Verejné obstarávanie pre školy: Zákazky s nízkou hodnotou a podlimitné zákazky
Aktuálne zmeny, nové limity aj elektronická komunikácia
Termín: 7. 7. 2022
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
V roku 2022 sa opäť menia zaužívané postupy verejného obstarávania pre povinné osoby zo zákona o verejnom obstarávaní, školy nevynímajúc. Na tomto seminári Vám budú detailne predstavené postupy a procesy, ktoré povoľuje zákon pri zákazkách s nízkou hodnotou a podlimitných zákazkách, so zameraním na to, čo školy zanedbávajú. Viete, že súhrnné správy musíte podávať už od 1000€ s DPH? Sprísňuje sa vykazovanie informácií na weboch aj v profile UVO a uchádzači o tieto zákazky majú tiež rad nových povinností.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Cieľom seminára je poskytnúť verejným obstarávateľom komplexný pohľad na novelu zákona o verejnom obstarávaní 2022 so zameraním na zákazky s nízkou hodnotou a podlimitné zákazky ako typ s najčastejším využívaním, ale aj chybovosťou v praxi škôl a školských zariadení.
Na našom seminári sa dozviete, ako pripraviť dokumenty na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok pri týchto typoch zákaziek, ako sa tieto zákazky posudzujú z pohľadu zásady "primeranosti nákladov" či ako sa menia limity a výnimky pre rok 2022. Špecialistka na VO Vám predstaví rôzne problematické postupy, vrátane uchovávania a archivácie podkladov k VO, preukazovania dokladov v prípade kontroly či postupy a dôkaznosť elektronickej komunikácie s uchádzačom.
Dozviete sa o aktuálnych sprísnených povinnostiach vykazovania vo vzťahu k ÚVO či povinnostiach zverejňovať dokumenty na webe či v profile.
Kliknite sem na detailný program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár je určený školám ako verejným obstarávateľom, t.j. riaditeľom, ekonómom, zástupcom, či odborným referentom, ktorí zodpovedajú v školách a školských zariadeniach za procesy súvisiace s verejným obstarávaním a nákupom ako takým.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály a videonahrávka. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
PROGRAM CELODENNÉHO SEMINÁRA (9.00 – 15.00 hod.):
Aktuálne zmeny vo verejnom obstarávaní
1. Zákazky malého rozsahu – povinnosti vyplývajúce zo zákona o verejnom obstarávaní
1. Podlimitné zákazky malého rozsahu – povinnosti vyplývajúce zo zákona o verejnom obstarávaní
V rámci postupnosti krokov pri vyššie uvedených postupoch zadávania zákaziek sa zameriame aj na:
- Úpravu – zmenu finančných limitov
- Predpokladanú hodnotu zákazky – prieskum trhu alebo prípravné trhové konzultácie
- Informačné, dokumentačné a archivačné povinnosti
- Lehoty vo verejnom obstarávaní a ich skrátenie
- Osobu podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní
- Evidenciu referencií
- Zmeny zmluvy
- Podmienky účasti a spôsob ich preukazovania a ich vyhodnotenia – debyrokratizačné opatrenia
- Súťažné podklady verziu ponuka – elektronizácia (JED elektronicky)
- Zábezpeku
- Mimoriadne nízku ponuku
- Poskytnutie riadnej súčinnosti úspešného/úspešných uchádzačov pred podpisom zmluvy/rámcovej dohody
- Profil – informačné a zverejňovacie povinnosti
- Revízne postupy
Online - priamy prenos
Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.
Miesto konania:
Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.
Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).