Mgr. Perla Žinčíková
Perla Žinčíková ukončila v roku 2006 druhý stupeň vysokoškolského štúdia na Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Od roku 1998 pracuje v médiách, začínala na pozícii moderátorky a redaktorky, postupne sa začala orientovať na marketing a PR. Vo svojej mediálnej praxi pracovala vo viacerých médiách (RTVS, TV Markíza, TV JOJ, Rádio Expres, aktuality.sk), ako PR odborník dodnes spolupracuje so všetkými druhmi médií a novinárov. V roku 2012 sa stala freelancerom, ktorý pracuje v oblasti PR, event a online marketingu s klientmi z rozličných segmentov trhu.
Ďalší autori
Ing. Mgr. Jana Dannhoferová, Ph.D.
Jana Dannhoferová vyštudovala odbornú informatiku na Fakulte informatiky Masarykovej univerzity a ekonomickú informatiku na Prevádzkovo-ekonomickej fakulte Mendelovej univerzity (PEF MENDELU). V súčasnosti pracuje ako odborná asistentka Ústavu informatiky PEF MENDELU, kde prednáša výpočtovú techniku, počítačovú grafiku, digitálnu fotografiu, audiovizuálnu komunikáciu, animáciu a geopriestor. Mnoho rokov pracuje ako externá redaktorka časopisu Computer. Vydala niekoľko publikácii venovaných kancelárskym aplikáciám a počítačovej grafike. Je akreditovaným testerom programov ECDL Core a ECDL Advanced v Českej republike.
Ing. Vladimíra Neuschlová
Vladimíra Neuschlová pracuje od roku 2016 v konzultačnej spoločnosti ako biznis konzultant a líderšip kouč pre malých a stredných podnikateľov. Založeniu vlastnej spoločnosti predchádzalo viac ako 10 rokov medzinárodných skúseností na rôznych špecializovaných a manažérskych pozíciách z oblasti logistiky, nákupu, projektového manažmentu a účtovníctva. V rokoch 2007 - 2009 pracovala aktívne na logistických projektoch (prevažne transport) v Nemecku, Poľsku a Českej republike. V rokoch 2010 – 2015 sa venovala budovaniu rôznych supply chain a administratívnych tímov v bratislavskom biznis centre, kde zastávala viaceré lokálne aj medzinárodne pozície. Na konci svojej korporátnej kariéry viedla medzinárodný tím so 160-timi zamestnancami, ktorý bol zodpovedný za rôzne logistické medzinárodné aktivity.
Dnes pomáha firmám pri zavádzaní komplexných zmiena na projektoch často pracuje od ich zrodu až po úspešnú transformáciu. Líderšip je stále jej vášňou a rada aplikuje nové spôsoby myslenia pri práci na projektoch, transformácií procesov alebo v spolupráci na osobnom raste svojich klientov a ich zamestnancov.
Ing. Martina Jankolová
Absolventka Žilinskej Univerzity, odbor prevádzka a ekonomika, medzinárodné obchodné vzťahy. Absolventka odboru lektor na UK v Bratislave a absolventka mediácie na UK v Bratislave. Absolventka koučovacej školy založenej na princípoch neurovedy (Brain-based couching by David Rock). Absolventka European School of Business & Management odbor Leadership a manažérska psychológia.
Martina Jankolová sa zameriava na:
lektoring (komunikácia, manažérske zručnosti, budovanie tímov, motivácia, riešenie, konfliktov, vedenie ľudí, firemná kultúra a iné),
osobnostný rozvoj,
koučing,
mediácia,
mentoring,
poradenstvo v oblasti rozvoja ľudských zdrojov, personalistiky,
personálny management,
personálny audit a screening,
hodnotenie kvality ľudských zdrojov vo firme.
Milan Vodička
Narodil sa v roku 1963 v Litoměřicích. Pôsobil v rokoch 1993-2009 ako manažér nadnárodných softwarových firiem, od roku 1995 ako daňový poradca v ČR, člen Komory daňových poradcov ČR, ďalej pôsobil ako garant oblasti IT/ITC, od r. 2013 je vedúcim sekcie pre informačné technológie Komory daňových poradcov ČR a v súčasnosti aj členom prezídia KDP ČR, členom Technology Tax Committee pri CFE Europe a v súčasnosti.
Petr Karkovský
Petr Karkovský je poradca a audítor logistiky (člen Komory logistických audítorov ČR) so zameraním na oblasti internej logistiky, riadenia zásob a plánovanie výroby. Má za sebou dlhodobé pôsobenie v potravinárskej oblasti, a to tak v strednom, ako aj vrcholovom manažmente. Pôsobením v nadnárodnej potravinárskej spoločnosti získal i rad praktických skúseností z oblasti projektového riadenia a z oblasti Balance Scorecard. V súčasnosti sa zameriava i na oblasť interim managementu.
Filip Škultéty
Filip Škultéty má niekoľko rokov skúseností s online marketingovými kampaňami, ktoré získal v minulosti prácou v online marketingových agentúrach v Bratislave, či v Prahe. Pred pár rokmi založil vlastnú výkonnostnú online marketingovú agentúru Glidy, ktorá sa zameriava na online marketingové kampane pre medzinárodné internetové obchody a lokálne firmy. Má za sebou viac ako 100 úspešných kampaní v digitálnom prostredí na 11 trhoch a špecializuje sa na platené kampane v Google, Facebooku, optimalizáciu pre vyhľadávače (SEO) a riadenie online marketingových kampaní, vrátane optimalizácie vnútorných procesov marketingových oddelení.