Ing. Vladimír Vaněk

Vladimír Vaněk pracuje na pozícii obchodného riaditeľa vo firme Poski.com. Okrem obchodnej činnosti u klientov, kde získava postrehy z terénu, je jeho špecializáciou internetová reklama a poradenstvo v on-line problematike. V tejto činnosti využíva svoje niekoľkoročné skúsenosti zo spoločnosti Seznam.cz.

Ďalší autori

Mgr. Lívia Adamická

Lívia Adamická je klinická logopedička, ktorá momentálne pracuje v logopedickej ambulancii. Jej klientelu tvoria najmä deti v predškolskom veku. Vo svojej praxi sa venuje diagnózam špecifická porucha artikulácie (dyslália), narušený vývin reči, zajakavosť a autizmus. Vedie kurzy pre rodičov o vývine reči od 0 do 3 rokov a roly rodiča v jeho stimulácii. V špecializačnej práci sa venovala téme Orálne zlozvyky u detí v predškolskom veku.

Mgr. Tatiana Behrová

Vo svojej praxi sa venuje aj špecifikám verejného obstarávania vo vzťahu k projektom financovaným z fondov EÚ/ES, podieľala sa na realizácii desiatok metód, resp. postupov verejného obstarávania a realizovala viacero súťaží návrhov a súťažných dialógov; v rámci svojej špecializácie dlhodobo intenzívne prednáša o verejnom obstarávaní. Tatiana Behrová bola vymenovaná do funkcie poradkyne vykonávajúcej odborné činnosti pre predsedníčku vlády Slovenskej republiky v oblasti verejného obstarávania. Je školiteľka Úradu pre verejné obstarávanie.

Ing. Tomáš Janoušek

Tomáš Janoušek je daňový poradca a partner pre daňové a účtovné služby poskytované v rámci skupiny XTEND. Pred založením daňovo poradenskej kancelárie Tomáš pôsobil v poprednej medzinárodnej poradenskej skupine dlhodobo umiestňovanej v rámci top poradenských firiem na Slovensku a následne ako daňový manažér v medzinárodnej poradenskej skupine pôsobiacej v centrálnej Európe. Tomáš sa špecializuje najmä na medzinárodné zdaňovanie a transferové oceňovanie, daň z príjmov právnických osôb, daň z pridanej hodnoty a daňové konanie. Tomáš plynule komunikuje po anglicky.

MIROSLAV ZLIECHOVEC

Vyštudoval Technickú univerzitu vo Zvolene, so zameraním na Stavby a výrobky pre stavebníctvo. Má dlhoročné skúsenosti v oblasti produktového manažmentu a biznis developmentu na národnej a aj na medzinárodnej úrovni. Niekoľko rokov pôsobí v medzinárodných korporátnych spoločnostiach pôsobiacich v stavebnom biznise. Technické vedomosti a dlhodobé skúsenosti s rôznymi stakeholdermi v rámci stavebného trhu transformuje do produktových a obchodných stratégií. Venuje sa internému zavádzaniu nových prístupov a projektov, ktoré majú za cieľ prepájať trvalú udržateľnosť v stavebníctve a kvalitné prostredie pre užívateľov stavieb s obchodnými zámermi spoločnosti. Príspevok: Darwinova teória vývoja (ne)udržateľnosti Charles Darwin tvrdil, že prežije iba ten, kto sa vie najlepšie prispôsobiť novým podmienkam. Výzvy, ktoré pred nás kladie svet – pandémia, klimatické zmeny, hroziaca ekonomická kríza – nás všetkých nútia prispôsobovať sa novej situácii. Niektorí reagujú na zvyšujúce sa nároky hľadaním rôznych kľučiek a formálnym „papierovým“ plnením požiadaviek, iní sa pokúšajú hľadať skutočné riešenia ako zlepšiť budovy a stavebníctvo ako také. Je snaha o udržateľnosť iba slepá vývojová ulička? Ako sa vyhnúť degeneratívnym mutáciám pri chápaní udržateľnosti? V spoločnosti Saint-Gobain sme presvedčení, že udržateľnú výstavbu vieme dosiahnuť iba úzkou a úprimnou spoluprácou medzi stakeholdermi od prvotných štádií projektu až po užívanie stavby. V našom príspevku vám predstavíme naše smerovanie k udržateľnosti a spôsoby ako na tejto ceste chceme pomôcť partnerom v developmente, projekcii a realizácii stavieb. Prednáša spolu s Tomášom GUNIŠOM. 

Ing. Maroš Pánik

Maroš Pánik je online konzultant v najväčšej PR agentúre na Slovensku. Venuje sa brand buildingu, sociálnym sieťam a marketingovej komunikácii. Má dlhoročnú prax vo vytváraní obsahu na sociálnych sieťach, riadení online kampaní a komunikácii. Medzi jeho klientov patria spoločnosti rozličnej veľkosti a odvetvového zamerania. Zodpovedá za aplikovanie nástrojov online marketingu, ktoré pomáhajú rozvíjať biznis klientov. Má rád jednoduché a efektívne riešenia, ktoré fungujú.

Karel Kupka

Karel Kupka je majiteľom grafického štúdia a spolumajiteľom vydavateľstva, disponuje dlhoročnými skúsenosťami v odbore, spolupracuje s viacerými vydavateľstvami, firmami, vysokými školami a ďalšími organizáciami na príprave a tvorbe publikácií a iných tlačových materiálov. Zabezpečuje poradenskú činnosť, je členom Unie grafického designu.