Logo AIVD
Živé vysielanie

Šikovný provízny systém pre obchodníkov: Len peniaze nestačia

Provízny systém, ktorý motivuje obchodníkov a nezruinuje firmu

Termín: 29. 4. 2025
Miesto konania: Online - priamy prenos

Zaujíma vás, ako nastaviť provízny systém? Chcete si udržať vynikajúcich obchodníkov? Obávate sa, že vám utečú inde? Na tieto otázky vám odpovieme počas nášho seminára. Chcete, aby prosperovala firma, odmeny boli adekvátne a korešpondovali s výkonom jednotlivca? Prihláste sa na online seminár, kde sa pozrieme na všetky podstatné kroky, ktoré vám zabezpečia lojálnych obchodníkov aj výkonnú firmu s proklientským prístupom.

179 

bez DPH.

Vo dvojici to ide lepšie! Prihláste sa s kolegom a obaja získate zľavu 15 %.


CIEĽ ONLINE SEMINÁRA:

Bojujete vo firme s nespokojnosťou obchodníkov? Hľadáte riešenie, ako pomocou provízneho systému motivovať svojich ľudí? Zdá sa vám váš provízny systém zložitý, málo čitateľný? Majú vaši obchodníci pocit, že im často meníte targety? Toto sú najčastejšie úskalia provízneho systému. Spoločne sa pozrieme na varianty riešení, možnosti prispôsobenia targetov, timing aj prehľadnosť s ohľadom na váš odbor. Budeme pracovať s BEST PRACTICES, ktoré vám pomôžu vybrať lepšie riešenie pre vašu aktuálnu situáciu vo firme, rovnako ako doladiť alebo prekalibrovať váš doterajší systém tak, aby vyhovoval vašej firme aj jednotlivcovi.

KOMU JE ONLINE SEMINÁR URČENÝ:

Živé vysielanie Šikovný provízny systém pre obchodníkov je určené všetkým, ktorí vedú, motivujú a hodnotia členov svojich obchodných tímov. Zároveň ho odporúčame aj majiteľom a personálnym manažérom, ktorí sa vo svojich spoločnostiach podieľajú na vytváraní provízneho systému.

ĎALŠIE INFORMÁCIE:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú zahrnuté podkladové materiály a nahrávka, dostupná po dobu 1 mesiaca, ktorú si môžete pozrieť aj opakovane.

Program živého vysielania (9:00–12:00 hod.)

1. Provízny systém ako súčasť systému hodnotenia a odmeňovania
2. Provízie verzus bonusy
3. Len peniaze nestačia (finančná aj nefinančná motivácia)
4. Úloha obchodníkov z pohľadu provízneho systému
5. Provízny systém v súvislosti s trhom a produktmi
6. Perióda vyplácania provízií
7. Typy a formy vyplácania provízií
8. Vzorové príklady – praktická časť
9. Provízie v rámci adaptácie
10. Hodnotenie a hodnotiaci pohovor

+Priestor pre otázky účastníkov a diskusiu

Mgr. Martina Hejduková

Martina Hejduková prešla obchodnými a manažérskymi pozíciami v nadnárodných aj českých spoločnostiach, dlhodobo viedla obchodné tímy s celorepublikovou pôsobnosťou – Kiss 98 FM, Ringier, HBO a UPS, bola generálnou riaditeľkou spoločnosti Albatros a.s. Ako skúsená lektorka sa špecializuje na tréning predajných zručností, manažment predajných tímov, komunikáciu a typológiu klienta aj predajcu. Vďaka skúsenostiam z reklamy sa venuje aj školiteľskej činnosti v oblasti marketingu.  

Online - priamy prenos

Miesto konania:

Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.

Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).