West Virginia University. V súčasnosti on a jeho team nielenže vyvíjajú nástroj, ktorý pomáha so social media marketingom medzinárodným agentúram ako BBDO, či Saatchi&Saatchi a značkám ako BMW, či SAB Miller, ale aj edukuje a zdvíha úroveň social media marketingu vo svete pomocou webinárov a blogov.