Matúš Kováčik
Matúš Kováčk je pôvodom informatik, ktorého však najviac baví psychológia. Pracoval ako IT konzultant v súkromnej aj štátnej sfére, viedol niekoľko občianskych združení, v súčasnosti podniká a pomáha neziskovým organizáciám s IT riešeniami, webmi, informačnou bezpečnosťou a radí ľuďom ako si vybudovať takú prácu, akú chcú. Rád sa učí a učí iných napr. o komunikácii, vzťahoch, time manažmente a sebapoznaní. Cestuje, fotí, behá, bloguje a (ne)riadi občianske združenie a firmu Digital Nomads. Jeho veľkou témou je sloboda.
Ďalší autori
Mgr. Jana Klapilová
Jana Klapilová vyštudovala odbor Anglistika – amerikanistika - Český jazyk a literatúra na Filozofickej fakulte Karlovej univerzity v Prahe. Pôsobí ako lektorka firemných kurzov so zameraním na všeobecnú a obchodnú angličtinu a ako vyučujúca predmetu Obchodný jazyk – angličtina na Ekonomickej fakulte Mendelovej univerzite v Brne. Ako prekladateľka a externá redaktorka českých aj anglických textov spolupracuje s rôznymi subjektmi, najmä s nakladateľstvom Academia v Prahe a s Ústavom pre český jazyk a Filozofickým ústavom Akadémie vied Českej republiky.
Ing. Tomáš Posker
Tomáš Posker je výkonným riaditeľom spoločnosti Poski.com s.r.o. Už v osemnástich rokoch začal s podnikaním na internetu, v súčasnosti riadi firmu, ktorá sa zaoberá webdesignom, e-Marketingom a on-line predajnými systémami. Prednáša e-Marketing na Ekonomickej fakulte VŠB Technickej univerzity v Ostrave.
Ing. Vladimíra Neuschlová
Vladimíra Neuschlová pracuje od roku 2016 v konzultačnej spoločnosti ako biznis konzultant a líderšip kouč pre malých a stredných podnikateľov. Založeniu vlastnej spoločnosti predchádzalo viac ako 10 rokov medzinárodných skúseností na rôznych špecializovaných a manažérskych pozíciách z oblasti logistiky, nákupu, projektového manažmentu a účtovníctva. V rokoch 2007 - 2009 pracovala aktívne na logistických projektoch (prevažne transport) v Nemecku, Poľsku a Českej republike. V rokoch 2010 – 2015 sa venovala budovaniu rôznych supply chain a administratívnych tímov v bratislavskom biznis centre, kde zastávala viaceré lokálne aj medzinárodne pozície. Na konci svojej korporátnej kariéry viedla medzinárodný tím so 160-timi zamestnancami, ktorý bol zodpovedný za rôzne logistické medzinárodné aktivity.
Dnes pomáha firmám pri zavádzaní komplexných zmiena na projektoch často pracuje od ich zrodu až po úspešnú transformáciu. Líderšip je stále jej vášňou a rada aplikuje nové spôsoby myslenia pri práci na projektoch, transformácií procesov alebo v spolupráci na osobnom raste svojich klientov a ich zamestnancov.
Ing. Jozef Mikula, PhD.
Jozef Mikula je dlhoročný pracovník v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Na Národnom inšpektoráte práce pracoval vo funkcii hlavného radcu a inšpektora práce viac ako 13 rokov, je lektorom BOZP a pre oblasť novej legislatívy EU (Brigita Melin PPA-Švédsko, Twinning project), ABT. Štyri roky prednášal BOZP na Fakulte BERG TU Košice, kde bol členom skúšobnej komisie pre štátne skúšky, ako aj členom skúšobnej komisie pre vykonávanie skúšok doktorandov.
Bc. Štěpán Javorčák
Štěpán Javorčák pracuje v spoločnosti ALSENTA s.r.o. Počas svojej odbornej praxe pôsobil v spoločnosti ŠKODA Ostrov, s.r.o. ako vedúci outsourcingu, konštruktér – projektant a analytik nákupu. Tu sa začal venovať reorganizácii nákupu a svoje skúsenosti ďalej rozširoval v spoločnostiach MSA, a.s. a Česká Zbrojovka a.s. V rokoch 2004 - 2007 uskutočnil cestu okolo sveta. Po návratu pôsobil v spoločnosti KOMPASS Czech Republic, s.r.o. na pozícii projektového manažéra v oblasti outsourcingu nákupu a nástrojov pre nákup.
Mgr. Ľuboš Žinčík
Ľuboš Žinčík študoval na Prírodovedeckej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave. Na marketing sa začal orientovať v roku 2007, kedy začal pracovať na pozícii promotion managera v Slovenskej televízii. Následne sa stal ako marketingový manager členom tímu, ktorý budoval brand vinárstva Elesko v spoločnosti Eastfield a.s. Po splnení ambície vybudovania silnej vínnej značky na Slovensku sa rozhodol sústrediť sa na online obchodovanie, a to ako marketingový špecialista v najväčšej distribučnej spoločnosti Slovenska zameranej na víno, čokoládu a čaje. Začiatkom roka 2012 sa stal členom kreatívneho tímu Kuulfabrik, kde zastával pozíciu vedúceho PR. Koncom roka 2012 sa stal riaditeľom marketingu spoločnosti OKAY elektrospotrebiče, momentálne sa venuje marketingu a PR vo vlastnej agentúre.