Mgr. Ľuboš Žinčík

Ľuboš Žinčík študoval na Prírodovedeckej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave. Na marketing sa začal orientovať v roku 2007, kedy začal pracovať na pozícii promotion managera v Slovenskej televízii. Následne sa stal ako marketingový manager členom tímu, ktorý budoval brand vinárstva Elesko v spoločnosti Eastfield a.s. Po splnení ambície vybudovania silnej vínnej značky na Slovensku sa rozhodol sústrediť sa na online obchodovanie, a to ako marketingový špecialista v najväčšej distribučnej spoločnosti Slovenska zameranej na víno, čokoládu a čaje. Začiatkom roka 2012 sa stal členom kreatívneho tímu Kuulfabrik, kde zastával pozíciu vedúceho PR. Koncom roka 2012 sa stal riaditeľom marketingu spoločnosti OKAY elektrospotrebiče, momentálne sa venuje marketingu a PR vo vlastnej agentúre.

Ďalší autori

Ing. Tomáš Borec

Ing. Tomáš Borec je bývalý diplomat a vedúci pracovník Kancelárie prezidenta, konzultant pre spoločenskú a biznis etiketu, diplomatický protokol, interkultúrnu komunikáciu a modernú kultúru stolovania. Je autorom knižných publikácií Moderná biznis etiketa pre manažérov (2007, 2010), Manažéri na cudzom parkete (2009), zverejnil rozsiahle seriály článkov v Hospodárskych novinách, publikuje v časopisoch, rozhlase a televízii. Vedie školenia nielen pre firemných klientov, stavovské organizácie, ale aj ústredné orgány štátnej správy a územnej samosprávy.

Mgr. Marika Kropíková

Etopéd, psychopéd a logopéd. Je lektorkou seminárov zameraných na inkluzívne vzdelávanie, rizikové správanie detí a mládeže, prácu so triedou, pedagogickú diagnostiku a legislatívu. Absolvovala doplnkové vzdelanie Hrozby rasizmu a extrémizmu, výchova k aktívnemu občianstvu a predchádzanie extrémizmu zameraného na výučbu žiakov, študentov a pedagogických pracovníkov. Pôsobila ako logopéd v Jedličkovom ústave.

Ing. František Vranay, PhD.

Vedúci Laboratória pozemného staviteľstva Stavebnej fakulty TU v Košiciach. Dlhoročný vedecký pracovník.

Marek Šulík

Marek Šulík sa online marketingu venuje niekoľko rokov. Pracuje v agentúre VISIBILITY na pozícii Strategy Director. Okrem poskytovania strategických konzultácií pre klientov riadi aj agentúrne marketingové aktivity. Zaujíma sa o webovú analytiku, optimalizáciu pre vyhľadávače, použiteľnosť webových stránok a sociálne médiá. Popri práci v agentúre pôsobí aj ako lektor aj pre Truniversity a v bratislavskom Impact Hube. Je absolvent FMK UCM v Trnave.

Mgr. Gabriela Vicianová

Gabriela Vicianová je profesionálnym lektorom a koučom - odborníkom v oblasti vzdelávania zameraného na manažérske a obchodné zručnosti. Má dlhoročnú prax v oblasti lektorovania a vzdelávania v rôznych firmách a bankových inštitúciách. V poslednom období pracovala ako manažér vzdelávania a samostatný kouč. Od roku 2014 je certifikovaným koučom ICF s praxou a pôsobí ako lektor v oblasti komunikáciu, riadenia ľudí, time manažmentu, ale aj teambuildingov.

RNDr. Kiril Ribarov, Ph.D.

Matematik, informatik, odborník na umelú inteligenciu je popredným expertom na optimalizačné metódy a na aplikáciu rozhodovacích systémov do manažérskej praxe. Prednáša na viacerých univerzitách v ČR aj v zahraničí a na popredných MBA programoch, kde jeho kurzy patria k najviac ceněným pre možnosť okamžitej aplikácie do praxe.