ANNA ROSE

Architektka a urbanistka s osobitnými odbornými znalosťami v oblasti poradenstva pri zmiešaných územných plánoch a projektoch verejnej sféry. Študovala v Nemecku a Veľkej Británii. Do spoločnosti Space Syntax nastúpila v roku 2002 a v roku 2007 sa stala partnerkou a riaditeľkou predstavenstva.

Popri práci vo Veľkej Británii vedie Anna designové a konzultačné aktivity spoločnosti v USA a kontinentálnej Európe. Pravidelne hovorí na priemyselných a akademických podujatiach po celom svete a je čestnou senior vedeckou pracovníčkou na University College London. Anna je členkou UK Academy of Urbanism and Cabe’s Panel of Built Environment Experts, ktorá poskytuje poradenstvo v oblasti navrhovania významných projektov rozvoja a infraštruktúry verejnej sféry v celej Veľkej Británii.

V súčasnosti tiež pracuje na výskumnom projekte EÚ Horizont 2020 so 6 partnerskými mestami EÚ na vývoji procesu vytvárania komplexných plánov udržateľnej mestskej mobility (SUMP Plus). Jej odbornosť sa zameriava na optimalizáciu priestorového prepojenia z hľadiska pochôdznosti, výhod, bezpečnosti a pohodlia, ako aj udržateľnosti miest vo všeobecnosti.

Príspevok: “Podoba nízkohlíkového mesta”

Space Syntax vytvoril jedinečný vedecký a ľudský analytický prístup k posudzovaniu mestskej prepravy, plánov  a dizajnov, identifikáciou základných prepojení medzi územným členením miest a ich sociálnymi, ekonomickými a environmentálnymi ukazovateľmi a využitím verejne prístupných údajov. Územné členenie vplýva na to, ako mestá fungujú – na ich vzorce pohybu, zápchy, využitie pozemkov, vzorce kriminality, zdravotné následky, emisie CO2 či vzorce hodnoty pozemkov. Space Syntax vyvíja svoje aktivity po celom svete a kombinuje pri tom globálne skúsenosti s navrhovaním riešení s pokročilými digitálnymi technológiami, ktoré predpovedajú sociálne, ekonomické a environmentálne dopady rozvoja, aby pomohli mestám prosperovať a stať sa trvalo udržateľnými.

Ďalší autori

JUDr. Žaneta Surmajová, PhD.

Pôsobí ako generálna riaditeľka v legislatívno-právnej sekcii na ministerstve školstva, kde sa venuje najmä tvorbe školských zákonov a ostatných právnych predpisov.

Ing. Peter Pašek

Peter Pašek absolvoval štúdium v odbore Daňovníctvo a daňové poradenstvo na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Momentálne je členom prezídia Slovenskej komory daňových poradcov a partnerom v medzinárodnej poradenskej a outsourcingovej spoločnosti Accace. Peter je uznávaným špecialistom na transakčné poradenstvo a lokálne dane. Má za sebou bohatú lektorskú a publikačnú činnosť v oblasti daní.

Ing. Tamara Paceková

Tamara Paceková je odborníčka s dlhoročnou praxou v problematike bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci vrátané bezpečnosti technických zariadení, v oblasti stavebníctva a trhového dohľadu. Podieľa sa na príprave právnych predpisov v oblasti všeobecnej bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, inšpekcie práce, bezpečnosti technických zariadení, aproximačných nariadení vlády Slovenskej republiky. Je zamestnaná na Ministerstve práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky, odbor ochrany práce.

Milan Vodička

Narodil sa v roku 1963 v Litoměřicích. Pôsobil v rokoch 1993-2009 ako manažér nadnárodných softwarových firiem, od roku 1995 ako daňový poradca v ČR, člen Komory daňových poradcov ČR, ďalej pôsobil ako garant oblasti IT/ITC, od r. 2013 je vedúcim sekcie pre informačné technológie Komory daňových poradcov ČR a v súčasnosti aj členom prezídia KDP ČR, členom Technology Tax Committee pri CFE Europe a v súčasnosti.

Mgr. Mária Mrižová

Riaditeľka odboru archívov a registratúr v Štátnom archíve SR v pôsobnosti Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, odborníčka na elektronizáciu archívnych záznamov.

Ing. Ráma Rajnošek

Ráma Rajnošek pôsobí ako Executive Director a konzultant pre komunikačné stratégie v on-line agentúre Conel Digital. Pre klientov pripravuje návrhy kampaní v prostredí internetu, predovšetkým so zameraním na ich komplexné poňatie. Vytvára koncepty, ktoré využívajú výhody v prepojenia on-line nástrojov a klasických komunikačných kampaní. U projektov navrhuje akvizičné stratégie a využívanie loajalitných nástrojov, podľa nastavených marketingových cieľov klienta. Do komunikačnej stratégie integruje, ako súčasť mixu, sociálne siete s hlavnou orientáciou na Facebook a jeho jednotlivé nástroje.