Ing. Mgr. Jana Dannhoferová, Ph.D.
Jana Dannhoferová vyštudovala odbornú informatiku na Fakulte informatiky Masarykovej univerzity a ekonomickú informatiku na Prevádzkovo-ekonomickej fakulte Mendelovej univerzity (PEF MENDELU). V súčasnosti pracuje ako odborná asistentka Ústavu informatiky PEF MENDELU, kde prednáša výpočtovú techniku, počítačovú grafiku, digitálnu fotografiu, audiovizuálnu komunikáciu, animáciu a geopriestor. Mnoho rokov pracuje ako externá redaktorka časopisu Computer. Vydala niekoľko publikácii venovaných kancelárskym aplikáciám a počítačovej grafike. Je akreditovaným testerom programov ECDL Core a ECDL Advanced v Českej republike.
Mgr. Perla Žinčíková
Perla Žinčíková ukončila v roku 2006 druhý stupeň vysokoškolského štúdia na Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Od roku 1998 pracuje v médiách, začínala na pozícii moderátorky a redaktorky, postupne sa začala orientovať na marketing a PR. Vo svojej mediálnej praxi pracovala vo viacerých médiách (RTVS, TV Markíza, TV JOJ, Rádio Expres, aktuality.sk), ako PR odborník dodnes spolupracuje so všetkými druhmi médií a novinárov. V roku 2012 sa stala freelancerom, ktorý pracuje v oblasti PR, event a online marketingu s klientmi z rozličných segmentov trhu.
Ing. Mgr. Luděk Nezmar, MBA
Luděk Nezmar sa špecializuje na ochranu osobných údajov a zároveň publikuje odborné články a publikácie na tému GDPR. Tiež sa špecializuje na ESG reporting a udržateľnosť firiem. V minulosti riadil niekoľko spoločností z rôznych odvetví. Vo všetkých bol konfrontovaný so spracovaním veľkého množstva dát a ich následným využitím v manažmente firiem. Problematiku spracovania dát potom spoznal ako zo strany používateľa – manažéra, tak z pohľadu architekta a programátora. V posledných rokoch sa aktívne zaoberá spracovaním a ochranou dát, modeláciou firemných procesov, efektívnym využívaním moderných technológií v oblasti ICT a kybernetickou bezpečnosťou.
PaedDr. Eva Bruteničová
Eva Bruteničová bola učiteľkou materskej školy, má vyše tridsaťročnú učiteľskú prax. Je absolventkou Pedagogickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave.
Ako pedagóg som názoru, že didaktika je náuka o procese výučby, ale najmä je o nápadoch, čo možno s výučbou a vo výučbe urobiť spoločne s jej subjektmi. Pôsobí v Metodicko-pedagogickom centre Krajského pracoviska v Bratislave ako učiteľ profesijného rozvoja. Je spoluautorkou učebnice Psychológia pre stredné pedagogické školy, pedagogické a sociálne akadémie a pedagogické a kultúrne akadémie, taktiež učebnica Pedagogika 2 pre stredné pedagogické školy, pedagogické a sociálne akadémie a pedagogické a kultúrne akadémie, spoluautorkou publikácie Profesijné kompetencie učiteľa materskej školy v oblasti Dieťa, Oblasti edukačných skúseností detí v materských školách, autorkou odborných článkov, učebných zdrojov k vzdelávacím programom.
JUDr. Veronika Michalíková, MBA
JUDr. Veronika Michalíková, MBA je absolventkou Právnickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave. V roku 2012 založila AKMV advokátsku kanceláriu s.r.o., ktorá sa od svojho vzniku vo svojej praxi zameriava aj na právne poradenstvo v oblasti agentúrneho zamestnávania. Počas pôsobenia svojej kancelárie pomohla stovkám klientov úspešne vstúpiť na trh práce a zabezpečila im komplexné právne služby spojené s činnosťou agentúr dočasného zamestnávania.
Mgr. art. Rudolf Látečka
Autorizovaný architekt, Ústav architektúry občianských budov FAD STU. Od roku 2005 vedie vlastný architektonický ateliér. Vyštudoval architektúru na Vysokej škole výtvarných umení v Bratislave. Zaoberal sa možnosťami využitia nanotechnológií a "smart city" riešení v urbanistickom dizajne. V posledných rokoch pôsobí na Fakulte architektúry a dizajnu ako pedagóg na ústavoch občianských a obytných budov a je aj študentom PhD u prof. Ing. arch. Vladimíra Šimkoviča, PhD., kde sa venuje výskumu architektúry virtuálnych a imaginárnych svetov.
Príspevok: Imaginárny svet a architektúra
Imaginárny svet ako vizuálna projekcia ľudských fantázií, túžob a obáv nás sprevádza odnepamäti v rôznych formách. Jednou z nich je aj vizuálne umenie. S rozvojom digitálnych technológií sa imerzia (vnorenosť - Immersive Virtual Environment - IVE) do paralelných virtuálnych svetov stáva čoraz prístupnejšou širokému okruhu záujemcov. Na jednej strane sa vytvára nový priestor pre rôznorodé experimenty, ale súčasne aj nové možnosti jeho zneužitia – hlavne závislosti. Virtuálny priestor je vždy 3D – a tým sa stáva aj novou výzvou pre jeho psychologické ale aj umelecké vytváranie architektonickými prostriedkami. V počítačových hrách je environment dôležitou scénografickou súčasťou príbehu ako Game Art – aktívnym pozadím, vytvárajúcim jeho atmosféru. Akú úlohu zohráva toto nové umelé architektonické prostredie, ktorého hlavným motívom už nie je konštrukcia, funkcia a ani estetika, ale vnútorný mentálny stav? Ako takéto prostredie navrhovať a dotvárať?