Verejné obstarávanie pre školy: Zákazky s nízkou hodnotou a podlimitné zákazky

Verejné obstarávanie pre školy: Zákazky s nízkou hodnotou a podlimitné zákazky

Aktuálne zmeny, nové limity aj elektronická komunikácia

Termín: 7. 7. 2022
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

V roku 2022 sa opäť menia zaužívané postupy verejného obstarávania pre povinné osoby zo zákona o verejnom obstarávaní, školy nevynímajúc. Na tomto seminári Vám budú detailne predstavené postupy a procesy, ktoré povoľuje zákon pri zákazkách s nízkou hodnotou a podlimitných zákazkách, so zameraním na to, čo školy zanedbávajú. Viete, že súhrnné správy musíte podávať už od 1000€ s DPH? Sprísňuje sa vykazovanie informácií na weboch aj v profile UVO a uchádzači o tieto zákazky majú tiež rad nových povinností.

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ seminára:

Cieľom seminára je poskytnúť verejným obstarávateľom komplexný pohľad na novelu zákona o verejnom obstarávaní 2022 so zameraním na zákazky s nízkou hodnotou a podlimitné zákazky ako typ s najčastejším využívaním, ale aj chybovosťou v praxi škôl a školských zariadení. 

Na našom seminári sa dozviete, ako pripraviť dokumenty na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok pri týchto typoch zákaziek, ako sa tieto zákazky posudzujú z pohľadu zásady "primeranosti nákladov" či ako sa menia limity a výnimky pre rok 2022. Špecialistka na VO Vám predstaví rôzne problematické postupy, vrátane uchovávania a archivácie podkladov k VO, preukazovania dokladov v prípade kontroly či postupy a dôkaznosť elektronickej komunikácie s uchádzačom. 

Dozviete sa o aktuálnych sprísnených povinnostiach vykazovania vo vzťahu k ÚVO či povinnostiach zverejňovať dokumenty na webe či v profile. 

Kliknite sem na detailný program seminára. 

Komu je seminár určený:

Seminár je určený školám ako verejným obstarávateľom, t.j. riaditeľom, ekonómom, zástupcom, či odborným referentom, ktorí zodpovedajú v školách a školských zariadeniach za procesy súvisiace s verejným obstarávaním a nákupom ako takým.   

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály a videonahrávka. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

PROGRAM CELODENNÉHO SEMINÁRA (9.00 15.00 hod.):

Aktuálne zmeny vo verejnom obstarávaní

1. Zákazky malého rozsahu – povinnosti vyplývajúce zo zákona o verejnom obstarávaní

1. Podlimitné zákazky malého rozsahu – povinnosti vyplývajúce zo zákona o verejnom obstarávaní

 

V rámci postupnosti krokov pri vyššie uvedených postupoch zadávania zákaziek sa zameriame aj na: 

  • Úpravu – zmenu finančných limitov
  • Predpokladanú hodnotu zákazky – prieskum trhu alebo prípravné trhové konzultácie
  • Informačné, dokumentačné a archivačné povinnosti
  • Lehoty vo verejnom obstarávaní a ich skrátenie
  • Osobu podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní
  • Evidenciu referencií
  • Zmeny zmluvy
  • Podmienky účasti a spôsob ich preukazovania a ich vyhodnotenia – debyrokratizačné opatrenia
  • Súťažné podklady verziu ponuka – elektronizácia (JED elektronicky)
  • Zábezpeku
  • Mimoriadne nízku ponuku
  • Poskytnutie riadnej súčinnosti úspešného/úspešných uchádzačov pred podpisom zmluvy/rámcovej dohody
  • Profil – informačné a zverejňovacie povinnosti
  • Revízne postupy

Ing. Hilda Regulová Gajdošová

Je konateľkou spoločnosti E&L Consulting s. r. o., ktorá špecializuje sa na poradenstvo v oblasti verejného obstarávania. Poskytuje konzultácie a zastupovanie pre záujemcov a uchádzačov vo verejnom obstarávaní a konzultácie a samotnú realizáciu procesov verejného obstarávania. Spolupracuje s Národohospodárskou fakultou EU, kde v rámci predmetu „Verejné rozpočtové systémy“ je autorkou časti zameranej na verejné obstarávanie, realizuje prednášky na tému verejného obstarávania z pohľadu praxe.

Online - priamy prenos

Online - priamy prenos

Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.

Miesto konania:

Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.

Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout