Logo AIVD
Živé vysielanie

Zásady tvorby registratúrneho poriadku a plánu v roku 2025

Interné smernice pre správu registratúry a archívu

Termín: 19. 3. 2025

Ako správne vypracovať registratúrny poriadok a plán pre vašu organizáciu v roku 2025? Obsahujú oblasti, ako je evidencia dokumentov; tvorba, ukladanie a ochrana registratúrnych záznamov a prístup k nim? Máte jasne definované požiadavky úloh zamestnancov? Aké sú kritériá pre hodnotenie hodnovernosti záznamu? Ste si istý, že máte správne pridelené registratúrne značky k dokumentom? Aké lehoty pri skartácii musíte dodržať a mať ošetrené v registratúrnom pláne? Prihláste sa na seminár a spravte si v tom jasno.

199 

bez DPH.

Na toto školenie už nie je možné sa objednať.

V prípade záujmu o ďalší termín vyplňte kontaktný formulár.


    Vaše osobné údaje spracúvame v súlade s GDPR.


    Cieľ seminára:

    Seminár oboznámi účastníkov s hlavnými zásadami tvorby interných smerníc upravujúcich správu registratúry. Účastníci si osvoja potrebné znalosti pre správne vypracovanie registratúrneho poriadku a registratúrneho plánu a ich využitie v praxi na zabezpečenie efektívnej správy a ochrany dokumentov a získajú informácie o povinných úpravách vyplývajúcich z aktuálnych legislatívnych zmien.

    Kliknite sem na detailný program seminára. 

    Komu je seminár určený:

    Seminár je určený pre zamestnancov štátnych a neštátnych právnych subjektov (mestské a obecné úrady, školy a školské zariadenia, zdravotnícke zariadenia, kultúrne inštitúcie a súkromný sektor), predovšetkým pre zamestnancov zodpovedných za vypracovanie registratúrneho poriadku a plánu, správcov registratúry, pracovníkov podateľne a zamestnancov zabezpečujúcich vyraďovacie konanie.

    Ďalšie informácie:

    Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály a záznam zo semináru, ktorý máte k dispozícii po dobu 1 mesiaca. Obchodné podmienky sú vám k dispozícii tu.

    PROGRAM SEMINÁRA (9:0012:00 hod.)

    • Registratúrny poriadok – prečo je potrebné správne prevedenie
    • Členenie pôvodcov registratúry a ich povinnosti
    • Tvorba a skladba registratúrneho poriadku 2025
    • Registratúrny plán 2025 a jeho využite v praxi

    PhDr. Lucia Tokárová, PhD.

    Lektorka pôsobí v Štátnom archíve v Košiciach. Na úseku predarchívnej starostlivosti vykonáva štátny odborný dozor nad správou registratúry orgánov štátnej správy a samosprávy, koordinuje vyraďovanie registratúrnych záznamov, rozhoduje o ich trvalej dokumentárnej hodnote, zabezpečuje preberanie archívnych dokumentov do trvalej archívnej úschovy, posudzuje a schvaľuje interné smernice na správu registratúry a venuje sa konzultačnej činnosti. Je absolventkou Filozofickej fakulty Prešovskej univerzity v Prešove v študijnom odbore história a všeobecné dejiny.

    Online - priamy prenos

    Miesto konania:

    Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.

    Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).